[Oorlogstopic] ''Het gras is altijd groener bij de buren''

DeletedUser79297

Guest
Wil niet zeggen dat Justin de beste deffer hier op de wereld is maar die jongen doet echt verdomd veel voor GoPro en dat mag best gezegd worden ;)
 

DeletedUser81351

Guest
Wil niet zeggen dat Justin de beste deffer hier op de wereld is maar die jongen doet echt verdomd veel voor GoPro en dat mag best gezegd worden ;)

Je bent het woord "doms" achter "verdomd veel" vergeten denk ik.

Maar idd, chapeau voor het harde werk!
 

DeletedUser20001

Guest
Wat een hoop droevigheid hier op dit AF. Er kan niks anders gedaan worden dan mensen persoonlijk aanvallen met dat JustinStabs. Hij heeft niks fout gedaan en Justin is een betere TW speler dan de helft die hier reageert.
Hij zet zich 300% in voor de stam en defft als een malle. Daarom al drie faal massa’s van IDGAF kant en wordt er gewoon dikke winst geboekt door GoPro alliance op Maai alliance.
 

Deleted User - 487924308

Guest
Domme, domme El professor! en toch pakt ie dorpjes van DGA? vreemd
Hij pakt daar idd dorpen maar die zijn ook gewoon onhoudbaar. Qua timings (ik weet niet of hij moeite deed ervoor?) was ik wel wat teleurgesteld maar bon, dat maakt een mens nog geen slechte speler. Dat zullen we wel zien wanneer de fronten daar wat op hun plooi komen neem ik aan.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Daarom al drie faal massa’s van IDGAF kant en wordt er gewoon dikke winst geboekt door GoPro alliance op Maai alliance.

Ik ga het je netjes vertellen voordat ook ik het offensieve kannon zal openen. Je uitspraken kloppen echt voor geen ene meter. De gopro alliantie boekt namelijk helemaal geen winsten maar juist verliezen tegen de maai alliantie. De ingame oorlogsstatistieken tonen dit aan, ook als je de statistieken enorm breed gaat trekken over maanden met iedere moraalbreker erbij, kom je alsnog zeer negatief uit voor de Gopro alliantie. Hetgeen wat je dus zegt; klopt gewoon niet.

Wat betreft IDGAF's fails? Als ik op de pagina's van Cabbie, Chefdiepvries, LostRapier, I thought she was 18 kijk zie ik nergens een dorpenwinst op idgaf, juist bij elke speler verliezen tegen IDGAF. Wife is life is de enige die het ''goed'' doet, namelijk 0 winst en 0 verliezen. Ga je daar de wereld mee winnen?

Verder doel je met dikke winsten op Anxiety en The North en die mb daarzo? Voor jouw beeldvorming; door het idiote besluit van Vitare om überhaupt Maai te dumpen en met AX in zee te gaan heeft jullie die kwantiteit en kwaliteit gekost. Zelfs als jullie over anderhalve maand alle drie die spelers 100% weg hebben is het nog niet eens winst aangezien je verloren kwantiteit aan het ''terugedelen'' bent. Maar guess what, jullie partij verliest een stuk meer dan jullie weten te pakken van een paar spelers in ronduit hopeloze posities met 300 graden front. Jullie zouden je moeten schamen. Moest ik heel eerlijk zijn had ik zelf niet gedacht dat Anxiety en North gewoon een toekomst zouden hebben, ik zal de spelers onderschat hebben maar vooral het matige offensieve spel van GoPro overschat hebben.

Voordat je weer met woorden in het rond gooit; zorg dat je ze kunt onderbouwen. Als je consequent ongefundeerde uitspraken blijft doen kom je gezellig op de negeerlijst met die halve garen van XII.
 

DeletedUser81351

Guest
Reageer gewoon niks als je alleen maar modder wilt gooien, klein kind.

Noem je mij met modder gooien, terwijl jullie het zo vaak doen?

Daarnaast, chapeau was serieus bedoelt.

Oh en, je vriend had het over Maai lovers (uit het niets), mag ik jullie dan wel Justin lovers noemen?

Wat een hoop droevigheid hier op dit AF. Er kan niks anders gedaan worden dan mensen persoonlijk aanvallen met dat JustinStabs. Hij heeft niks fout gedaan en Justin is een betere TW speler dan de helft die hier reageert.
Hij zet zich 300% in voor de stam en defft als een malle. Daarom al drie faal massa’s van IDGAF kant en wordt er gewoon dikke winst geboekt door GoPro alliance op Maai alliance.

Over welke massa's heb jij het precies?

Justin zet zich idd veel in, en was ook niet sarcastisch die chapeau van eerder, maar je kan 10/10 voor effort hebben en alsnog een 4/10 (een voorbeeld) voor executie.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
Dag Dames, Heren, Strijders en ieder die zich nog niet aangesproken voelde.

Het is vandaag exact 7 dagen dagen geleden dat de oorlog is begonnen en dat betekend dat het weer tijd is voor leesvoer, oorlogsstas en wat extra likes voor mij. Je raad het al, het eerste weekverslag. Het idee was dat iemand van de DGA het verslag ging maken, maar bij gebrek aan tijd en reactie/zin kwam het toch uit bij het eerst volgende alternatief, namelijk de grootste matennaaiers, stamhoppers en grasmaaiers van w68 ESFR.

En het was meteen een veelbewogen week, met meerdere acties van alle kanten en dorpswisselingen in overvloed.

De Acties:
Daar Maai en IDGAF de oorlog hebben afgetrapped waren de eerste acties ook voor hun, met aankomst op de 20e. meteen de eerste dag kwamen er op verschillende fronten aanvallen aan.

Maai/IDGAF op .ChefDiepvries/Tavern:
De eerste gezamelijke actie in het nieuwe bondgenootschap kwam aan op een target wat eerder nog geen echte actie te verwerken had gehad. Op sommige fronten werd sterker verdedigd dan op andere en uit eindelijk kwam de stand hier op -20 dorpen voor DGA over de afgelopen week.
1574797129702.png

Maai op XII:
Op hetzelfde moment kwam het midden van maai ook aan op XII, met name Dpschut en Chemistry. Er was een verschil met de resultaten van de acties van een week eerder. In plaats van overal stacks tegen te komen was er door de spreiding van alle targets wat minder def voorradig en werden er dus ook stukken meer winst geboekt door Maai. Eindstand +45 dorpen voor Maai.
1574797059980.png

Maai op Last.:
Een Laatste actie van Maai, echter door misscommunicatie en andere zaken liep deze niet zo lekker als geplanned, maar alsnog een mooie 11 dorpen winst behaald, al had dit in ogen van enkele aanvallers nog hoger kunnen liggen.
1574797494107.png

Maai/IDGAF/SU8 op het NoPro geisoleerde cluster
Op de 22e kwam de volgende actie aan vanuit het Maai/IDGAF kamp. Hier werden in eerste instantie niet veel winsten geboekt, ondanks de vele gesloopte def. Maar dankzij doorzetten, targetswitches en vandaag een tweede grotere golf zijn er in totaal toch 45 dorpen veroverd op NoPro in deze actie, die momenteel nog gaande is.
1574798639800.png

DGA op Axienty disorder en The North Remembers
Zoveel geweld kon DGA natuurlijk niet op zich laten zitten, en er moest natuurlijk ergens compensatie gehaald worden. Daar hier voor de start van de oorlog al aanvallen waren uitgevoerd en het voor DGA veruit het beste target is qua ligging en looptijden, was het ook logisch dat hierop de aanvallen werden geopend. Hoewel er continu al aanvallen bleven lopen, kwam er de 25e de volgende grote wave aan. en met resultaat, DGA wist weer 36 dorpen terug te winnen in totaal.
1574799233355.png

Dit waren zon beetje alle grotere acties van de afgelopen week, meteen een goed begin van de oorlog, met lekker veel actie aan beide kanten. Buiten deze grote acties vonden er ook nog meerdere kleine schermutselingen plaats continu.

Het Totaalplaatje
1574799720497.png
Met de vele acties van afgelopen week, die aan beide kanten succes opleverden kan de eerste week afgesloten worden in het voordeel van Maai/IDGAF, die in totaal 95 meer dorpen van het vijandelijk kamp hebben veroverd. Daar deze week het initiatief voornamelijk vanaf Maai/IDGAF is gekomen is het nu tijd voor DGA om volgende week terug te slaan en de winsten weer gelijk te trekken.

De tussenstand:

De stand zoals die was aan de start van de oorlog (zie openingspost van @Roald97 )
1574800982536.png

De stand op dit moment:
1574800966017.png


Zoals te zien is zijn er geen wezenlijke verschillen ten opzichte van een week geleden op de ranglijst. Enkel Last en No pro zijn omgewisseld in positie en NAAP is een aantal plekken gekelderd. Er is goed te zien dat GoPro, Maai en IDGAF als stam zijnde allemaal gegroeid zijn, maar dat Nopro en XII juist gekrompen zijn, terwijl last zijn punten totaal nagenoeg is gebleven.

Als we kijken naar de totalen zien dat dat het verschil tussen de hoofdstammen is geslonken van 5.6miljoen naar 4.3miljoen, en als we de MBstammen meerekenen is het verschil van 3.7miljoen naar 2.3miljoen geslonken. Buiten dat Maai/IDGAF met meer winsten zijn gaan lopen zijn ze ook 1.3miljoen meer gegroeid in het algemeen (wat op zich logisch uit elkander volgt). De verschillen zijn verkleint en beide partijen naderen exact dezelfde grootte na 1 week oorlog.

Tot zover dit weekverslag, tot volgende week voor een nieuw verslag, zelfde topic, maar andere reporter.

-maarten
 

DeletedUser79297

Guest
Noem je mij met modder gooien, terwijl jullie het zo vaak doen?

Daarnaast, chapeau was serieus bedoelt.

Oh en, je vriend had het over Maai lovers (uit het niets), mag ik jullie dan wel Justin lovers noemen?

Niet dat ik vaak iets post maar je ziet mij niet met modder gooien omdat ik dat onder mijn niveau vind. Ongeacht of iemand van Maai, IDGAF of GoPro het doet ik vind het kinderachtig. Dus ja als mensen van mijn "kant" moddergooien vind ik dat ook kinderachtig.

Nou oké dan klasse dat je dat serieus bedoelde :)

Je mag mij een Justin-Lover nemen maar ik ben toch echt JustLove ;)
 
Reactiescore
301
Geen idee of justin vv draaide op wife is life, maar deffen :et LC en ZC en daarvan 80% verliezen vind ik geen topper. IK heb weer gedronken, mazr ik hoop dat de spelers van DGA het ook hebben gedaan. Als ze blijven dodgen en snipen houd ik mijn dronken nachten een week lang vol. Succes dan met geen enkel dorp verliezen <3
 
Reactiescore
19
batchieboy zei:
dit is voor justin. Hij is deff koning op w68.

Lol die heeft nog niks bewezen, enkel gaan runnen toen Vitare het moeilijk had.
Voorlopig de spelers van Dpshut, Don Pietro Savastano & Anxiety Disorder verdienen dit op het moment.

The witch staat hoog in de ODs lijsten maar heb de massa gezien, dat was meestal maar flauw.
 
Reactiescore
301
batchieboy zei:
dit is voor justin. Hij is deff koning op w68.

Lol die heeft nog niks bewezen, enkel gaan runnen toen Vitare het moeilijk had.
Voorlopig de spelers van Dpshut, Don Pietro Savastano & Anxiety Disorder verdienen dit op het moment.

The witch staat hoog in de ODs lijsten maar heb de massa gezien, dat was meestal maar flauw.


De witch heeft steeds mooi gedefft met vrij weinig OS. Enkel ik leverde OS en dat was meestal pas 's nachts wanneer mijn torens de fakes begonnen waar te nemen. Ik denk dat zij zeker en vast ook wel iets kleins hebben verdiend. Zeggen dat de massa's op niet veel trokken is wat absurd. Moet opzich op niet veel trekken, als je 24/7 het target bent, kunnen flut massa's ineens heel vervelend en moeilijk worden.
 

DeletedUser69389

Guest
Wat een hoop droevigheid hier op dit AF. Er kan niks anders gedaan worden dan mensen persoonlijk aanvallen met dat JustinStabs. Hij heeft niks fout gedaan en Justin is een betere TW speler dan de helft die hier reageert.
Hij zet zich 300% in voor de stam en defft als een malle. Daarom al drie faal massa’s van IDGAF kant en wordt er gewoon dikke winst geboekt door GoPro alliance op Maai alliance.
Ja inzetten voor de stam door vies spel te promoten. Feli met winsten op Anx en North. Maar daar ging wel vies spel van Gopro aaanvooraf.
 
Reactiescore
132
Zal ik een positieve noot toevoegen ?

Allereerst chapeau voor mooie aanval shake en zijn vriendjes. Niet zozeer de timing , maar de grootte en vooral activiteit van alle mb's + shake zelf tijdens de aanval waren wat te veel , zeker als je een eigen zaak hebt ( en mijn klanten honger krijgen als ik TW speel ipv eten te maken ) .Zeker de eerder veroverde cf's waren dodelijk.
Toch kan ik het als vijand wel appreciëren als 5 spelers zeer mooi coördinerend werk afleveren.

Verder dikke merci aan Justin ( die op dit forum toch iets te veel shit krijgt lijkt me) om de boel wat over te nemen. Geen idee waar die zijn tijd vandaan haalt , maar hoewel sommige stambeslissingen zeker voor discussie vatbaar zijn , is het een echte stamspeler.

Misschien dat ik op deze wereld nog een rolletje zal spelen , maar aan alle partijen nog veel succes . Ondanks dat dit ook een kakwereld was tot nu , vond ik het toch al geestig.

Gegroet !

Sluikreclame trouwens : www.depavo.be , wees welkom :)
 
Reactiescore
19
DGA op Axienty disorder en The North Remembers
Zoveel geweld kon DGA natuurlijk niet op zich laten zitten, en er moest natuurlijk ergens compensatie gehaald worden. Daar hier voor de start van de oorlog al aanvallen waren uitgevoerd en het voor DGA veruit het beste target is qua ligging en looptijden, was het ook logisch dat hierop de aanvallen werden geopend. Hoewel er continu al aanvallen bleven lopen, kwam er de 25e de volgende grote wave aan. en met resultaat, DGA wist weer 36 dorpen terug te winnen in totaal

Je moet weten dat de Deal is deal dorpen, Gratis zijn afgegeven zijn geweest, Alle overnames van Mudmen, mag je eraf trekken.
Dus ik denk dat Anxiety maar een dorp of 9 verloren is.
 

DeletedUser79297

Guest
De enige stats die er toe doen :cool:

Zijde 1:
Spelers: JustLove
Zijde 2:
Stammen: Maai, IDGAF, NAAP

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
19
Kant 2: 0
Verschil: 19

chart

Grapje natuurlijk :p Voordat iedereen weer zo serieus gaat doen.
 
Bovenaan