Oorlogstopic Maai vs China

Reactiescore
195
Het is sowieso best wel een zwaktebod om te zeggen "ja maar ik heb niet gedeft" als je net volledig bent weggespeeld. Ook al is de strijd kansloos, laat dan tenminste voor 1 wave zien wat je waard bent in plaats van zeggen dat je heel goed bent maar het niet laten zien bij incs.
Er is 200k off gesloopt dus genoeg gedefft en gesniped, als je daarna geen tijd meer hebt run je niet hoor ;) Het enige hier is is dat deze premadenoobs te hypocriet zijn om dat toe te geven nu ze me eindelijk hebben ‘verslagen’, prachtige prestatie. Ik zit er echt mee en kan hier niet door slapen
 
Reactiescore
676
Er is 200k off gesloopt dus genoeg gedefft en gesniped, als je daarna geen tijd meer hebt run je niet hoor ;) Het enige hier is is dat deze premadenoobs te hypocriet zijn om dat toe te geven nu ze me eindelijk hebben ‘verslagen’, prachtige prestatie. Ik zit er echt mee en kan hier niet door slapen

Met laag moraal en je def laten staan sloop je ook nog wel 200k off. Ik ben hier niet om je te beoordelen ofzo, maar vind het een beetje frappant dat je zegt "maar ik heb niet eens gedeft" om het wegspelen af te zwakken. Jij hebt verloren en je tegenstander heeft zonder al te grote verliezen gewonnen, zij mogen daar best een beetje tof mee komen doen.
 
Reactiescore
363
Met laag moraal en je def laten staan sloop je ook nog wel 200k off. Ik ben hier niet om je te beoordelen ofzo, maar vind het een beetje frappant dat je zegt "maar ik heb niet eens gedeft" om het wegspelen af te zwakken. Jij hebt verloren en je tegenstander heeft zonder al te grote verliezen gewonnen, zij mogen daar best een beetje tof mee komen doen.
O neehoor zo’n klein noobje boeit letterlijk niemand, het is de manier waarop hij zich profileert hier waardoor men hem juist uit gaat lachen als hij faalt
 
Reactiescore
676
O neehoor zo’n klein noobje boeit letterlijk niemand, het is de manier waarop hij zich profileert hier waardoor men hem juist uit gaat lachen als hij faalt

Het boeit jullie zo weinig dat er een specifiek oorlogstopic is aangemaakt lol, maar ik snap wat je bedoelt
 
Reactiescore
195
Met laag moraal en je def laten staan sloop je ook nog wel 200k off. Ik ben hier niet om je te beoordelen ofzo, maar vind het een beetje frappant dat je zegt "maar ik heb niet eens gedeft" om het wegspelen af te zwakken. Jij hebt verloren en je tegenstander heeft zonder al te grote verliezen gewonnen, zij mogen daar best een beetje tof mee komen doen.
Moraal was gewoon 100 hoor :p

Als je op een mooie manier wint mag je er zeker leuk mee doen, dit was alles behalve dat, maar ja als 20 mensen hetzelfde zeggen is dat meteen de waarheid zeker ;) zoals ik al zei hierdoor zal ik komende nachten zeker slecht slapen :tongue:
 
Reactiescore
80
premade van 50+ zijn blij en trots dat ze met zoveel man 1 speler hebben weggewerkt
dit gaan ze dan gelijk op de forumposten en op elkaar circle jerken, :redface: :redface: :redface:
denk dat jullie (maai) zelf tot de laagste niveau behoren :')
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
80
Wel leuk dat jullie hier exact hetzelfde doen

met zn allen? als ik in en too hot als duo?

Ikzie geen like spam van dezefde persoon op een nutteloze reactie. Ik krijg alleen weleens een like van too hot inderdaad, verder niks?
Je kan zelf bekijken wanneer mijn laatste post in deze topic is, Heb het posten op forum al opgegeven een langetijd geleden na intensieve circle jerk van maai
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Circle jerk. Dat heb ik al jaren niet meer gelezen. Paul is this you?
 
Reactiescore
1
De wannabees van Naatje mijn hemel de oude kleuter Klass
 
Bovenaan