Originele spelers

DeletedUser35547

Guest
Ik ben er ongeveer een jaar tussenuit geweest, te weinig tijd, dat soort zaken. En ja, op een bepaald moment had ik gewoon zin mijn account weer terug over te nemen. Dus logisch dat ik uit C37 zo goed als weggeveegd ben, het was de bedoeling dat m'n dorpen geinterned zouden worden, dat gebeurde maar niet, en andere spelers zien dat ook he;)

pff, waarom nam je dan nog steeds dorpen over ?
toen ik je destijds aanviel, na 1/2 week geen PA meer op het acc, en toen kon ik inderdaad rustig internen.

jaja m'n geheugen is nog fris :D
 

DeletedUser

Guest
Maandelijks maakt een speler (wie dan ook, puntenaantal terzijde) gemiddeld 80 edels (104 edels is ongeveer het maximum)
In *DTW* zijn we laat ons zeggen met 55 spelers die actief edelen.

Per maand kunnen wij dus 4400 dorpen edelen.

TFT heeft 61K dorpen, dat komt overeen met 14 maanden.

En dat is dan zonder rekening te houden met een tweede gm-prijsdaling, die wel vaker wordt doorgevoerd tegen het einde van een wereld.
 

DeletedUser7488

Guest
Kromme redenering, geen enkele stam blijft bestaan tot het laatste dorpje gevallen is. Vaak vallen ze uiteen als ze 1/4e van hun dorpen verloren zijn, of zodra ze merken dat weerstand bieden zinloos is. Hopelijk voor ons en de sportiviteit van het spel halen jullie 2011 nog :)
 

DeletedUser19263

Guest
Maandelijks maakt een speler (wie dan ook, puntenaantal terzijde) gemiddeld 80 edels (104 edels is ongeveer het maximum)
In *DTW* zijn we laat ons zeggen met 55 spelers die actief edelen.

Per maand kunnen wij dus 4400 dorpen edelen.

TFT heeft 61K dorpen, dat komt overeen met 14 maanden.

En dat is dan zonder rekening te houden met een tweede gm-prijsdaling, die wel vaker wordt doorgevoerd tegen het einde van een wereld.

je moet ze dan en ook allemaal maken, plus alleen maar dorpen van ons edellen en wij moeten dan ook nog eens geen dorpen meer edellen

dus vind dit niet logisch
 

DeletedUser

Guest
je moet ze dan en ook allemaal maken, plus alleen maar dorpen van ons edellen en wij moeten dan ook nog eens geen dorpen meer edellen

dus vind dit niet logisch

Ja, want DTW kan geen andere kant meer op. Goed, jullie substammen, die zullen we er voor het gemak dan nog bij op moeten tellen. En wellicht nog wat interns van DTW zelf.
 

DeletedUser

Guest
je moet ze dan en ook allemaal maken, plus alleen maar dorpen van ons edellen en wij moeten dan ook nog eens geen dorpen meer edellen

dus vind dit niet logisch

Waar edelt TFT van ons?
En denk je echt dat *DTW* of TFT nog bestaat als ze slechts 20% van hun dorpentotaal verliezen?
 

DeletedUser

Guest
Dorpenverlies maakt niets uit. Die maken namelijk weer een nieuwe edels vrij. Alleen als je je edels niet gebruikt/accounts verliest is dat natuurlijk slecht voor je.
 

DeletedUser7488

Guest
Klopt, voorlopig valt er nog genoeg te edelen, ook als je ergens dorpen verliest aan een front. Maar langzaamaan komt het einde van de map toch in zicht en vroeg of laat valt er niets meer te edelen behalve aan de front linie. Tenzij er natuurlijk voldoende spelers het voor bekeken houden en er barbarenvlekken blijven ontstaan, tot er nog 200 spelers op deze wereld overblijven.

Ik had ooit gelezen dat eenmaal het spelersaantal beneden de duizend, een wereld in aanmerking komt om af te sluiten. We zitten daar al een stuk onder.
 

DeletedUser19263

Guest
laten we het er maar op houden dat de stam met de meest actieve spelers het langst overblijft
 
Bovenaan