[.OP.] kan niet achterblijven ;).

  • Topicstarter The Spartan Leader
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser6186

Guest
Dat noemen ze recruteren, het topic gaat over fuseren :)

Kan je dan even de quota geven tot welk aantal het over recruiteren gaat en vanaf welk aantal dus fuseren? Want wat wij met OP gedaan hebben noemen wij ook recruiteren ;).
 

DeletedUser3877

Guest
jah, als we fuseerden had ik op zen minst nog gevraagd om leidersrechten (dan kan ik me weer wat bemoeien met de zaken)
maar ik ben gewoon overgegaan van night naar OP, en dit met het aanraden van een aantal goeie leden uit night

Snap niet waar je dit haalt ;) Wij hebben minstens evenveel dorpen van onze vijand als zij van ons (als het er niet meer zijn..:rolleyes:)

ik zei niet dat jullie niet terugaanvielen hoor, maar voor zover ik zag waren er veel stammen niet zo vriendelijk tegen jullie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Daar gaat een weer een bondgenoot en weer een nieuwe stam in K34 :confused:
Het is nog allen even verwarrend wat er gebeurd, maar eerlijk gezegd heb ik het er nog niet echt op.

Kijk met -=NW=- ging wel samen in K34 :cool:
 

DeletedUser3860

Guest
Ik zal eventjes kort schetsen wat er gebeurd is :

Veel Night leden vonden dat Night hun niet veel toekomst kon bieden dus gingen ze op zoek naar een nieuwe topstam , samen met hun vrienden. Ze kozen voor ofwel PHX ofwel [.OP.] en vanwege de ligging en nog andere factoren, hebben ze voor [.OP.] gekozen.

Dit kan je niet zien als een fusie aangezien er maar een 7-tal leden overkwamen. Ze namen wel hun 'fusiepartners' mee waardoor we even weer wat meer leden hebben dan de bedoeling is, maar die worden natuurlijk intern genobeld en gekickt.

uiteindelijk heeft [.OP.] dan weer een 30-tal (ervaren) leden en hebben we een grote sprong gemaakt qua punten. Niets dan voordelen dus.

Geen sprake van een fusie aangezien het weinig leden waren en ze geen bevoegdheden kregen.
 

DeletedUser

Guest
En de leden die naar NW zijn gegaan? Niet kunnen overhalen?
 

DeletedUser3860

Guest
En de leden die naar NW zijn gegaan? Niet kunnen overhalen?

Normaal gezien ging Scoebidoe ook nog naar ons gaan maar aangezien NW dichter bij hem lag koos hij voor NW. Van de andere mensen weet ik het niet.
 

DeletedUser

Guest
Achjah - ik had hem toch (vreemd genoeg) bij Legion gezien:D
 

DeletedUser

Guest
speculatie is the name of the game...
Als je niet speculeert krijg je daarna de feiten toch niet :D
Dus daarom de reden voor mijn "speculatie" en sorry Pieters...
Maar lees jij eens andere topics.
Ik spreek daar overal over "fuseren" van exire.
Ik zet hier die aanhalingstekens niet en ik krijg een hele rampage weer :D.
 

DeletedUser

Guest
@TSL:
wat lul jij man :confused:
Die leden van NIGHT gingen naar PHX of naar [.OP.] komen.
Dat stond vast.
wegens enkele factoren hebben zo voor [.OP.] gekozen.
En de grootste factor was dat als ze naar PHX trokken wij over de 50 leden hadden.
En als ze naar [.OP.] trokken hadden ze over de 30 leden.
Nu zijn PHX en [.OP.] even groot kwa actieve leden:
3 [.OP.] 21.474.302 21.849.656 44 496.583 2507 8.715
4 PHX 16.111.279 16.111.279 40 402.782 1928 8.356

Dus dit is ZEKER geen stap om PHX aantevallen hoor.
 

DeletedUser

Guest
Wtf PHX aanvallen nooit :eek:. (neem ik aan) :D

JAJA voor de mensen die ons niet geloven het contact tussen PHX en [.OP.] is zelf zo goed dat ze elkaar helpen :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dus niet kunnen overhalen, slimmerd. OP heeft de leden die naar NW zijn gegaan dus NIET kunnen overhalen wat als je hier zo een beetje leest wel de bedoeling schijnt geweest te zijn. omg leer lezen.
 

DeletedUser

Guest
Dus niet kunnen overhalen, slimmerd. OP heeft de leden die naar NW zijn gegaan dus NIET kunnen overhalen wat als je hier zo een beetje leest wel de bedoeling schijnt geweest te zijn. omg leer lezen.

LOL waarom zouden we aan scoebidoe moeten staan smeken om hem te kunnen overhalen om in OP te komen.

als je kan lezen, dan las je dat Night met het voorstel kwam.
en als je dan logisch kan nadenken dan weet je wel dat als Scoebidoe en de rest naar NW gaan omdat dat beter ligt voor hun, we zelfs niet gaan proberen om hen te overhalen maar die mensen hun keuze respecteren...
 

DeletedUser

Guest
Ja jammer dat je het sarcasme in mijn bericht niet las, lekker boeiend ook :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan