[.OP.] kan niet achterblijven ;).

  • Topicstarter The Spartan Leader
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3860

Guest
over NW gesproken, waarom is happyniss eruit?

Als het juist is wat me verteld werd is ie geblokkeerd wegens dubbel account en heeft Slick hem gekickt omdat ie cheaten laf vindt.

Als het zo is , Slick : Respect.
 

DeletedUser

Guest
Als het juist is wat me verteld werd is ie geblokkeerd wegens dubbel account en heeft Slick hem gekickt omdat ie cheaten laf vindt.

Als het zo is , Slick : Respect.

yep het moet maar eens afgelopen zijn met dubbelaccounts ... bedriegen .. valsspelen ...

ik heb zelfs zitten denken om te stoppen hier .... al de zoveelste grote speler die weer dom gedaan heeft / vals speelt / of denkt dat hij zo goed is dat ze de regels kunnen overtreden..

ik hoop ( en dat meen ik uit de grond van mijn hart) dat alle stammen zo zullen reageren .... en deze spelers UIT tw bannen.

deze zouden niet eens meer een account van een ander meer mogen overnemen ...


ik ben dat gezeik en dat zieke spelletje van hier meer dan spuugzat

hoe ziek kan je geest zijn als je denkt overal mee weg te komen????

het is net als autorijden zonder gordel ... eens word je gepakt ... en dan moet je ook niet mekkeren over de bekeuring

hier zouden ze voor dergelijke spelers de deur moeten sluiten


btw( hij is niet alleen op w4 geband ... maar ook op w3
 

DeletedUser

Guest
Slick, jammer dat je stopt, je was mijn favoriete dikkertje!(oprecht uit mijn hart!)
Ook je stam Niet Weg, zal wel blijven. Falander zal de grote baas worden!(met de kleine piepstem^^) samen met lekkertje Othiana die mss nog even met Derrek gaat daten.

Nee ff serieus... De gehele top 100 van w4 bestaat uit valsspelers en mensen die dorpen gewoon gratis krijgen... ik vind het best zielig dat iemand moet cheaten om bovenaan te staan, kom op! ga je op school ook spieken bij de leraar??
Eens zul je gepakt worden en dan is dit een bittere pil.
 

DeletedUser3877

Guest
ze krijgen die dorpen niet omdat ze nooit wat doen...
er is altijd een reden voor

met de juiste taktieken krijg je steeds meer en meer dorpen
 

DeletedUser

Guest
ik ben totaal geen klikker, maar als het om dubbelaccounts gaat heb ik al een paar keer een stamlid van mij aangegeven op het bezit ervan.
 

DeletedUser

Guest
Slick, jammer dat je stopt, je was mijn favoriete dikkertje!(oprecht uit mijn hart!)
Ook je stam Niet Weg, zal wel blijven. Falander zal de grote baas worden!(met de kleine piepstem^^) samen met lekkertje Othiana die mss nog even met Derrek gaat daten.

Erm... ons Slickje gaat niet stoppen hoor, die kan mij echt niet missen ;-)

Niet weg zal zeker blijven... en Falander die zal geen baasje worden.. wij hebben maar 1 echte "baas"

En tot slot.. ik daten met Derrek? Nee dank u.. hij is veeeeeel te jong voor mij en ik ben er zeker van dat er van beide kanten geen interesse is ;-)
Daarbij.. ben je vergeten dat ik een getrouwde, zwangere vrouw ben? ;-)

En misschien nog een slot.. dit is een van de weinige keren dat ik een post van jou kan apprecieren :p
 

DeletedUser

Guest
Slick, jammer dat je stopt, je was mijn favoriete dikkertje!(oprecht uit mijn hart!)
Ook je stam Niet Weg, zal wel blijven. Falander zal de grote baas worden!(met de kleine piepstem^^) samen met lekkertje Othiana die mss nog even met Derrek gaat daten.

Nee ff serieus... De gehele top 100 van w4 bestaat uit valsspelers en mensen die dorpen gewoon gratis krijgen... ik vind het best zielig dat iemand moet cheaten om bovenaan te staan, kom op! ga je op school ook spieken bij de leraar??
Eens zul je gepakt worden en dan is dit een bittere pil.

gratis dorpen is niet cheaten ... vergeet niet dat intern edelen ook gewoon klote is ... de stam komt er geen milimeter mee vooruit de stam blijft tenslotte hangen op de punten die ze al hadden

en wat betreft HEEL de top 100 spelerd op w4???

ik vind mezelf goed genoeg om me daarbij niet aangesproken te voelen ;)
 

DeletedUser

Guest
gratis dorpen is niet cheaten ... vergeet niet dat intern edelen ook gewoon klote is ... de stam komt er geen milimeter mee vooruit de stam blijft tenslotte hangen op de punten die ze al hadden

en wat betreft HEEL de top 100 spelerd op w4???

ik vind mezelf goed genoeg om me daarbij niet aangesproken te voelen ;)
Ja, daarom sta je ook eerste!:D
*slijm* was ik maar meer zoals jij, qua tw skills dan wel te verstaan! :D
 

DeletedUser2929

Guest
Slick, jammer dat je stopt, je was mijn favoriete dikkertje!(oprecht uit mijn hart!)
Ook je stam Niet Weg, zal wel blijven. Falander zal de grote baas worden!(met de kleine piepstem^^) samen met lekkertje Othiana die mss nog even met Derrek gaat daten.

Nee ff serieus... De gehele top 100 van w4 bestaat uit valsspelers en mensen die dorpen gewoon gratis krijgen... ik vind het best zielig dat iemand moet cheaten om bovenaan te staan, kom op! ga je op school ook spieken bij de leraar??
Eens zul je gepakt worden en dan is dit een bittere pil.

Man onze leraar Duits (toevallig een halve Belg (= dus een Limburger) )
gaat ons leren hoe te spieken, aangezien hij onze spiekmethodes zo bedroevend slecht vond. Hij beweerde ook dat hij Europees Spiekkampioen is geweest, dus hij vond dat zijn talenten niet verloren mochten gaan XD
 

DeletedUser

Guest
Man onze leraar Duits (toevallig een halve Belg (= dus een Limburger) )
gaat ons leren hoe te spieken, aangezien hij onze spiekmethodes zo bedroevend slecht vond. Hij beweerde ook dat hij Europees Spiekkampioen is geweest, dus hij vond dat zijn talenten niet verloren mochten gaan XD

LOL hahahahahaha

ik wil ook zo'n leraar ... dan hadden ze me niet gepakt tijdens mijn examens

20 jaar geleden:(
 

DeletedUser

Guest
Slick, jammer dat je stopt, je was mijn favoriete dikkertje!(oprecht uit mijn hart!)
Ook je stam Niet Weg, zal wel blijven. Falander zal de grote baas worden!(met de kleine piepstem^^) samen met lekkertje Othiana die mss nog even met Derrek gaat daten.

Nee ff serieus... De gehele top 100 van w4 bestaat uit valsspelers en mensen die dorpen gewoon gratis krijgen... ik vind het best zielig dat iemand moet cheaten om bovenaan te staan, kom op! ga je op school ook spieken bij de leraar??
Eens zul je gepakt worden en dan is dit een bittere pil.

ik voel me allesbehalve aangesproken, ben gewoon een eerlijke speler en doe gewoon goed mn best en het lukt dusver nog wel aardig!

iedereen die zo reageert op top 100 spelers kan zelf niet spelen
 

DeletedUser

Guest
ik voel me allesbehalve aangesproken, ben gewoon een eerlijke speler en doe gewoon goed mn best en het lukt dusver nog wel aardig!

iedereen die zo reageert op top 100 spelers kan zelf niet spelen

Ik geef je groot gelijk, als we moeten geloven dat de volledige top 100 bestaat uit zogezegde "cheaters" dan zou je een afkeer krijgen van die mensen en zelf niet willen dat je in zo'n top 100 positie terrecht komt.
Dat is volgens mij niet de bedoeling :rolleyes:
 

DeletedUser3115

Guest
Allemaal cheaters dus hé ? Als er iets is waar ik een hekel aan heb is het wel "cheaten". Als het niet eerlijk kan hoeft het zelfs niet voor mij, en wat betreft gekregen dorpen : je zou gek zijn als je ze niet aanneemt ! Of denk je misschien dat al die groten hun dorpen puur met vechten hebben verdiend ? Ik geef het toe : ik heb er ook een pak gekregen en ik bedank dan ook langs deze weg die mensen die me die dorpen hebben geschonken :)
 

DeletedUser

Guest
Allemaal cheaters dus hé ? Als er iets is waar ik een hekel aan heb is het wel "cheaten". Als het niet eerlijk kan hoeft het zelfs niet voor mij, en wat betreft gekregen dorpen : je zou gek zijn als je ze niet aanneemt ! Of denk je misschien dat al die groten hun dorpen puur met vechten hebben verdiend ? Ik geef het toe : ik heb er ook een pak gekregen en ik bedank dan ook langs deze weg die mensen die me die dorpen hebben geschonken :)

idd
en mikob de dorpen die je krijgt neem ik niet aan met heel veel plezier ik denk dat iedereen het leuker zou vinden dat de speler in questie verder speelt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan