Opus vs de rest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
661
opgelet
kan weer een kleiner exemplaar zijn
moet je weer voor die low five gaan
of
schoppen
 

DeletedUser

Guest
was niet de bedoeling, hij vroeg er in godnsaam achter :eek:
maarja, tegen jullie kun je niet praten, jullie blijven stomme dingen antwoorden en dan alle opushondjes er achter en dan kan je niks meer zeggen he :(
 

DeletedUser

Guest
was niet de bedoeling, hij vroeg er in godnsaam achter :eek:
maarja, tegen jullie kun je niet praten, jullie blijven stomme dingen antwoorden en dan alle opushondjes er achter en dan kan je niks meer zeggen he :(

Zeg, generalisateur, ik probeer hier een gesprek met je aan te knopen en dan begin je weer met het 'op zijn hondjes'-argument.
 

DeletedUser

Guest
Zeg, generalisateur, ik probeer hier een gesprek met je aan te knopen en dan begin je weer met het 'op zijn hondjes'-argument.

als dat een gesprek voeren is, direct belachelijk gaan maken ;)
al vind ik het wel heerlijk om met jullie opusleden te praten hoor, altijd heel verheerlijkend^^
 
Reactiescore
661
Ik zou het erg gepast vinden als er nu onmiddellijk een slotje zou komen hier.

Een stam (lees icoon) die niet meer bestaat of ophoudt verdient het om een laatste keer super in de bloemen te worden gezet.

Proficiat beste spelers van Opus en de stam op zich.

Simply the best


Ik heb een onwaarchijnlijk respect voor de mensen van Opus waar ik geregeld mee heb gepraat.

Ik zou iets Latijns willen schrijven maar ik ken niks.
 

DeletedUser

Guest
idd daar heb je punt!
alle respect voor alle opusleden in hun spelwijze, de manier waarop ze mensen hebben geleerd.
tga jullie nog goed en hoop dat dit niet het einde zal zijn van jullie TW carriere maar dat we jullie kunnen terugzien in verdere werelden

mvg
jeroen
 

DeletedUser

Guest
Ach ik vind dit best een gezellig topic. Zie het als een immer open condoleance register waar de doden nog af en toe een babbeltje komen maken en komen klagen over het lawaai dat jullie maken.
 
Reactiescore
2.490
Ik stel voor dat we dit topic afsluiten en dat we hier doorgaan.

Groetjes,
Duckje
 
Reactiescore
661
Salva Mea, is wel toepasselijk voor jou :D

ik zoek onmiddellijk op wat dat betekent
jou kennende
een addertje onder het gras


ow

en trouwens

tzal ni bij 2 pintjes blijven
 
Reactiescore
2.490
nog even extra: tot op heden is dit topic het meest beantwoordde topic op de P&P fora ;)

Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan