Paxii VS A|S

DeletedUser3850

Guest
Laten we hier de discussie voortzetten aangezien iemand *the unknown person* het nodig vond de discussie te sluiten.

Jarg, allereerst dit: Ik vind je een leuke, vrolijke speler, en ik ben blij dat je in Pax Germana zit. Zowel voor je leuke bijdrages op het forum, en natuurlijk je serieuse bijdrage in het spel.

Aan Hallo2: Het lijkt erop dat je weinig mensen achter je hebt staan, ik ben dus niet de enigste die je een 'kneus' vind. Ik zal je toevoegen op MSN, en kijken of je dan wel een beetje stabiel overkomt.

Rognak: Laten we deze oorlog maar gaan uitvechten.. Wie er ook wint, no hard feelings, It's just a game ;)

Ik zal iedereen up to date houden via dit topic(ja, dat is goed nederlands volgens mij!:eek:)

Maargoed, de klopjacht op A|S leden is geopend! ;)

Willem
 

DeletedUser

Guest
Laten we hier de discussie voortzetten aangezien iemand *the unknown person* het nodig vond de discussie te sluiten.

Het komt misschien omdat dit op de verkeerde plaats staat.


Rognak: Laten we deze oorlog maar gaan uitvechten.. Wie er ook wint, no hard feelings, It's just a game ;)

Komt er nu een oorlog of niet, ik weet het echt niet meer hoor.

Ik zal iedereen up to date houden via dit topic(ja, dat is goed nederlands volgens mij!:eek:)

Volgens mij ook ^^

Maargoed, de klopjacht op A|S leden is geopend! ;)

...
 

DeletedUser2596

Guest
Aan de ene kant is er weinig te verliezen mocht er een oorlog komen, Beide stammen raken van hun noob's af, Dus blijven er alleen nog sterkeren over. :p

Aan de andere kant ! Verzwakt het maybe beide stammen.
 

DeletedUser7074

Guest
Ook hallo Daking :)

Ik ga men hele verhaal niet opnieuw doen hé Willem ;-)
 

DeletedUser7074

Guest
Jup, et is gewoon ma een spel...ma als je alles verliest ben je toch een beetje tijd kwijt vind ik ^^
 

DeletedUser659

Guest
42 Paxii 4.652.054 4.652.054 30 155.068 638 7.292

55 [A|S] 3.422.427 3.422.427 27 126.757 467 7.329


niet eens top 40-50 stammen.
verkeerd forum gedeelte.
ik weet al genoeg:rolleyes:
 

DeletedUser7074

Guest
Zoveel zeggen cijfers niet...
Paxii ligt ook nog verspreid, wij liggen ongeveer alleen maar in k14.
Zij hebben wel een sterk cluster in k24...maar dan liggen ze helemaal in andere kontinenten
 

DeletedUser659

Guest
oorlog is dan nutteloos. gewoon dorpjes adelen in jullie cluster inclusief hun dorpjes als die er zijn. :rolleyes:
 

DeletedUser7074

Guest
Daarom zijn wij ook tegen oorlog ^_^
Jij kent het hele verhaal niet ;)
 

DeletedUser

Guest
wye not, iedereen heeft ook vooroordelen over mij dus ik heb ook mijn vooroordelen. dat ist leven gewoon.

Niet iedereen, maar als je zulke "minachtigende" posts maakt gaan mensen nu eenmaal vooroordelen vellen ^^

snap zelf de helf niet van wat ik hier zeg :p
 

DeletedUser

Guest
Ja Alexia dat mag je even uit gaan leggen ;)
En met vooroordelen berijk je niks hoor Daking.
 

DeletedUser

Guest
oeh dit had ik niet gepikt hoor [A|S]. eerst een nap afspreken met paxii en dan hoerig aangevallen worden door die flikkers.
 
Bovenaan