Opus vs de rest

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser243

Guest
Ze spreken elkaar constant tegen, soms is het zelfs zo erg dat ze hun eigen zever geloven.:D

Matroesjka .... je vat de koe hier volledig bij de horens. Ik heb dit de laatste 30 pagina's ook al enkele keren gezegd, en elke keer opnieuw slaat hun tegenargumentatie op niets.
 

DeletedUser

Guest
Matroesjka .... je vat de koe hier volledig bij de horens. Ik heb dit de laatste 30 pagina's ook al enkele keren gezegd, en elke keer opnieuw slaat hun tegenargumentatie op niets.

Ach ja, je moet niet vergeten dat wij een leger aan mensen hebben dat ons volgt, bekijkt en beoordeelt. 'Slip of the tongue' is menselijk. Dat een Opus speler er een andere mening op nahoudt dan de stam in algemeen is naar mijn mening ook geen doodzonde. Dat jij je daar druk om maakt intrigeert me wel, als je consistentie wilt, kun je me altijd persoonlijk om een mening vragen, ik zal hem met hartenlust voor je verdraaien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Blijkbaar is Pks niet de enigste stam die zijn dorpen volpropt :rolleyes:

Verdediger: duckje
Dorp: [067]-- teleurstelling -- (500|500) K55

Aantal: 18868 18868 0 0 0 2700 0 0 1
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Ziet er mooi uit Duckje :p
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar is Pks niet de enigste stam die zijn dorpen volpropt :rolleyes:

Ziet er mooi uit Duckje :p

Nou, bedankt voor het compliment maar zeker :rolleyes:?! En trouwens, dit is niet vol hoor, 4 legers en tis weg. Dan heb jij toch wel minder geluk é Amok (tegen mij)
 

DeletedUser

Guest
Waar haal ik nu 4 legers :p

Maar duckje zal de komende dagen nog raar opkijken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
omfg dus omdat het dorp wat meer def heeft dan gewoon heeft hij het 'volgepropt'?

en general... iedereen met meer dan 1 dorp kan beter proppen, voel je je nu stoer?:rolleyes:

tuurlijk voel ik me nu stoer! Vind jij van niet dan?:p

maar 18k/18k vind ik idd niet echt volproppen.
 

DeletedUser

Guest
Ok dan..

Het was niet volgepropt.
Maar wel ondersteunt door een heel verdedigingsdorp ;)
 
Reactiescore
2.490
Blijkbaar is Pks niet de enigste stam die zijn dorpen volpropt :rolleyes:



Ziet er mooi uit Duckje :p

nou nou ... 18K/18K in een dorp en je gaat al huilen.
Jammer dat je scouts van 2 dagen ver kwamen en ik absoluut niet de moeite ga doen om scouts in een dorp te steken voor zo'n 'noobje' zoals jij.

Ik baseer het woord noob op het feit dat je toch nog de moeite doet om mij schrik aan te jagen terwijl je inmiddels al zou moeten weten dat dit spel draait om aanvallen en aangevallen worden. Het is dus geen ramp om aangevallen te worden, hell ik ben zelf een defensieve speler en ik word zelfs graag aangevallen. Ik heb heus geen schrik van je.Daarnaast komt je aanvallen over 40 uur, daar kijk ik al helemaal niet meer van op.Maar ach, wie weet probeer je mij schrik aan te jagen en volgt er echt een massa-aanval op dit eendje. go ahead dan maar. ik kan al niet wachten.

Daarnaast ga ik ook nog even jou quoten:
Joeri vandaag om 18:52 uur
Hopen dat deze aanval op het forum komt ^^
Dat is het doel eigenlijk

Alsjeblieft, hier heb je je aandacht!
Want dat is het toch dat je wilt ? Nou kijk, doe eens wat met je account. Richt eens wat groots op, en ga niet zoals elke 300 puntennoob een speler van formaat aanvallen zodat hij je wat aandacht geeft.

Zolang je niet met iets deftig komt zal ik ook niets boeiends meer over jou schrijven hier, verdien je niet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ok dan..

Het was niet volgepropt.
Maar wel ondersteunt door een heel verdedigingsdorp ;)

weet je, een andere taktiek kan zijn... neem 1k-1k van enkele omliggende def dorpen en dan is er geen enkel dorp onderverdedigd!

nou heeft joeri weer wat bijgeleerd he ;)
 

DeletedUser

Guest
nou nou ... 18K/18K in een dorp en je gaat al huilen.
Jammer dat je scouts van 2 dagen ver kwamen en ik absoluut niet de moeite ga doen om scouts in een dorp te steken voor zo'n 'noobje' zoals jij.

Ik baseer het woord noob op het feit dat je toch nog de moeite doet om mij schrik aan te jagen terwijl je inmiddels al zou moeten weten dat dit spel draait om aanvallen en aangevallen worden. Het is dus geen ramp om aangevallen te worden, hell ik ben zelf een defensieve speler en ik word zelfs graag aangevallen. Ik heb heus geen schrik van je.Daarnaast komt je aanvallen over 40 uur, daar kijk ik al helemaal niet meer van op.Maar ach, wie weet probeer je mij schrik aan te jagen en volgt er echt een massa-aanval op dit eendje. go ahead dan maar. ik kan al niet wachten.

Daarnaast ga ik ook nog even jou quote,n:


Alsjeblieft, hier heb je je aandacht!
Want dat is het toch dat je wilt ? Nou kijk, doe eens wat met je account. Richt eens wat groots op, en ga niet zoals elke 300 puntennoob een speler van formaat aanvallen zodat hij je wat aandacht geeft.

Zolang je niet met iets deftig komt zal ik ook niets boeiends meer over jou schrijven hier, verdien je niet.

Damn, tword nog een kinderboerderij met die Duckje ^^
 

DeletedUser243

Guest
weet je, een andere taktiek kan zijn... neem 1k-1k van enkele omliggende def dorpen en dan is er geen enkel dorp onderverdedigd!

nou heeft joeri weer wat bijgeleerd he ;)

Wauw maxim, we leren echt veel bij van Opus :rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
@ Duckje,

Voor iemand die hem geen aandacht wil geven, geef je hem toch wel een heel lange post.:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan