Opus vs de rest

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Er stond 40k in, wat wil je er nog meer in gooien? Al was je online durf ik te wedden dat je gedacht had dat het goed was, zou ik zelf namelijk ook doen als er 40k in staat.

Normaal wel in een frontdorp. Maar dit ligt echt in Opusgebied (Ja Amokro, lag). Dus 60k/60k was hier een vereiste.

Ik weet niet wat jij beginnersgeluk noemt, maar 500/500 def in een dorpje noem ik beginnersdwaasheid.

Was het je ook opgevallen dat ik het dorpje nog geen uur had?! Misschien is dat een goede reden?!
 

DeletedUser

Guest
een goede reden voor mij om t te pakken ja.
en je had t eerste dorpje al sinds gisteravond, het 2de had je 3 uur voordat ik het overnam.

Maar het andere heb je volgestopt zie ik, touché..

met wiens def vraag ik me dan af, nog gewillige leden?
 

DeletedUser

Guest
Normaal wel in een frontdorp. Maar dit ligt echt in Opusgebied (Ja Amokro, lag). Dus 60k/60k was hier een vereiste.
/QUOTE]

Grapneus. Dat zijn bijna 10 defdorpen. Alsof die dingen aan de boom groeien. Jij weet net zo goed als ik dat als iemand bereid is 40k 40k weg te ruimen je beter het dorp kan laten wat het is.
 

DeletedUser

Guest
Oh. Normaal heb ik wel wat defensedorpjes over hoor. Ik heb zo'n 10 dorpen in K's buiten het midden, dus dat lukt wel hoor.

Naprius. Die dorpen die je van mij hebt zijn alle van gisterenavond/nacht. Dus zo goed als onmogelijk iets in te steken.
 

DeletedUser

Guest
Oh. Normaal heb ik wel wat defensedorpjes over hoor. Ik heb zo'n 10 dorpen in K's buiten het midden, dus dat lukt wel hoor.

alsof mensen buiten het centrum nooit aanvallen... ok, zo hard misschien niet, maar daar moet toch ook defence staan :confused:
 

DeletedUser624

Guest
Blocken en dergelijke is daar vaak wel een stukje makkelijker in het centrum. :rolleyes:
 

DeletedUser1570

Guest
Grapneus. Dat zijn bijna 10 defdorpen. Alsof die dingen aan de boom groeien. Jij weet net zo goed als ik dat als iemand bereid is 40k 40k weg te ruimen je beter het dorp kan laten wat het is.


10 ? eerder 6
 

DeletedUser

Guest
Knap werk Amok. Dit x kwam je vanop enkele uren zodat ik geen zc meer kon versturen. Dus dat was al moeilijker, mede omdat ik niet online kon zijn. Maar zeker knap gedaan.

Voor Naprius; Mooi beginnersgeluk.

Dank je ;) heb je enig idee hoeveel def je in totaal verloren bent?
 

DeletedUser

Guest
heb jij je clears geteld?

Zucht, volgens mij vraag ik het niet aan jou, en ik weet hoeveel offs ik "kwijt" ben.

Slechts 4 die ik op een ander dorp had kunnen sturen.

De andere 26 worden HC dorpen, omdat dat dorp het laatste was waar ze konden komen in een redelijke tijd.

Kijk, dat jullie denken dat ik veel kwijt ben moeten jullie lekker zelf weten.
Van de 30 offs, zijn er hooguit 13 een muur tegengekomen.

Het aantal verloren def is dus VELE malen groter als het totaal aantal off, daar bij opgeteld dat het onbruikbare offs waren, ben ik dus maar weinig kwijt.


Moet ik het mss in gebarentaal uitleggen of snap je het nu wel?


Verdediger: bolle2
Dorp: idd onneembaar dit dorp Bolle (461|507) K54

Aantal: 22592 21892 1374 0 552 0 166 0 0
Verliezen: 8009 7761 487 0 196 0 59 0 0


Zie hier een report van 1 off op een dorp zonder muur.
Zo zijn er ongeveer 18 aanvallen geweest.

Ik wil gewoon even weten hoeveel def er nu in totaal dood is, ik heb het dorp nu toch dus ik zie niet in waarom dat niet kan worden vrijgegeven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1570

Guest
je hebt het dorp gescout en bolle zegt dat hij niet thuis was dus ik vermoed gewoon hetgeen wat erin zat tijdens uw scouts bericht. Ik kan wel ergens over gelezen hebben...
 

DeletedUser

Guest
je hebt het dorp gescout en bolle zegt dat hij niet thuis was dus ik vermoed gewoon hetgeen wat erin zat tijdens uw scouts bericht. Ik kan wel ergens over gelezen hebben...

Dat heb je inderdaad :rolleyes:

Of denk je echt dat het 30 offs kost om 40k/40k weg te krijgen.

Lees het hele topic anders voor je weer denkt iets nuttigs bij te dragen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik had wat troepjes in het dorp gezet in het geval opus het ging aanvallen. Zie ik opeens dat ze dood zijn:(


Ondersteunde speler: verlaten dorp

Eenheden:

Aantal: 3 3 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 3 3 0 0 0 0 0 0 0

Snel even wat gestuurd en hier het resultaat (het was mijn grote vriend MasterFire:)):

Verdediger: MasterFire

Aantal: 2794 2794 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 2794 2794 0 0 0 0 0 0 0

Verandering van de toestemming Toestemming is gedaald 28 naar1 (lucky me:p)
Verandering van de toestemming Toestemming is gedaald 1 naar-34
 

DeletedUser

Guest
Zucht, volgens mij vraag ik het niet aan jou, en ik weet hoeveel offs ik "kwijt" ben.

Ik weet het ook niet meer, die aanvallen van anderhalve week terug heb ik al gewist.

Kijk, dat jullie denken dat ik veel kwijt ben moeten jullie lekker zelf weten.
Van de 30 offs, zijn er hooguit 13 een muur tegengekomen.

Je hebt geen 30 legers gestuurd grapjas! Hooguit een stuk of 15. Jij bent 7,5 aanvalsdorp kwijt en ik 4 defensedorpen.

Het aantal verloren def is dus VELE malen groter als het totaal aantal off, daar bij opgeteld dat het onbruikbare offs waren, ben ik dus maar weinig kwijt.

Ga nog is naar de kleuterklas, daar leren ze dat 7,5 hoger is dan 4.

Ik wil gewoon even weten hoeveel def er nu in totaal dood is, ik heb het dorp nu toch dus ik zie niet in waarom dat niet kan worden vrijgegeven.

Bij jouw eerste aanvalspoging geloof ik iets van 55k/55k. En dit x stond er zo'n 40k/40k in.
 

DeletedUser

Guest
Ja zeer veilige zone bolle2;).
Jullie zetten de defends aan de kant van opus en tilde kan jullie met gemak nobelen :).
 

DeletedUser

Guest
Ja zeer veilige zone bolle2;).
Jullie zetten de defends aan de kant van opus en tilde kan jullie met gemak nobelen :).

T~ is een ander verhaal. Die gasten geven nooit op, als ze er met 10 legers niet doorkomen gooien ze er nog is 10 op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan