Opus vs de rest

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ben je toch nog ergens goed voor.

Blijkbaar wel. Wat heb jij bereikt? :)

Ik denk er trouwens net aan dat Zundert hier daarstraks zei dat de Opus leiding een post op het AF zou maken. Ben best wel benieuwd naar die post. Waar blijft die?
 

DeletedUser

Guest
Is de echte diknek naprius weer terug of is het weer zo'n nieuwe faalspeler van opus die dat forum account verkracht?

Het is de echte. Is dit ook nog de enige echte dikbil dakingnl?

@diepersoondieoverschoothondjesbegonwaarvanikdenaambenvergeten - woef
 

DeletedUser

Guest
We brengen zelfs Daking en Dona weer samen.
Opus, de overtreffende trap van TW.



Je hebt het tegen mensen die niet in Opus zitten.:D

Dit was al eerder gebeurd, dus eigen jezelf geen dingen op die jou niet toebehoren..
 

DeletedUser

Guest
Dit was al eerder gebeurd, dus eigen jezelf geen dingen op die jou niet toebehoren..

Ironisch dat jij zoiets zegt.
Desondanks mis ik nog wat OVI knuppels met een Opus sticker, die x meneertje nix, blietjohn ofzo, ook van die mensen die precies wel even mijn ego verder omhoog willen helpen.

Wel blijven plakken he:)
 

DeletedUser

Guest
Dit was al eerder gebeurd, dus eigen jezelf geen dingen op die jou niet toebehoren..

Wist jij dat schildpadden zelden accessoires dragen? Laat staan paars?

en dat de TMNT eigendom zijn van Kevin Eastman en Peter Laird en jij je dus een imago aanmeet dat niet aan jou toebehoort?
 

DeletedUser

Guest
Wist jij dat schildpadden zelden accessoires dragen? Laat staan paars?

en dat de TMNT eigendom zijn van Kevin Eastman en Peter Laird en jij je dus een imago aanmeet dat niet aan jou toebehoort?

Past goed bij de stamnaam Alias :D
 

DeletedUser

Guest
Klopt, maar heb je de film niet gezien?
Ik bén Donatello, en de naam is dus inderdaad mijn Alias.
 

DeletedUser

Guest
Ironisch dat jij zoiets zegt.
Desondanks mis ik nog wat OVI knuppels met een Opus sticker, die x meneertje nix, blietjohn ofzo, ook van die mensen die precies wel even mijn ego verder omhoog willen helpen.

Wel blijven plakken he:)

OVI is te pro voor Opus stickers, die moeten eigen stickers hebben!
 

DeletedUser

Guest
Toch opmerkelijk dat Opus nog steeds zoveel aantrekkings kracht blijkt te hebben op de verdorvenen van w1.
Het streelt mijn ego werkelijk.

Dat is echt niet nodig hoor;)
Het zou beter zijn om je ego weer wat uit te deuken, samen met het imago van je (ex)-stam.

Het zou zonde zijn als een mooie stam als opus zou gaan verdwijnen, want dan is er geen stam met skills meer over om tegen aan te schoppen hier op het forum:p
 

DeletedUser

Guest
@amokro : je lijstje met je ex opus leden die in TWteam zitten/hebben gezeten

duckje
lilloriga heeft erin gezeten
kaneel
nevyn even zelfs

en nu jij, lolbroek, denk na voor je iets zegt jongen ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat is echt niet nodig hoor;)
Het zou beter zijn om je ego weer wat uit te deuken, samen met het imago van je (ex)-stam.

Het zou zonde zijn als een mooie stam als opus zou gaan verdwijnen, want dan is er geen stam met skills meer over om tegen aan te schoppen hier op het forum:p

Mijn ego bevat geen enkele deuk, dat van jou is pas opgekomen nadat 90% van de toppers op w1 is gestopt, zegt genoeg nietwaar?
En idd, buiten Opus is er geen stam met skills, ben blij dat je toegeeft dat het voor ons geen hol meer aan is.

@amokro : je lijstje met je ex opus leden die in TWteam zitten/hebben gezeten

duckje
lilloriga heeft erin gezeten
kaneel
nevyn even zelfs

en nu jij, lolbroek, denk na voor je iets zegt jongen ;)

Ik weet dat hun erin ZATEN, desondanks heeft geen van hun een functie op w1, op het tijdelijk modereren van het w1 forum van Duckje na.
Dus vertel mij even waar het mega voordeeel voor Opus daarin is?

Maar eh, leuk dat je van toeten nog blazen weet, hier stom komt lullen, en dan tegen mij zegt dat ik moet nadenken voor ik wat zeg.
Uhu/.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@amokro : je lijstje met je ex opus leden die in TWteam zitten/hebben gezeten

duckje
lilloriga heeft erin gezeten
kaneel
nevyn even zelfs

en nu jij, lolbroek, denk na voor je iets zegt jongen ;)

Wil niet zeggen dat ze corrupt zijn of Opusleden voortrekken. Dat is namelijk best een grove aantijging.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan