Oorlogstopic | Fix would change the planet

Reactiescore
201
de illegale dorpen lijken me niet in het fix cluster te liggen maar in het planet cluster? of is zelfs in ons eigen cluster edelen illegaal?

ik denk dat je me misbegrepen hebt.

die CF van chaos is nog steeds niet afgestaan hoewel iedereen het erover eens is dat die illegaal is.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Je bedoelt zoals jullie met king peter hebben gedaan?

Juist ja. Gewoon je mond houden. Hypocriet gejank zeg.
 
Reactiescore
742
Je bedoelt zoals jullie met king peter hebben gedaan?

Juist ja. Gewoon je mond houden. Hypocriet gejank zeg.


????!?? mij hoorde je sws niet klagen, maar doordat heel planet hier zat te janken dat dit gebeurde bij speeder/tdm ga ik nu ook niet zeggen ah laat planet maar

dus lautje de enige hypocriet pannenkoek is planet atm
 
Reactiescore
742
vgm heb jij 4-5 pagina’s terug niet gelezen? en zoals ik hierboven aangaf kom ik alleen hier omdat planet 4-5 pagina’s terug nog harder jankte als het kind van @noobteam
 

Deleted User - 487957162

Guest
Haha geweldig. Dat kwam omdat jij als een jankerdje op het forum kwam dat je een MB niet eens aan kon.
 
Reactiescore
106
Als jij samen met HoS een lid van Method had gebroken, vervolgens het dorp van HoS overgenomen omdat moraalbrekers nu zelfs niet meer mogen aanvallen had je niemand van Planet horen janken.

En ja HoS heeft altijd banden gehad met jou Jelle. Moet je nu niet gaan ontkennen. De stam wordt zelf nog gebruikt om andere MB s vam f!x onder te brengen.

Dus dit is helemaal geen neutraal terrein zoals met Heurleukkk.
 
Reactiescore
1.754
Als jij samen met HoS een lid van Method had gebroken, vervolgens het dorp van HoS overgenomen omdat moraalbrekers nu zelfs niet meer mogen aanvallen had je niemand van Planet horen janken.

En ja HoS heeft altijd banden gehad met jou Jelle. Moet je nu niet gaan ontkennen. De stam wordt zelf nog gebruikt om andere MB s vam f!x onder te brengen.

Dus dit is helemaal geen neutraal terrein zoals met Heurleukkk.
Ik snap je punt want als je die Wolf zelf wegspeelt is het natuurlijk gek dat er iemand komt zeggen dat je dit zou moeten afgeven. Echter is het zo dat Wolf geen MB is van F!x alsook dat er geen samenwerking is met deze speler, wat maakt dat dit toch illegale CF's zijn als ik me de wereldafspraken juist herinner.

Het klopt dat Jelle (Abuser) banden had met HoS maar dit blijft te wijten aan het feit dat dit zijn vorige stam was. Sinds die bij F!x zit is de enige band tussen account Abuser en stam HoS dat ze ex-stammies zijn. Er wordt niet samengewerkt of iets dergelijks met de stam en indien dat wel het geval was, moest die mee op de lijst met MB's staan die werd doorgegeven.
En het onderbrengen van welgeteld 1 MB naar die stam heeft een andere reden dan een samenwerking ;)
 
Reactiescore
736
Wat een gezeikkkk. Begin eens met spelen, wereld is getting pretty boooooooring :)
 
Reactiescore
201
????!?? mij hoorde je sws niet klagen, maar doordat heel planet hier zat te janken dat dit gebeurde bij speeder/tdm ga ik nu ook niet zeggen ah laat planet maar

dus lautje de enige hypocriet pannenkoek is planet atm

kan je nog eens aangeven over welk dorp het gaat jelle...
 
Reactiescore
106
Ok mag ik dan vragen wat jullie verwachten. Want jullie zitten hele tijd te zagen dat christa aanvalt. Halen we ze van het front. Dan is het oeh jullie nemen CF's ? Wat willen jullie dan ? Dan Christa daar gwn blijft liggen met die dorpen en dat jullie het account mogen aanvallen maar niet omgekeerd.

We halen Christa daar weg zodat er geen gezaak meer kan komen langs jullie kant. Je zou blij moeten zijn. Er komt een account in de plaats met een paar honderd edels minder.
 
Reactiescore
742
Ok mag ik dan vragen wat jullie verwachten. Want jullie zitten hele tijd te zagen dat christa aanvalt. Halen we ze van het front. Dan is het oeh jullie nemen CF's ? Wat willen jullie dan ? Dan Christa daar gwn blijft liggen met die dorpen en dat jullie het account mogen aanvallen maar niet omgekeerd.

We halen Christa daar weg zodat er geen gezaak meer kan komen langs jullie kant. Je zou blij moeten zijn. Er komt een account in de plaats met een paar honderd edels minder.

je zou blij moeten zijn dat wij caliep weghaalden, ipv heletijd gezaag vanuit jullie kant.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Christa is ook niet onze MB, net als Method. Wij hadden vroeger wat ex stammies in deze stam. De gezamenlijke aanvallen berusten op toeval. We hebben geen verdere contacten.
 
Reactiescore
1.754
Christa is ook niet onze MB, net als Method. Wij hadden vroeger wat ex stammies in deze stam. De gezamenlijke aanvallen berusten op toeval. We hebben geen verdere contacten.
Ok.
Ik heb dat ook al vaak gehad, ben je ergens groene edels aan het sturen, blijkt plots dat die allemaal achter een clear van iemand anders zijn haha vet toevallig ik wou gewoon groene edels sturen! :redface: Zou wel verklaren hoe het zo slecht getimed was.
 
Reactiescore
37
@PTXgamer Die dorpen die TDM/speeder pakte van caliep waren verkregen uit bb dorpen in het cluster van GT. Die dorpen waar jij het over hebt zijn gewoon vijandelijke dorpen waar voor gevochten is. Sad dat je zelf niet 4-5 pagina's kan teruglezen en dat we dit opnieuw moeten uitleggen...
 
Bovenaan