[.OP.] kan niet achterblijven ;).

  • Topicstarter The Spartan Leader
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ze hebben beslist om ook maar te fuseren met een deel spelers van Night.
Dit kan een stap zijn naar het wegduwen van PHX of aanval op -=NW=- of aanval voorbereiden richting W.H. en gedeeltelijk DBVC ligt in de weg.
Ben benieuwd wat ze gaan doen.
Maar ook hier kon ook [.OP.] niet achterblijven ;)...
Dus dit wordt het jaar van de fusies :D

Ook voor deze spelers veel succes.
Hetzelfde als bij de fusie van Exire en W.H. :)
 

DeletedUser

Guest
De tijd zal tonen wat er zal gebeuren.
Veel succes zou ik zo zeggen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ze hebben beslist om ook maar te fuseren met een deel spelers van Night.
Dit kan een stap zijn naar het wegduwen van PHX of aanval op -=NW=- of aanval voorbereiden richting W.H. en gedeeltelijk DBVC ligt in de weg.
Ben benieuwd wat ze gaan doen.
Maar ook hier kon ook [.OP.] niet achterblijven ;)...
Dus dit wordt het jaar van de fusies :D

Ook voor deze spelers veel succes.
Hetzelfde als bij de fusie van Exire en W.H. :)

Lees nou aub lezen, W.H. en EXiRE hebben niet gefuseerd. Er zijn slechts 7 leden over gegaan. En dat komt omdat wij "stamloos" waren, en omdat wij als een hechte groep spelers samen werken ;)
 

DeletedUser3877

Guest
geen fusie, sorry, -zware teleurstelling-
het voorstel kwam van mezelf & gimly37
[.OP.] heeft het aangenomen

Night was een leuke stam, ik had gezorgd dat we afgeschermd lagen van het centrum (de grote stammen) door bondgenootschappen.
Niemand zag night als een bedreiging, dus laat ze daar maar rustig liggen (mooi gezien van laurens001 in de topic van "wie wordt de eindoverwinnaar")
we konden dus doodleuk uitbereiden zonder al te veel tralala.

helaas onze bondgenoten gaven telkens problemen, sommige leden werkte niet mee tegen vijandige stammen, anderen kwam gewoon niet online, er zat geen goed gevoel meer in night
waaruit volgt dat de leden geen goed gevoel kregen en begonnen te stoppen
De leden die wel goed draaiden kapten er dan mee omdat de rest niet hielp...

dusja, gimly & ikzelf hadden de keuze, of we blijven in night tot we volgende maand met 2 overblijven en elks 5M hebben door het internen, of we gaan gewoon naar een andere stam
het eerste klonk als muziek in de oren, maar om nog te leiden had ik geen tijd meer, W2 sloopt genoeg energie, en de examens staan voor de deur... het had wel leuk geweest anders

daar keken we even welke stammen interesant lagen en nog plaats hadden, daar kwam [.OP.] als overwinnaar uit de bus.

dusja, mensen die weer geruchten willen als "OP gaat weer wat uitsteken of OP gaat een bondgenoot verraden" spijtig, u kan verder nog in de joepie gaan lezen naar roddelartiekels

voor mijn part noem je het maar wat je wil hoor, maar straks heeft [.OP.] weer ongeveer evenveel leden als toen ze de oorlog met Ball begonnen

ps: hier heb ik lang op een topic gewacht, er zijn night leden die al 24h in [.OP.] zitten :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6186

Guest
fmcedric heeft alles al mooi gezegd. Valt niets meer aan toe te voegen.
En wat zit jij weer te speculeren TSL :p.
 

DeletedUser

Guest
Nw heeft er ook mooi weer 1 miljoen punten bijgekregen dankzij Scoebidoe, ex-Night lid.
 

DeletedUser

Guest
Jup.. Een beetje het EXIRE scenario waarbij een deel van exire naar WH ging, maar nu een deel van night naar OP
 

DeletedUser3236

Guest
proficiat met jullie aanwinst scoebidoe trouwens..
EDIT: Komt dus van Night (logisch) :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan