Oorlogstopic | Fix would change the planet

Reactiescore
372
TBH is er discussie geweest over die ban en of we erop gingen handelen. Dan stond de beloofde cf die teruggegeven zou worden niet leeg, terwijl die al 6h had moeten leegstaan (kunnen we ook screens van geven). Dat heeft de doorslag gegeven om aan te vallen. Want waarom zouden wij ons eervol gedragen als er niet eens 1 dorp kan leeggezet worden, zoals de bedoeling was? De eerste clears en edels zijn pas hierna beginnen lopen.

Het is een spijtig einde van een toch al verziekte wereld. Beide kampen hebben blame in die verzieking en beiden hebben een hand gehad in het uiteindelijke einde ervan

Huh, maar niemand had het toch aangegeven? Hoe konden jullie dan overleggen over de ban en liepen de inc’s al 15 min na de ban. Echt jullie zijn diep en diep triest.
 
Reactiescore
270
Omdat we hoorde dat illy was gebanned. Weet niet wie en of die pm gerapporteerd is, maar ik sta daar zeker niet achter en was ook vrij onnodig.

Als je er 6 a 7 maanden tijd in steekt en in een zeer goede positie zit is het helemaal kut hoe het nu loopt.

Overigens heeft fix ook ontzettend veel streken uitgehaald. 5 dagen niet reageren op een illegale cf, maar nu zijn ze er als de kippen bij.
 
Reactiescore
47
Ik ben ook zeker de laatste die goedkeurt dat als illy daadwerkelijk een bann heeft gekregen door naaien vanuit planet, begrijp me niet verkeerd. Dat absoluut niet.
Maar blijf ook altijd naar jezelf kijken, niet alleen in dit opzich, maar hele wereld, en andere werelden. Als iedereen dit is zou doen, worden de werelden misschien wel een keer weer goeie strijd ipv AF gejank;)
 

Deleted User - 487948682

Guest
TBH is er discussie geweest over die ban en of we erop gingen handelen. Dan stond de beloofde cf die teruggegeven zou worden niet leeg, terwijl die al 6h had moeten leegstaan (kunnen we ook screens van geven). Dat heeft de doorslag gegeven om aan te vallen. Want waarom zouden wij ons eervol gedragen als er niet eens 1 dorp kan leeggezet worden, zoals de bedoeling was? De eerste clears en edels zijn pas hierna beginnen lopen.

Het is een spijtig einde van een toch al verziekte wereld. Beide kampen hebben blame in die verzieking en beiden hebben een hand gehad in het uiteindelijke einde ervan
Dus eigenlijk is deze Ban gebruikt als straf voor die CF? En om daarna direct clears te gooien. Vies misbruik maken van de situatie.


Ik ben ook zeker de laatste die goedkeurt dat als illy daadwerkelijk een bann heeft gekregen door naaien vanuit planet, begrijp me niet verkeerd. Dat absoluut niet.
Maar blijf ook altijd naar jezelf kijken, niet alleen in dit opzich, maar hele wereld, en andere werelden. Als iedereen dit is zou doen, worden de werelden misschien wel een keer weer goeie strijd ipv AF gejank;)
Ik had zin in een goeie strijd man maar Dorp moest zo nodig een ban aansmeren. Hoe kan je dan nog leuk spelen?
 

Deleted User - 487948682

Guest
Omdat we hoorde dat illy was gebanned. Weet niet wie en of die pm gerapporteerd is, maar ik sta daar zeker niet achter en was ook vrij onnodig.

Als je er 6 a 7 maanden tijd in steekt en in een zeer goede positie zit is het helemaal kut hoe het nu loopt.

Overigens heeft fix ook ontzettend veel streken uitgehaald. 5 dagen niet reageren op een illegale cf, maar nu zijn ze er als de kippen bij.
Totaal niet vergelijkbaar, een CF of een permanente aanvalbare ban aansmeren. We hebben de optie gegeven om Illy een NAP te geven maar daar gaat Planet niet mee akkoord dus kom aub niet aan dat jullie eerlijk willen spelen.
 
Reactiescore
385
Huh, maar niemand had het toch aangegeven? Hoe konden jullie dan overleggen over de ban en liepen de inc’s al 15 min na de ban. Echt jullie zijn diep en diep triest.
Wij gooien al weken fakes/sloopfakes en clears op jullie. Dus die 15 minuten na de ban is puur toeval. Ik zeg toch ook niet wanneer wij overlegd hebben over de ban, maar de ban is bevestigd aan planet voor de clears gestuurd zijn als je de tijdlijn nagaat en dus ook voor het overleg.
 
Reactiescore
385
Dus eigenlijk is deze Ban gebruikt als straf voor die CF? En om daarna direct clears te gooien. Vies misbruik maken van de situatie.



Ik had zin in een goeie strijd man maar Dorp moest zo nodig een ban aansmeren. Hoe kan je dan nog leuk spelen?
Nee, de clears en het vuil uitspelen van de ban is straf voor de cf. Je moet deftig lezen wat ik zeg ;)

Het is al een tijd niet leuk spelen op deze wereld wat door jan en alleman duizend keren wordt aangehaald hier op het AF. Ik had ook zin in een eindstrijd en anderen ook nog, maar oude en nieuwe zeren helen niet zo snel
 
Reactiescore
92
Je smeert je eigen een ban aan.

Een nap ? Wat is het voordeel van planet daar in, kwam met een decent voorstel dan was het opgelost. Planet heeft niet zijn eigen dorpen willen verkopen dus kijk naar je zelf!
Als ik hier gewoon op had gereageerd van 10 dorpen geef dat rekening nummer maar.
wedden dat wij dan een ban hadden ;)

Altijd mooier voordoen dan het is , maar dit is zwaar uitgelokt.

Maar dit is zwaar uit de hand gelopen als ik zie wat er nu allemaal gebeurd.
Persoonlijke bedreigingen , strafbare feiten die gepleegd worden uit vanuit fix.
 

Deleted User - 487948682

Guest
Je smeert je eigen een ban aan.

Een nap ? Wat is het voordeel van planet daar in, kwam met een decent voorstel dan was het opgelost. Planet heeft niet zijn eigen dorpen willen verkopen dus kijk naar je zelf!
Als ik hier gewoon op had gereageerd van 10 dorpen geef dat rekening nummer maar.
wedden dat wij dan een ban hadden ;)

Altijd mooier voordoen dan het is , maar dit is zwaar uitgelokt.

Maar dit is zwaar uit de hand gelopen als ik zie wat er nu allemaal gebeurd.
Persoonlijke bedreigingen , strafbare feiten die gepleegd worden uit vanuit fix.
Derl Jonge dit meen je toch zelf niet? Ik denk dat dit meer iets over jou zelf zegt dan over ons. Het was gewoon een grapje en dat weet je zelf ook lol
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Dorp mafketels is volgens mij zo'n acc dat ik elke wereld zie en elke wereld op z'n bek gaat. Had hier ook wel mogen gebeuren dan
 
Reactiescore
92
Hoe moet je zo iets als een grapje zien ?
Waaruit kan ik halen dat dit een grap is ?
Ik kan dit vermoeden.
De mods hebben beslist dat dit tegen de regels is en niet ik.
Maar de regels zijn gewoon over duidelijk , maak zulke moppen dan buiten tw.
 
Reactiescore
92
Dorp mafketels is volgens mij zo'n acc dat ik elke wereld zie en elke wereld op z'n bek gaat. Had hier ook wel mogen gebeuren dan

Nog geen enkele keer van de laatste 2 jaar op men bek gegaan.
Daar voor ja klopt maar iedereen moet leren. Dus van waar haal je dat nu weer ?
 
Reactiescore
372
Hoe moet je zo iets als een grapje zien ?
Waaruit kan ik halen dat dit een grap is ?
Ik kan dit vermoeden.
De mods hebben beslist dat dit tegen de regels is en niet ik.
Maar de regels zijn gewoon over duidelijk , maak zulke moppen dan buiten tw.

Gefeliciteerd, je hebt ons account zojuist voor de tweede keer deze wereld gestabbed. Gelukkig ziet iedereen wat voor naar ventje je bent.
 
Reactiescore
571
Nog geen enkele keer van de laatste 2 jaar op men bek gegaan.
Daar voor ja klopt maar iedereen moet leren. Dus van waar haal je dat nu weer ?

Tip voor jou. Overleg even met heer stabs waar jullie volgende wereld anoniem gaan spelen. Je kan misschien ook aan @René Le Blanc tips vragen voor een nieuw AF account. Dit is trouwens geen grap mocht je het niet doorhebben.
 
Bovenaan