Oorlogstopic Maai vs China

Reactiescore
0
Ik snap heel het jullie gepoch eigenlijk echt niet?
Met een gigantische premade stoer gaan doen en een stam pakken om iets kleins die in t begin van de server is gebeurd en gecompenseerd?
Precies of je gaat met 40 man 10 mensen in mekaar slaan en er dan publiekelijk stoer over gaan doen en mekaar een beetje gaan afzuigen triestige figuurtjes jullie
 
Reactiescore
279
Misschien zou t deffen beter gaan als jullie edels gaan snipen? ipv alles block OK of recap zetten
 
Reactiescore
1.365
Mooie post hoor @Scratchmen Apoo ;).
Gaat tegenwoordig erg goed irl hoor :O.
En idd, noo-noo zuigt jullie allemaal op!
NOO NOO LEKKER ZUIGEN!
En mensen snappen niet als er een massa goed lukt dat er wat blijheid vrijkomt ehh >.<.
 
Reactiescore
1.365
Waarom type jij als een 11 jarige op msn?
Omdat ik ook daadwerkelijk 11 jaar ben. (was volgens mij ook de leeftijd van mij toen ik op msn zat :p)
En waarom heet jij dan Pieterp en niet PieterP?
 
Reactiescore
363
Wij hebben ook uiteindelijk Rivendal de jump naar Supergirl laten maken toendertijd als je dat compensatie kan noemen. Dit zodat hij niet helemaal opnieuw moest beginnen en wat was het of 4000 euro aan PP of 4k PP voor niks had gebruikt, maar dat was al gebeurd zoals ik zei en iedereen heeft z'n mening. Daarnaast zoals ik zeg was ik niet in de stamleiding in die periode en volgde alleen de opdracht op van mijn stamleider van toen "Luvian" op. Verder gaat mijn post meer om het laatste gedeelte.

Letterlijk alle Posts op de laatst pagina zeggen genoeg, wij hebben met solis een prima gesprek op z’n tijd. De mate waarin jullie communiceren heeft jullie ondergang betekent. Wat denk je wat er gebeurd in de volgende scenario’s:

Joey vraagt clears aan maai.

Joey vraagt clears aan maai nadat China maandenlang iedereen uitscheld en belachelijk probeert te maken?

Jullie hebben oprecht je eigen kuil gegraven en ik vind het oprecht jammer dat deze wanvertoning China moet voorstellen. Je kunt toch ook op een normale manier communiceren? Dat is de hele essentie van het probleem. Jullie gedrag motiveert juist mensen om tegen jullie te spelen.

P&P mag tuurlijk, alleen soms graaf je zoals aangegeven je eigen kuil.

Overigens overmacht, 50 leden en alle onzin, op het moment dat oele in tww zat kregen wij ook een massa vanaf SL (SL was even groot als tww destijds) China, sense en alle hulpjes (noord Korea, nl en motw)

Dat was pas een overmacht en 50 man tegen 1. Jullie zijn nou eenmaal een rimstam en die zullen altijd tegen overmacht strijden.

Jullie prestaties zijn niet best, ik ben de laatste die je hierom zal afvallen want ik vind het zacht gezegd nogal triest om te zeggen ik ben beter in een online spelletje dan jij.

Maar jullie gedrag jongens doe gewoon ff normaal.


Vanaf oele perspectief dit.
 
Reactiescore
1.365
Omdat zn pielemans niet groot genoeg is voor een hoofdletter.
DEAD. xD
Dat serieuze getyp altijd, heb je niks aan man. Dat doe ik wel op mn werk.
 
Bovenaan