|P| vs Rena.

DeletedUser

Guest
Fruit! is binnen rena altijd een deel apart gebleven, wij zijn mekaar al trouw sinds dag 1 dat we samenzitten, dus is niet te verwonderen dat we ook als 1 groep terug naar het begin gingen nadat we het uitsterste gedaan hadden voor Rena.

Daarnaast zijn de spelers die achterlbijven meestal ook een paar spelers waarover gevallen word. In dit geval hadden we allemaal moeite met het acc im2xtr4 (of hoe je het ook typt.). Verder hebben de leden die nu naar lef zijn 3 x gesolliciteerd, eerst bij LEF, dat werd afgewezen, daarna bij |P| & daarna weer en deze x succesvol bij LEF. Rena is nooit echt geweest wat het leek. Het draaide wel redelijk, maar de meeste stamleden waren in 'groepjes' onderverdeeld & er waren genoeg onderlinge conflicten, zoals meestal met mezelf :p


Rena. was wel degelijk iets, tot Ilse stopte van Rebeltje1970.
Daarna is de stam langzaam achteruit gegaan (veel spelers die stopte).

En Plox, Heb een beetje respect door mijn naam goed te typen!
Over de Ruzie tussen jouw en mijn co zijn we toch al over uitgepraat?
 

DeletedUser21032

Guest
Rena. was wel degelijk iets, tot Ilse stopte van Rebeltje1970.
Daarna is de stam langzaam achteruit gegaan (veel spelers die stopte).

En Plox, Heb een beetje respect door mijn naam goed te typen!
Over de Ruzie tussen jouw en mijn co zijn we toch al over uitgepraat?

Ik heb meerdere stammen gezien, topstammen & kleinere stammen. Rena was veruit een schim van wat het MOEST zijn. De leden werkten niet mee, heb meermaals geprobeerd. Daarnaast waren er probleem accounts genoeg. Het mooie offensief van |P| was dan ook voor ons van Fruit! de kers op de taart om ons besluit te maken.
 
Bovenaan