[Oorlogstopic] ''Het gras is altijd groener bij de buren''

DeletedUser20001

Guest
DGA op Axienty disorder en The North Remembers
Zoveel geweld kon DGA natuurlijk niet op zich laten zitten, en er moest natuurlijk ergens compensatie gehaald worden. Daar hier voor de start van de oorlog al aanvallen waren uitgevoerd en het voor DGA veruit het beste target is qua ligging en looptijden, was het ook logisch dat hierop de aanvallen werden geopend. Hoewel er continu al aanvallen bleven lopen, kwam er de 25e de volgende grote wave aan. en met resultaat, DGA wist weer 36 dorpen terug te winnen in totaal

Je moet weten dat de Deal is deal dorpen, Gratis zijn afgegeven zijn geweest, Alle overnames van Mudmen, mag je eraf trekken.
Dus ik denk dat Anxiety maar een dorp of 9 verloren is.

ja daaaag wat een onzin!
 
Reactiescore
742
ja daaaag wat een onzin!


Ah, jij weet het dus beter dan de desbetreffende deffer? top zal het een keer uitleggen
Wij zouden meegaan in Ax/vitare onzin, Hierdoor hadden we al lijnen gemaakt en dus
ookal intern gepakt deze dorpen kwamen van Ax, Justin probeerde me 50-60 dorpen terug te geven ofzo maar daar ging ik niet mee akkoord aangezien de helft dan als CF gezien zou worden en daar houd ik niet zo van.

Daarom kwamen justin en ik eruit door een 2 weken nap te geven voor de nieuwe stam ax/vitare (waar justin beide leider/bevel gever is) hij werd een beetje pissig omdat die zijn zin niet kreeg en zei daarna regel het maar met de leden van AX (desbetreffende spelers die de dorpen terug moesten krijgen) er is toen een aanbod gedaan naar ene Paul (vgm van barnix) hier ging die in eerste instantie niet mee akkoord, Waardoor ik weer een nieuw voorstel had gegeven hier kon hij het wel mee vinden, en deze dorpen zouden worden afgestaan NA de 2 weken NAP dit zijn dus alle Deal is Deal dorpen! dus ja gratis gegeven ja heb er niet eens moeite in gestoken.

Waarom de NAP werd opgezegd.

Volgens justin zijn wij niet neutraal gebleven, maar de dorpen die The witch pakte (op het begin) waren van mijn MB the king en niet van mijzelf. Dit vond justin al niet meer neutraal vanuit Anxiety en plande daarom een massa op mij, Mijn account stond niet goed stonden amper stacks (zoals nu nog (steeds)

1574893333006.png
zie hier de dorpen die The witch edelde

Voordat WIJ (anxiety) ook maar een dorp verloren/gaven aan witch was de massa al rond (uit mijn bronnen) op mij en stond die al vast, daarnaast zijn er GEEN dorpen gepakt vanuit IDGAF die te maken hadden met de intern dorpen die terug gegeven moesten worden.

klein verhaal kort deze 3 dorpen hierboven gaven aan dat Anxiety (neutraliteit) verliet en dus ook de 2 weken nap (waarvan 1 week opzeg)

hoe wist justin zo zeker dat het geen blitz was van witch op een inactieve MB voor een mooie toren? hoe wist justin zo zeker dat het hier om intern ging? allemaal raadsels waarvan ik het antwoord niet weet helaas en ik denk een heleboel met mij.

Tot zover ik weet staat het

barnix +2
Dutchdouble +2
justlove + idk van mijn inactieve mb
Wife is life +3(4)

Anxiety -7(8)

Ik denk dat Nopro zich even in de haren moet gaan krabben zoon minimale winst op een account als anxiety ( tering groot front weinig safe) is echt te zielig voor woorden vooral als je weet dat er 1 week van te voren is aangevallen en er nog geen stacks stonden toen der tijd. En dat voor een massa die nu al bijna 1 week nonstop doorgaat (een dagje rust op de zaterdag of zondag idk)

hopen dat ik het een beetje goed heb uitgelegd! vragen kunnen gesteld worden
 
Reactiescore
742
agh er is genoeg gedefft op de deal is deal dorpen. Wij weten genoeg.

je weet dat je tegen de deffer praat die anxiety defft he?

dat er een beetje gedefft is klopt helemaal maar genoeg gedefft is nogal een zielige poging in de hoop dat je nog een beetje kan laten zien dat je je best hebt gedaan.

ik heb op 3 verschillende dorpen een stack gezet deze stack was vrij klein en was vooral op het laatste moment, daarnaast tel ik ook nog eens een dorp mee die 260 | anxiety heeft dus geen deal is deal dorp daar zijn inderdaad de nodige clears geblockt en zelfs daar ben je doorheen gekomen.

voorderest zijn er een aantal snipes gezet (10-20) een aantal c snipes maar voor de rest niks op alle deal is deal dorpen, je kan dus wel stellen dat er nauwelijks gedefft is aan die zijde...

groetjes nog naar je edels die je elke dag opnieuw mag opbouwen
 
Reactiescore
19
agh er is genoeg gedefft op de deal is deal dorpen. Wij weten genoeg.

Minimaal gedeft. enkel als er wat edeltjes kwamen hebben ze een beetje lopen plagen. Maar als je dat al deffen noemt, amai dan ben ik benieuwd naar de waves die jullie gaan krijgen lmao.
Anxiety heeft gewoon de afspraken nagekomen. Dus m.a.w kan je Anxiety disorder een netjes account noemen.

Maar jij bent dus blij met die 8-9 dorpen winst verdeeld over +2k clears en veel edeltjes? Sneu dit
 
Reactiescore
68
Verschil volgende peiling wordt enorm voor maai tov de pro stammen.
Ik check twstats af en toe jemig wat een internbende zeg bij pro. die adels lopen voornamelijk op elkaars dorpen. Lijkt wel een piramide spel.

Moet je wel NAAP meenemen in die peiling he :p
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
1574989537573.png
alles meegenomen in de peiling staat maai/idgaf al weer dik in de plus sinds laatste weekupdate. Op 1 front worden er goede winsten geboekt door DGA, maar als er op alle andere fronten meer verloren word schiet het niet op.
 
Reactiescore
19
En dit met 36 dorpen die afgestaan volgens de deal met Pro vanuit Anxiety disorders hun kant!

Mooie stats dus voor Maai/IDGAF en verdere!
 
Reactiescore
19
Moet je wel NAAP meenemen in die peiling he :p
Terechte opmerking. Maar The North Remembers was voor hij groot werd door intern's Anxiety Disorders Deftank (speelde dus enkel defensief). Verklaard veel aan de OD's achteraf gezien, maar deze zullen dus nu ook wel stijgen denk ik
 

DeletedUser79297

Guest
Hard voor gevochten uiteraard! Wij pakken onze winst liever op inactieve Mb's
 
Bovenaan