Oorlogsverklaring Auxiliante Deo Vs Onix

DeletedUser71723

Guest
:. OORLOGSVERKLARING Auxiliante Deo vs Onix .:

7a065dcf0ba75dfdc0ca434e43194174.png
vs
6629ddd6ca1317ba101e561c34769367.png


Wereld 63 opende haar deuren op 19 juli 2018. Een wereld met kerk en uitkijktoren. Een wereld waar elke ervaren speler al jaren van droomde. Spelers maakten hun opwachting, stammen werden gevormd. Waaronder op 16 juli Auxiliante Deo. en op 19 juli Onix. Na Auxiliante Deo de rang 1 stam Spuit 11 weg werkte werd het al snel duidelijk dat de grootmacht van continent 44 het zou opnemen tegen de grootmacht van continent 54.

De propaganda op het AF was zo nu en dan snoeihard. Geen enkele gebeurtenis werd overgeslagen om uitgebreid op het AF te bediscussiëren en zo het propaganda territorium af te bakenen. Er werden nog geen aanvallen uitgewisseld tussen beide stammen maar sinds onix de kleinere spelers en barbarendorpen tegen het stamcluster van Auxiliante Deo is beginnen over te nemen om een front te vormen tegen Auxiliante deo is er bij ons geen seconde twijfel geweest dat we de oorlog wouden aangaan. Daarbij zijn we ook meteen voorbereidingen beginnen maken voor deze oorlog te voeren.

Het moment is aangebroken dat beide stammen zullen proberen te bewijzen wie de beste is.
We wensen de 25 leden van Onix veel succes!


:. KAART .:

2749126a0aeff35f0a967baadcd66679.png

Auxiliante Deo in het zwart.
Onix in het turquoise.
Onix² in het roze.

:. STATISTIEKEN .:

bb249f4eae20e3f1276610ca9aa4b1d4.png

78f4c1122d99ced5084fbd74365c9511.png
c895687849d747af2def96415f8c6b1a.png


Pray to God, for We Will Come for You
 

DeletedUser79644

Guest
Kijk 'm memes posten. En dat allemaal voor een persoonlijke vete. Pubertjes :D.
 

DeletedUser71723

Guest
Kijk 'm memes posten. En dat allemaal voor een persoonlijke vete. Pubertjes :D.

Rene, al je front spelers zijn gescout. Alle scouts duiden op zeer weinig ervaring van dit spel. Misschien jullie muren is beginnen uppen?
 

DeletedUser79644

Guest
Rene, al je front spelers zijn gescout. Alle scouts duiden op zeer weinig ervaring van dit spel. Misschien jullie muren is beginnen uppen?

Op het AF ben je altijd de luidste, je kan er gewoon niet tegen als iemand anders (ik, in dit geval) zijn mond opentrekt en je wijst op je kinderlijk gedrag. Gewoon een oorlog verklaren omdat ik je hier belachelijk gemaakt heb. Je bent echt wel schattig. Je hebt wel mentale problemen, maar schattig nonetheless :D. Laat nu maar eens zien wat je in huis hebt met die gekochte troepjes!
 
Reactiescore
1.367
Bij deze bied ik mezelf aan as vv'er voor onix. Niet omdat ik Onix mag maar omdat ik jemamam gewoon insane noobs vind. PM me ingame!

Welk acc
 

DeletedUser79332

Guest
Een oorlog tussen noobs. De noobs zullen wel winnen..:rolleyes:
 

DeletedUser70476

Guest
Is er eindelijk eens een beetje een fatsoenlijk topic is weer iedereen aan het huilen:biggrin:

Succes aan beide kanten, dat de grote bekken op het AF maar eens waar gemaakt worden IG.
 
Bovenaan