Originele spelers

DeletedUser35547

Guest
Welke spelers zijn nog de oorspronkelijke spelers van het account, die het account van niks hebben opgebouwd tot wat het nu is ?

dit vroeg ik mijzelf af, aangezien ik veel stoppers heb meegemaakt, en ik nog maar weinig mensen ken die ik heb leren kennen in het begin van w3.

zelf ben ik ook nog de originele speler, maar volgens mij zijn we zwaar in de minderheid.

ben benieuwd :D

Met Vriendelijke Groet.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet of we in de minderheid zijn ... ik ben een survivor van w3 en ben gestart met een dorpje in het zuiden van C65 en veroverde mijn eerste dorpje bijna 3 jaar geleden
 

DeletedUser

Guest
Gestart in zuid C13 :D

Rimbewoner...
Maar denk dat het behoorlijk goed meevalt van oorspronkelijke spelers.
 

DeletedUser35547

Guest
Gestart in zuid C13 :D

Rimbewoner...
Maar denk dat het behoorlijk goed meevalt van oorspronkelijke spelers.

hier in mijn buurt zeker niet, w3 is voor velen gewoon te sloom en te saai geworden in vergelijking met andere werelden.

wel merk je dat steeds meer terugkeren nu dat de 50% goudmunt regel is ingevoerd.
 

DeletedUser13822

Guest
gestart in k66, altijd de speler op dit account geweest.
 

DeletedUser

Guest
Hoewel ik al speel vanaf dag 1 van wereld 3, helaas niet meer op mijn eigen account, die dorpen zitten tegenwoordig grotendeels bij Radiant onder beheer.

Wel origineel W3 dus, niet origineel accountbewoner.
 

DeletedUser25273

Guest
Ik ben pas in februari 2008 begonnen met TW, mijn eerste wereld is wereld 3 (driekwartjaar na de start van de wereld dus) en ik ben nog steeds de originele speler op het account en speel nog steeds solo.
 

DeletedUser

Guest
ik ben ook origineel, samen met ollie vanaf de begindagen in w3 , toen in SDM een mooie tijd beleefd , veel spelers zien gaan , opgeslorpt door andere spelers , ik herinner me nog een speler , THE KNIGHT , da was ne toffe , ik denk dat ollie daar ook dorpen heeft van gekregen toen hij stopte , hij had ook een druk RL en kon het niet meer combineren.

Het is een mirakel dat ik nog zelf speel want met mijn job is het geen makkie , maar waar een wil is is een weg :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7975

Guest
Gestart in K41, toen daar een tijdje gespeeld, nadat de stam K.O.T.N werd opgeheven en ik niet mee naar borg kon, ben ik gestopt.
Na een paar weken maar weer overnieuw gestart Noord oostelijke richting gekozen.
Dus ben nog steeds de originele speler, en zal in de toekomst wel zo blijven ook. Zal nooit mijn account doorgeven aan een andere speler.
Wil niet dat er iemand onder mijn naam gaat spelen.
 

DeletedUser

Guest
Ik speel ook al de hele tijd solo op mijn account :)
Mijn eerste dorpje op w3, was tevens mij eerste keer dat ik tw speelde.
 

DeletedUser

Guest
ik ben ook hier vanaf ik tw speelde alleen ben ik intussen 1 keer overgenomen toen ik nog maar 1 dorpje had :p daarna opnieuw begonnen in c81 en ik speel nog altijd alleen ;)
 

DeletedUser29633

Guest
For me the same, ook nog steeds de originele speler. Heeel erg laat gestart in k82.
 
Bovenaan