Oorlogsverklaring Auxiliante Deo Vs Onix

Reactiescore
3.540
c255f5d86a76b0c282a1af9125548d54.png


In mijn verdediging, ik denk niet dat onix die kata's staan hadden als decoratie. We hadden op voorhand al grote scoutactie gedaan. Als we zien dat hun dorpen 150 kata's hebben veronderstellen we dat die niet voor onze muren zijn. Sorry maar als ik zulke offence builds zie ga ik mij niet afzijdig houden als stam die met ons front het zo wilt spelen.

JIJ begint hier de kata oorlog. Dat ze kata's hebben tegen een speler als jou is gewoon begrijpelijk, ik zou mezelf ook willen verdedigen als iemand met kata's op mijn boer aan komt zetten. En aangezien je geen kata afspraken wilde maken is het enkel begrijpelijk dat ze meer kata's gaan bouwen dan normaal.
 
Reactiescore
1.367
Kata's kunnen ook op uitkijk en kerk, best handig
 
Reactiescore
1.454
@Vetus Bellator , ik heb ook kata's staan, maar die ga ik van mijn levensdagen niet op een boer gooien. Die gooi ik gewoon op de uitkijktoren of kerk. Ga dus aub niet zo verschrikkelijk heilig doen hier. Jij bent begonnen met kata'en en dan kan je alles verzinnen, maar dit is gewoon zielig gedrag!
 

DeletedUser18541

Guest
toch wat overname's nu.

Zijde 1:
Stammen: Aux D.
Zijde 2:
Stammen: Onix, Onix²

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 31
Kant 2: 65
Verschil: 34

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 0
Verschil: 3

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 177,139
Kant 2: 306,321
Verschil: 129,182

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 10,787
Kant 2: 0
Verschil: 10,787

chart
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Nu vind ik toch dat Aux D maatregelen moet treffen naar hun "leider" die kata's gooit alsof het scouts zijn. Zo iemand zou ik niet willen volgen tot het eind vd wereld :)
 

DeletedUser79218

Guest
Moet je om te beginnen bij het “tribal wars institute” vragen of ze de katas uit het spel halen.

En anders gewoon blocken die cleartjes,heb je er ook geen last van.
 

DeletedUser72803

Guest
Nu vind ik toch dat Aux D maatregelen moet treffen naar hun "leider" die kata's gooit alsof het scouts zijn. Zo iemand zou ik niet willen volgen tot het eind vd wereld :)

Nu ze aan het aanvallen zijn volgen ze allemaal lekker, zodra ze zelf moeten verdedigen en hun dorpen in puin liggen zul je zien dat ze zelf ook opeens klagen. Blijkbaar hebben ze kata's nodig en kunnen ze Onix niet op basis van skills verslaan.
 
Reactiescore
1.367
Moet je om te beginnen bij het “tribal wars institute” vragen of ze de katas uit het spel halen.

En anders gewoon blocken die cleartjes,heb je er ook geen last van.

Waarom? Je kunt ze ook gewoon niet gebruiken.
 
Bovenaan