[Oorlogstopic] ''Het gras is altijd groener bij de buren''

Reactiescore
344
Niemand defft meer dus zullen nog veel bij komen ;).
Na de breuk van vit en Ax ( gopro ) En mensen die gestopt zijn. Is het enkel dwijlen met de kraan open.

Dus je kunt wel concluderen dat de ww al redelijk vast staat.

Ik ga verder geen pleidooi houden over waar de fouten lagen en wat “ als “ het is wat het het is.
We kunnen dus eigenlijk wel maai feliciteren met hun overwinning tenzij IDGAF een troef in handen.
 

DeletedUser79297

Guest
Als Maai even snel die belegeringsdorpen pakt is de wereld ook wat sneller klaar :p Gefeliciteerd iig Maai & Idgaf

Beetje saaie wereld wel geworden voor mij maar helaas :)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Bedankt. Laten we deze wereld maar gewoon zo snel mogelijk afsluiten. Denk dat niemand er nog zin in heeft haha
 
Reactiescore
766
Als Chemistry stopt met perma recappen op de ovw dorpen:engel:
 
Reactiescore
68
Niemand defft meer dus zullen nog veel bij komen ;).
Na de breuk van vit en Ax ( gopro ) En mensen die gestopt zijn. Is het enkel dwijlen met de kraan open.

Dus je kunt wel concluderen dat de ww al redelijk vast staat.

Ik ga verder geen pleidooi houden over waar de fouten lagen en wat “ als “ het is wat het het is.
We kunnen dus eigenlijk wel maai feliciteren met hun overwinning tenzij IDGAF een troef in handen.

Defft er echt niemand meer? Jammer wel natuurlijk, maar het is zoals het is.
 
Reactiescore
7.918
Lol, elke wereld hetzelfde liedje. Bij het kleinste tegenslagje al opgeven. Heb je zoveel tijd in een account gestoken om alles gewoon weg te geven haha hoe achterlijk.
 
Reactiescore
344
Ja je kan dan inderdaad nog eens extra tijd en energie steken om om de 8 dagen, 48 uur bezig te zijn om een massa te Deffen of recappen als je enkel nog als muur fungeert voor anderen.
Toe geven wanneer je bezig bent te dwijlen met de kraan open, of dat je aan een dood paard trekt is eveneens niet erg.

Laat het “rennen” noemen. Of hoe er ook naar gekeken worden!
 

Deleted User - 487776907

Guest
Heel eerlijk vind ik het alles behalve rennen. Accounts als Dpschut en Chemistry hebben meermaals bewezen niet vies te zijn om 48 uur te nolifen. Dat het besef nu pas valt dat het trekken aan een dood paard is, dat kan. Rennen zeer zeker niet.
 

DeletedUser75237

Guest
Ik denk inderdaad dat dat het probleem is. Niets zo demotiverend als je stam die niets uitvoert terwijl je zelf constant online bent (deffen, aanvallen, VV, de hele mikmak).

Jammer is het, want op deze manier eindigt deze wereld veel sneller dan ik gehoopt had.
 
Reactiescore
972
Ja je kan dan inderdaad nog eens extra tijd en energie steken om om de 8 dagen, 48 uur bezig te zijn om een massa te Deffen of recappen als je enkel nog als muur fungeert voor anderen.
Toe geven wanneer je bezig bent te dwijlen met de kraan open, of dat je aan een dood paard trekt is eveneens niet erg.

Laat het “rennen” noemen. Of hoe er ook naar gekeken worden!

Je hebt nota bene zelf gekozen om deze muur te worden, puur en alleen om deze hele wereld Maai dwars te liggen. Waarom zou je dan raar opkijken als je nu als muur fungeert voor anderen? GoPro en XII hebben al de hele wereld tactisch gefaald en uiteindelijk heb je al die tijd gestopt in een wereld die je niet gaat winnen. Zonde als je het mij vraagt, ik heb wel respect gekregen voor je. Door een stel idioten als spijker en @JustInWebs geleid worden naar de afgang, wat zonde zeg.
 
Reactiescore
344
Na mijn mening: als we in plaats van de omzwaai van Ax vit fusie . Een keuze hadden gekregen vanaf Ax om maai noord door te bestoken had de wereld er een stuk anders uit gezien. En ja, ik heb inderdaad zelf een keuze gemaakt waar ik ook geen spijt van heb. Maar moet gewoon nu wel toegeven aan het feit dat er vanaf onze kant gefaald is. En ik ga geen vingers wijzen. Conclusie komt toch op het zelfde neer namelijk
 
Reactiescore
972
Na mijn mening: als we in plaats van de omzwaai van Ax vit fusie . Een keuze hadden gekregen vanaf Ax om maai noord door te bestoken had de wereld er een stuk anders uit gezien. En ja, ik heb inderdaad zelf een keuze gemaakt waar ik ook geen spijt van heb. Maar moet gewoon nu wel toegeven aan het feit dat er vanaf onze kant gefaald is. En ik ga geen vingers wijzen. Conclusie komt toch op het zelfde neer namelijk

Denk je dat echt? Jullie hebben minimale winsten geboekt op Noord Maai, waarom zou dat ook maar iets veranderd hebben? Volgens mij is het zo ongeveer bij iedere keuze die jij, dan wel de stamleiding, gemaakt hebben fout gegaan. Ik denk zelfs dat het wisselen naar Anxiety als target een van de weinige logische keuzes die jullie gemaakt hebben.
 
Reactiescore
301
Denk je dat echt? Jullie hebben minimale winsten geboekt op Noord Maai, waarom zou dat ook maar iets veranderd hebben? Volgens mij is het zo ongeveer bij iedere keuze die jij, dan wel de stamleiding, gemaakt hebben fout gegaan. Ik denk zelfs dat het wisselen naar Anxiety als target een van de weinige logische keuzes die jullie gemaakt hebben.

Anxiety als nieuw target was de eerste week een logische keuze. Maar als je dan plots op het maai front zo hard bestookt wordt en er bij anxiety amper iets breekt (ja er werden dorpen geedeld maar ondertussen staan/lopen er ook massive stacks en is dat dorpenpakken ook al een tijdje voorbij).

Toen hadden jullie beter Anx gelaten en weer vol druk gaan zetten op maaikant, die doordat er 'amper' tegenwerk kwam gewoon rustig op hun gat kon gaan zitten en dorpjes kon binnen rijven.
 
Reactiescore
344
Die massa dat pietro 17 dorpen kwijt was en miracle de massa er voor 7 en 6 erna.

Plus dat beide account wankel stonden en Ax nog 70% offensief over had.. denk ik dat hier inderdaad wel een mogelijkheid was geweest om winst te boeken.
Zeg niet dat het gelukt was, maar op dat moment hadden we zeker door moeten drukken.
 
Bovenaan