Opus vs de rest

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dat zie je toch wel? Met dit topic;)


Ik begin bijna respect voor dat mannetje te krijgen, want hij weet donders goed waar hij mee bezig is.

Nou dat denk ik niet, want hij is degene die jankend weg gelopen is, niet wij ;)
En dat hij zelf niet doorheeft wat voor een onmogelijke pannenkoek het is, geeft wel aan dat ie niet zoveel door heeft als jij denkt.;)
 

DeletedUser

Guest
Zo makkelijk, één stickertje en je krijgt 20 man over stuur..
Hoe triest is het met het huidige Opus gesteld..
Kom op..
 

DeletedUser

Guest
Overstuur? Ik zie geen 20 paragrafen over jij met je stikkertje :p
Weet niet waar jij je kapsones vandaan haalt maar misschien moet je even iets lager grijpen op de kast

Wel leuk dat je eerst doodleuk staat te verkondigen dat je anders bent als 3 jaar geleden en dat ons oordeel dus oud is. En dan vervolgens precies hetzelfde doen wat je 3 jaar geleden ook had gedaan had je daar de kans toe gehad ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En dat slaat op?


.

dat opusleden altijd meer mogen omdat het TW team bijna allemaal (ex) opusleden zijn ^^
en als jullie dan toch meer bans hebben dan mij, denk er dan is over na dan hier onbeleefd te wezen, als jullie toch zo professioneel en volwassen zijn, waarom ga je dan in op elk bericht dat hier geplaatst word
 

DeletedUser

Guest
Zeg man, wees eens wat origineel. Die reactie had ik eigenlijk wel verwacht van je.. :rolleyes:

Ik mag hier niet open en bloot zeggen wat ik precies van je vind, want dan weet ik zeker dat ik het komende half jaar het forum niet meer op mag.
 
Reactiescore
661
Eigenlijk heeft het al helemaal geen zin dat ik hier iets post. Maar goed, belachelijker dan wat er hiervoor te lezen viel kan het niet meer worden.

Opus tegen de rest. --> @ Senne, kan je aub de leden van opus zichzelf laten verdedigen.

KPHS --> ik ken je niet (bedoel je ingame account dan)

zundert --> ik wist wel dat jij in Opus zit, maar niet dat je ericfrant was daarvoor (ik dacht altijd dat Amokro w2 uiterst noob vond)

Lareneg --> foei, je weet niet wie er in je stam zit :confused:


En inderdaad wel opmerkelijk dat er in dit forum een aantal ex opus spelers (life time member geheten) wel erg duidelijk naar voren treden. Ik wil mijn opmerkzaamheid niet staven met het feit dat dit toch niet zou gebeurd zijn allemaal pakweg 1,5 jaren geleden (spreek me tegen als ik me vergis --> geef maar eens voorbeelden dan van leden die er in kwamen en weer gingen daarna, of spelers die accounts kregen, er veel voor deden en dan worden gekikt of hun account afgenomen via ww recovery).
Was het trouwens niet MH die veel voor opus heeft gedaan. Is het niet hij die een speler heeft gevonden voor de gestopte bulio, was het niet MH die ervoor zorgde dat er een speler op sjano kwam (dacht ik toch). Zou het niet MH zijn geweest die heeft aangeduid dat zundert wss wel een goede aanwinst was voor opus. Dat MH niet altijd makkelijk ja zegt, en altijd alle meningen overneemt, ja, dat kan ik me voorstellen.
Maar ik ben dus erg benieuwd ja wat er is gebeurd dat deze speler die zich erg hard heeft ingezet voor opus nu eruit is "gegaan" - "gezet"

Lijkt er trouwens een beetje op Kozmo dat jij wel weer erg veel naar het forum surft. De microbe die weer een beetje kriebelt of toch gewoon oude interesse??




Om wat duidelijker te zijn want ik word klaarblijkelijk niet altijd goed begrepen op dit forum, (straks zegt hermen weer: "wat de fak zegt die Belg nou weer!!") het lijkt toch niet meer op het oude opus inzake organisatie. Geef toe, dit is een voorstelling die ik mezelf niet zou willen wensen in een stam. Al kan het dus klaarblijkelijk bij de beste gebeuren.

En ja hoor Magic98, ook voor mij blijven ze de allerbeste van de wereld.


groetjes aan iedereen

de nederigheid zelve, de alombekende noob, the man with no skills at all, grijs is mijn kleur, angst is mijn geur

:(
wansmakelijke vertoning hoor

-1




Klaarblijkelijk is me duidelijk gemaakt dat ik alweer de alom onbegrijpelijke taal der robbekes heb gebruikt.
Vrije vertaling is deze.

Het valt me op dat er in de voorbije korte periode twee accounts van opus wat problemen hebben veroorzaakt. Namelijk Bulio en nu dus MH. Dit heb ik nooit eerder gezien in de voorbije jaren in opus.

Het spijt me dat er spelers zijn die me niet goed begrijpen. Als ik mijn tekst herlees is er voor mij zelf echt niks wat je niet kan begrijpen, maar ik heb waarschijnlijk last van autistisme.

Na met Lareneg en Amokro te hebben gesproken snap ik waarom ze beetje hebben afgegeven op me, dit alleen maar omdat ze het niet helemaal begrepen. Ik vermoed nu onderhand toch wel dat jullie weten dat ik nooit maar dan ook nooit enige kwalijke bedoelingen heb met een post.

Als jullie volgende keren weer menen te denken dat ik een hele groep, stam of wie dan ook probeer zwart te maken. Lees aub stukje voor stukje en laat bezinken.

Een hele dag werk ik in een basisschool waar de enige vraag op niveau is: "meester, wat gaan we doen voor tunneren".
Ben ik ff blij dat ik 's avonds heel der Duitsgetinte fylosofische literatuur teksten -die ik later zal indienen aan de jury voor de nobelprijs- kan neerpennen.

Bij deze dus nogmaals mijn excuses. En het woord dom neem ik er deze keer graag bij. Want een mens die zich niet verstaanbaar kan maken aan zijn medemens is bij uitstek een dommerik.


Begrijpen jullie??
 

DeletedUser

Guest
dat opusleden altijd meer mogen omdat het TW team bijna allemaal (ex) opusleden zijn ^^
en als jullie dan toch meer bans hebben dan mij, denk er dan is over na dan hier onbeleefd te wezen, als jullie toch zo professioneel en volwassen zijn, waarom ga je dan in op elk bericht dat hier geplaatst word

Wel noem alle teamleden die in Opus zitten of zaten eens op dan?
En wat heeft het aantal forum bans uberhaupt te maken met volwassen en professioneel zijn te maken?

Beter ga je nog effe lekker je Donald Duckje lezen, ipv hier dom te zwetsen.
 

DeletedUser

Guest
WHOOEHOE!!! Ik ben eindelijk een Opus lifetime member!:D Wat ben ik nu blij! Hier heb ik al 2 jaar op zitten wachten! :D:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wat een creatieve bende hier en goed in raad je plaatje en knutselen! d

Met de mislukte kennis over Opus en de verdraaide geschiedenis.. leuk om te zien hoe wanhopig iedereen weer is!
 

DeletedUser

Guest
Snotverdomme wie heeft de doos met stickers weer open op de keukentafel laten staan? Jullie weten donders goed dat die doos terug op de kast moet als de kleuters komen spelen!

Ik kan jullie ook geen minuut alleen laten..
 

DeletedUser

Guest
Snotverdomme wie heeft de doos met stickers weer open op de keukentafel laten staan? Jullie weten donders goed dat die doos terug op de kast moet als de kleuters komen spelen!

Ik kan jullie ook geen minuut alleen laten..

Hé! Mijn vriendjes willen ook nog!:mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan