|P| vs Rena.

DeletedUser

Guest
Hier alvast wat berichten van de geweldige clears die ons noob buurtje langs stuurde wanneer die vanmorgen een partij incomings van ons in beeld zag.

"Clear" 1

"Clear" 2

"Clear" 3


Dit is waarschijnlijk het laatste dat jullie van mij zullen horen, dit kan ik natuurlijk niet lang meer tegenhouden... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hier alvast wat berichten van de geweldige clears die ons noob buurtje langs stuurde wanneer die vanmorgen een partij incomings van ons in beeld zag.

"Clear" 1

"Clear" 2

"Clear" 3


Dit is waarschijnlijk het laatste dat jullie van mij zullen horen, dit kan ik natuurlijk niet lang meer tegenhouden... :rolleyes:

Ik ben er voor je hé, zowel ingame als mentale steun... Nu hopen dat je dit te boven komt :eek:
 

DeletedUser26046

Guest
Hele mooie oorlogsverklaring, mijn complimenten :).

Sterkte aan Rena., lijkt me wel op zijn plaats.
 

DeletedUser

Guest
Succes Rena. zullen jullie nodig hebben :D

Op een goede oorlog dat de beste mogen winnen! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat je je aangesproken voelt. Ik doelde natuurlijk op spelers die hun account verlaten na de eerste incomings, hier extra op Rena. uiteraard.

Als iemand zich aangesproken voelt heeft dat vaak een reden. Misschien knaagt zijn geweten. :eek:
 

DeletedUser

Guest
gotta admit, prachtige oorlogsverklaring, het heeft spotprenten alles en dan die stammen-kaart met die huilende baby, prachtig :p
 

DeletedUser53052

Guest
Mjah, met Plox the Fox heb ik zeker vertrouwen in Rena. :p
 

DeletedUser39557

Guest
Success voor beiden partijen.

Zal dit op de voet volgen.

LEF
 
Bovenaan