Originele spelers

DeletedUser

Guest
Ik open een apart topic om dit te bespreken. (anders gaan we hier te veel off-topic)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
In welke stam dan? Want Axis/Order/Exodus/etc. bestaat al een tijdje niet meer

:)
 

DeletedUser

Guest
same side as last time :)

Heb al in cervix gezeten hoor, ik speelde ook een tijd op ricoluci, ik heb daar in "den tijd" toen voor het defwerk gezorgd.
 

DeletedUser

Guest
Er is eigenlijk niet veel verandert op deze wereld.

behalve "the other side", dat zijn allemaal andere stammen. :p

ik moet gwn het einde van deze wereld meemaken :D

edit:waar speel jij nu?
 

DeletedUser52360

Guest
pff, waarom nam je dan nog steeds dorpen over ?
toen ik je destijds aanviel, na 1/2 week geen PA meer op het acc, en toen kon ik inderdaad rustig internen.

jaja m'n geheugen is nog fris :D

Hmm, ik weet niet goed hoe het allemaal gelopen is vanaf dat ik niet meer op mijn account kwam. :p Maar ik kan vertellen wat ik weeet^^ Het zat zo, ik was samen met TerrorOma leider van DM. We hadden het allebei te druk en besloten er dus alletwee mee te stoppen. De leiding werd doorgegeven, TerrorOma was de eerste die van tw verdween. Zij is ook niet meer teruggekomen (ik wel, maarjah, onkruid vergaat niet zeggen ze dan). Ik had uiteindelijk mijn vv aan Mister-emiel gegeven. In het begin kwam ik nog af en toe kijken, en daardoor zag ik dat het niet echt opschoot met internen. Na een afscheidsbericht te hebben gezet op het forum, ben ik dan ook niet meer teruggekomen. Na een jaar ofzo wilde ik om een of andere reden toch eens terug gaan kijken op w3. Ik stond nog altijd onder vv, van wie weet ik niet meer, ik denk nog altijd van emiel. En toen was ik dus zo goed als weggeveegd uit c37. Maar toen ben ik gewoon lekker verder gaan spelen met de dorpen die me nog restten, en dat waren er nog redelijk wat.:p
 
Reactiescore
28
Daar heeft hij eigenlijk altijd op gespeeld, is altijd newlives account geweest..

Ik ben ook terug voor de mensen die het niet weten:rolleyes:

strikt genomen was het ORi account van Ori en speelde Newlivez op het Newlivez account, dus altijd is 't nu ook weer niet :p
ORi is gewoon de place to be als je als noob nog wat wat wilt idle'n :D
 

DeletedUser14450

Guest
strikt genomen was het ORi account van Ori en speelde Newlivez op het Newlivez account, dus altijd is 't nu ook weer niet :p
ORi is gewoon de place to be als je als noob nog wat wat wilt idle'n :D

ja oke dat klopt:p

Ja o het ori acc kan elke noob spelen daarom dat newz en jij erop zitten..
 

DeletedUser

Guest
Daar heeft hij eigenlijk altijd op gespeeld, is altijd newlives account geweest..

Ik ben ook terug voor de mensen die het niet weten:rolleyes:

ik herinner hem mij toch nog van toen hij nog op newlivez speelde.
 

DeletedUser

Guest
ik herinner hem mij toch nog van toen hij nog op newlivez speelde.

Jep, totdat CQ2/CdM ophield te bestaan. Toen hield ook het Newlivez account op te bestaan. Een echte kapitein gaat met het zinkende schip ten onder haha :p
 
Bovenaan