Oorlogstopic Maai vs China

Reactiescore
1.363
Sebastiaan Jannesje.
 
Reactiescore
195
Ben erg blij dat too hot is weggespeeld. Nu kan hij een ander AF gaan terroriseren met zijn intellectuele achterstand.
Weggespeeld nog wel? Maai. 15mill vs CHINA 1.5mill

10 keer zo groot en alsnog met 4 spelers (exclusief mb’s & troependumps van externe spelers) een speler van 300k aanvallen, wat een prestatie. Was het 1v1 mocht je het woord wegspelen gebruiken, nu is het de zoveelste zielige vertoning van de premadenoobs Maai even zielig als elke post die jij plaatst, de lokale dorpsgek samen met die Raras.
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Je bevestigt ook met de volgende post meteen mijn punt.

Misschien op W79/78 je grote smoel achterwege laten als je een middelmatige speler bent. Kleine tip van een pro speler.
 
Reactiescore
438
Weggespeeld nog wel? Maai. 15mill vs CHINA 1.5mill

10 keer zo groot en alsnog met 4 spelers (exclusief mb’s & troependumps van externe spelers) een speler van 300k aanvallen, wat een prestatie. Was het 1v1 mocht je het woord wegspelen gebruiken, nu is het de zoveelste zielige vertoning van de premadenoobs Maai even zielig als elke post die jij plaatst, de lokale dorpsgek samen met die Raras.


Was CHINA niet iets van 2.5m+ zonder alle MB's / DU's en jij 400k?
 
Reactiescore
54
Weggespeeld nog wel? Maai. 15mill vs CHINA 1.5mill

10 keer zo groot en alsnog met 4 spelers (exclusief mb’s & troependumps van externe spelers) een speler van 300k aanvallen, wat een prestatie. Was het 1v1 mocht je het woord wegspelen gebruiken, nu is het de zoveelste zielige vertoning van de premadenoobs Maai even zielig als elke post die jij plaatst, de lokale dorpsgek samen met die Raras.

kijk anders nog even terug naar het moment dat je een beastmode en supergirl etc het lastig maakte(en een grote mond er bij had), dan ben je toch wel op je plaat gegaan. Wat hoogmoed mag altijd maar erken je verlies. En vooral pak wat def lesjes.. manmanman
 
Reactiescore
195
kijk anders nog even terug naar het moment dat je een beastmode en supergirl etc het lastig maakte(en een grote mond er bij had), dan ben je toch wel op je plaat gegaan. Wat hoogmoed mag altijd maar erken je verlies. En vooral pak wat def lesjes.. manmanman
Dat je al zegt dat ik wat met de « stab » op deze 2 spelers te maken heb, hiermee sla je de bal volledig mis.

Waarom zou ik deff les moeten nemen als ik 90% niet gedeft heb?:biggrin::confused2:
 
Reactiescore
676
Het is sowieso best wel een zwaktebod om te zeggen "ja maar ik heb niet gedeft" als je net volledig bent weggespeeld. Ook al is de strijd kansloos, laat dan tenminste voor 1 wave zien wat je waard bent in plaats van zeggen dat je heel goed bent maar het niet laten zien bij incs.
 
Bovenaan