Oorlogstopic Maai vs China

Reactiescore
279
Ziek in je hoofd met zulke uitspraken bedoel je? Een groepje nietsnutten bij elkaar, je zou maar zoveel tijd in een spelletje steken :biggrin:
Als we ff gaan kijken wie de grootste pieleke heeft. Ik studeer informatica aan de UvA, ik denk dat t wel goedkomt met m'n carriere. Vind t triester van mezelf dat ik de tijd neem om op jou te reageren
 
Reactiescore
195
Als we ff gaan kijken wie de grootste pieleke heeft. Ik studeer informatica aan de UvA, ik denk dat t wel goedkomt met m'n carriere. Vind t triester van mezelf dat ik de tijd neem om op jou te reageren
Zet zulke zaken op je tinderprofiel, misschien dat mensen daar onder de indruk zullen zijn, is hier niet het geval. Nietsnut :p
 
Reactiescore
279
Ik had mezelf liever van het AF gehouden, maar ik ben geneigd na de zoveelste China beledeging toch eens wat te zeggen eenmalig als de huidige stamleider van China en daar zal ik het ook bijhouden. "De beoordeling" zal ik vast wel lezen, maar ik heb hier geen zin meer en tijd meer voor. Voor de luie mensen zal er een TLDR beneden zijn en nee ik ben niet salty of whatever. Ik sta niet achter hoe Too Hot For This Planet zich presenteert op het AF, maar ieder is zijn eigen persoon. De spotprenten zijn ook leuk gemaakt ;)

Allereerst wil ik zeggen dat buiten de stamleiding geen van onze spelers stabbers/vieze spelers etc. zijn in mijn ogen. Als iemand de fout heeft gemaakt dan ben ik dat en onze voormalige leider "Luvian". Zoals onderhand een grootdeel van W77 weet hebben wij "Rivendal" gebackstabbed door de NAP te verbreken. Is dit verkeerd? Zeker. Echter, blijkbaar is achterliggende plannen maken tijdens een NAP ook verkeerd wat zeker vanuit Rivendal's kant was gedaan. Maakt dat het goed? Nee, maar so be it iedereen op het AF heeft hier al z'n mening over dus ik hou dat kort.

Incident met Noo-Noo de blitz. Kort gezegd fout van de stamleiding aka "Luvian" toen der tijd. De aanval stond al een week gepland op Noo-Noo, maar toen kwam de aanmelding proces ging langzaam binnen China en stemmen waren echt verdeeld. Veel verwarring omdat sommigen hun stemmen heen en weer sprongen, maar dat praat de blitz niet goed. Zowel Luvian en Ik zijn redelijk onbekend met de TW etiquette en hebben ook hiervoor niet gehoord van een dergelijke NAP na afwijzing, maar de afwijzing had gestuurd moeten zijn ipv aan het lijntje te houden.

Mijn eigen incident kort gezegd ook mijn fout zoals ik al zei ben ik niet bekend met de TW etiquette en heb hiervoor al lang niet gespeeld. Hierbij had ik de edellijn verbroken tussen China en de stam LT(Looney Tunes) voor een dorp dat mij was beloofd al voor de afspraak(NAP) stond. Kortgezegd gehandeld uit gierigheid en tijdsdruk, maar welk mens is niet gierig? Verder het "plannen" van toekomstige acties tegen de stam LT wat in mijn ogen dus kon gezien het incident met Rivendal eerder. Hier leerde ik dus dat dat niet acceptabel is.

Sindsdien zijn er geen verdere incidenten geweest. Tenzij iemand hier wat anders over te zeggen heeft? De haat voor China en de spelers groeit en groeit voor geen reden in mijn ogen en de manier van praten hier op het AF is afschuwelijk en vaak ook erg overdreven (bijv. "Maandenlang op Oelewapper" Het is hooguit net een maand net). Het is uiteindelijk een spel voor entertainment en fouten kunnen gemaakt worden, maar ik vind dat een overgrote gedeelte hier een "elite"/"gatekeeper" uitstraling af geeft op een negatieve manier. Ik zal zelf niet verder gaan op toekomstige werelden, want ik zie in dat TW niet langer meer is zoals ik ervan hield. Echter, de overige spelers zijn prima mensen met allen een drukke leven. Team China heeft maar een kleine team met elke verschillende inrl verplichtingen. Dus als je zegt dat wij niet ons best doen vind ik dat een beetje distastefull om zo te zeggen. Je weet niet wat de situatie is van de desbetreffende speler(s). Plus als je ons zo makkelijk vind kan je ons dan net zo goed snel opruimen of niet? Dan kan ik iedergeval al mijn focus leggen op mijn inrl verplichtingen. Verder vind persoonlijk dat hoe op het AF gepraat wordt lijken op Ego clashing of zelfs bijna cyberpesten, maar dat is mijn mening. Wat wil ik met deze post bereiken? Dat men iets respectvoller met elkaar omgaat. Vind het ironisch hoeveel rasistische china haatdorpen er zijn terwijl China voor meer dan de helft niet eens bestaat uit dergelijke chinezen dus dat mag ook dimmen mij betreft. Dorpen zoals "Mandarijn leren" kan ik nog wel een beetje om lachen maar letterlijk "Ching Chong" ook erg distastefull.


TLDR:
Onervaren leiding maakt verschillende fouten. Incidenten zijn achteraf gezien zeker niet correct. Echter, het taalgebruik en de houding vooral hier op het AF is erg overdreven en beledigend. Als je iemand moet aanwijzen voor de fouten ben ik dat en Luvian. Oproep om iets normaler met elkaar om te gaan. (Als je iets wilt lezen dan de laatste alinea)
Ik heb nog wel een incident wat na jouw schending van de edellijn is gebeurd. Hakboer is ge edeld door Magikarp, terwijl de NAP nog stond. Verder ben ik blij eindelijk iemand van China te zien die de moeite neemt om een fatsoenlijke post in elkaar te zetten, ookal ben ik het niet met alles eens. Ook eerlijk dat je niet de stab ontkent, maar fouten erkent en verbeterpunten aankaart. Ik denk dat meer posts als deze dit forum goed zouden doen.
 
Reactiescore
438
Ga je dan ook berichten weg halen van Too Hot of enkel die van mij?
Hij loopt letterlijk elk topic onder te spammen met beledigingen naar Maai spelers/mb's etc en nooit word daar iets aan gedaan, post ik eens wat (iets wat overduidelijk als grap bedoeld was) en hup! Gelijk weg gehaald.
 
Reactiescore
279
@Blow Me Up @Milow

Zet zulke zaken op je tinderprofiel, misschien dat mensen daar onder de indruk zullen zijn, is hier niet het geval. Nietsnut :p
Ziek in je hoofd met zulke uitspraken bedoel je? Een groepje nietsnutten bij elkaar, je zou maar zoveel tijd in een spelletje steken :biggrin:

En volgens mij is er eerder ook al een bericht van jou weggehaald? Had m iig gerapporteerd en toen was ie vrij snel verdwenen
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
waarom word ik gequote
 
Reactiescore
438
Gewoon sneu. Aan de ene kant is het prima als je iemand uitmaakt voor een uitkering trekkende nolifende nietsnut die ziek in zn hoofd is maar als je dan een grapje maakt over een hoofdletter p dan is het gelijk delete.

Zal nog een lijstje gaan maken en dan is het weer -1 fora gebruiker.
 
Reactiescore
1.365
Hoevaak mij dit al is overkomen.. Krijg je n waarschuwing over 1 woordje, terwijl die zelf 3 posts geleden ook gezegd is en niet gedeleted wordt en de mijne wel..
 
Reactiescore
438
Als je nou eens wat respect had voor je stamgenoten dan hield je op met die domme posts van je. Niet alleen 3/4e van de wereld maar ook je stam is je zat en zien in dat jou gedrag een van de voornaamste redenen is dat er geen andere stammen diplomatische betrekkingen met jullie willen.

Jou idiote gedrag heeft vele spelers in Maai gewoon reden gegeven om clears en edels te doneren waar ze dat anders niet gedaan zouden hebben wat een direct gevolg had op de uitkomst van de massa.

Je noemt iedereen wel een nietsnut of een no-life uitkeringstrekker maar het hele doel van dit spel is dat je het daadwerkelijk SPEELT en niet enkel op het AF als een of andere mafkees iedereen loopt te irriteren en uit te schelden.
 
Bovenaan