Oorlogsverklaring Auxiliante Deo Vs Onix

DeletedUser79218

Guest
Die discussie voeren we al jaren.
Met de komst van de uitkijktoren kan je de kata-fakes er al uit filteren en,ach ja paar katas bij je clear om de boerderij wat te laten zakken zodat ze de muur niet kunnen opbouwen snel,nou en?
 
Reactiescore
524
Die discussie voeren we al jaren.
Met de komst van de uitkijktoren kan je de kata-fakes er al uit filteren en,ach ja paar katas bij je clear om de boerderij wat te laten zakken zodat ze de muur niet kunnen opbouwen snel,nou en?

Vertel me eens hoe ik kata-fakes eruit moet halen? Dan heb jij namelijk meer functies bij dat gebouw dan ik hebo_O
 

DeletedUser79218

Guest
Inderdaad, je weet het verschil pas tussen een fake met 50 scouts en 1 kata of gewoon 15 kata's als het al te laat is.

Volgens mij kan je snel genoeg met een uitgebouwde uitkijktoren zien of er meer of minder dan 1000 eenheden bij de aanval zitten.
Bij minder is het dus fake of 998 kata en 1 bijl,dat zou ik niet dodgen in ieder geval.
 
Reactiescore
524
999 bevolking aanvallen op offdorpen zou ik zeker wel dodgen...
Maar helaas weet je pas als dat het geval is nadat de aanval aankomt
 

DeletedUser79218

Guest
999 bevolking aanvallen op offdorpen zou ik zeker wel dodgen...
Maar helaas weet je pas als dat het geval is nadat de aanval aankomt

Als je alleen maar off dorpen hebt wel.
Feit blijft dat je met uitkijktoren kleine aanvallen kan filteren en dus easy kan deffen.
 

DeletedUser72803

Guest
Die discussie voeren we al jaren.
Met de komst van de uitkijktoren kan je de kata-fakes er al uit filteren en,ach ja paar katas bij je clear om de boerderij wat te laten zakken zodat ze de muur niet kunnen opbouwen snel,nou en?

Dus omdat je fakes makkelijk kan filteren is het normaal om kata's te gebruiken?

Katagebruik blijft gewoon een teken van zwakte en het had Aux D gesierd als ze er geen gebruik van zouden maken. Ik lees hier een maand lang berichten over hoe slecht Onix wel niet is en tijdens de 1e dag van de oorlog moeten er direct kata's worden gebruikt. Als Aux D zoveel beter is dan hebben ze toch helemaal geen kata's nodig om Onix te verslaan.

Nu begint het bij een paar katas op boerderij, straks zijn het een paar katas op smederij en over een aantal maanden worden hele dorpen in puin gelegd. Zolang Aux D niet bereid is om kata-afspraken te maken zal het alleen maar blijven escaleren.
 
Reactiescore
524
Als je alleen maar off dorpen hebt wel.
Feit blijft dat je met uitkijktoren kleine aanvallen kan filteren en dus easy kan deffen.

Makkelijker deffen kun je zeker; maar blind alle groene bijltjes door laten lopen zou ik ook niet doen...
Daarnaast heb ik zelf meestal wel een aardig idee wat de off & defdorpen van mijn tegenstander om gericht 999 bv aanvallen te sturen.
 

DeletedUser79218

Guest
Dus omdat je fakes makkelijk kan filteren is het normaal om kata's te gebruiken?

Katagebruik blijft gewoon een teken van zwakte en het had Aux D gesierd als ze er geen gebruik van zouden maken. Ik lees hier een maand lang berichten over hoe slecht Onix wel niet is en tijdens de 1e dag van de oorlog moeten er direct kata's worden gebruikt. Als Aux D zoveel beter is dan hebben ze toch helemaal geen kata's nodig om Onix te verslaan.

Nu begint het bij een paar katas op boerderij, straks zijn het een paar katas op smederij en over een aantal maanden worden hele dorpen in puin gelegd. Zolang Aux D niet bereid is om kata-afspraken te maken zal het alleen maar blijven escaleren.

Open een topic,invite alle stamleiders en maak kata-afspraken.
Het is weleens geprobeerd op deze manier maar,naar mijn wetens nog nooit gelukt.
 

DeletedUser70476

Guest
Open een topic,invite alle stamleiders en maak kata-afspraken.
Het is weleens geprobeerd op deze manier maar,naar mijn wetens nog nooit gelukt.

Omdat sommige spelers hun gebrek aan kwaliteit willen compenseren door triest gedrag.
 

DeletedUser72803

Guest
Open een topic,invite alle stamleiders en maak kata-afspraken.
Het is weleens geprobeerd op deze manier maar,naar mijn wetens nog nooit gelukt.

Dat is zeker een mogelijkheid. Aan de andere kant is er al eens een poging gedaan voor kata-afspraken met Aux D (zie topic kata-oorlog) en werd dit voorstel niet serieus beantwoord. Voor zulke afspraken zullen alle stammen hier in mee moeten gaan. Het is het proberen zeker waard, maar ik vind dat dit initiatief zal moeten worden genomen door leiders van de 'topstammen' in deze wereld.
 

DeletedUser73162

Guest
Die discussie voeren we al jaren.
Met de komst van de uitkijktoren kan je de kata-fakes er al uit filteren en,ach ja paar katas bij je clear om de boerderij wat te laten zakken zodat ze de muur niet kunnen opbouwen snel,nou en?

Wat een grap ben jij. Daarnaast ben je waarschijnlijk ook de eerste die gaat klagen als je eigen gebouwen gesloopt worden.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik las dat W64 de instellingen van deze w had gekopieerd! Dus deze wereld moest wel een daverend succes zijn :eek: ?
 
Reactiescore
571
Ik las dat W64 de instellingen van deze w had gekopieerd! Dus deze wereld moest wel een daverend succes zijn :eek: ?

14ufsj.jpg
 

DeletedUser78825

Guest
Ik las dat W64 de instellingen van deze w had gekopieerd! Dus deze wereld moest wel een daverend succes zijn :eek: ?

Ze willen andere, niet Aux D. en BG stammen een kans geven om op deze instellingen te winnen.
 
Bovenaan