Oorlogstopic | Fix would change the planet

Reactiescore
2.878
@We Like Hot Chicks ben uiterst geinteresseerd in jouw mening. Kan je ons hier mee verlichten?
 
Reactiescore
68
En zo begon de volgende smeekbede om universiteiten te uppen :p

Ik geniet nog steeds, let maar niet op mij

xx Didi
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
wie zijn schoontjes :$
 
Reactiescore
447
Hoe kan een wereld nu zo kut eindigen?
 
Reactiescore
76
een ban aansmeren en vervolgens aanvallen is wel het meest trieste wat ik heb mee gemaakt op TW, helaas is dit de 2e keer dat dit gebeurd... vorige keer was tegen @Calamity. w60, gelukkig was ik toen zo gul en galant het te regelen en bijna alle dorpen gingen netjes terug naar joachim met een NAP.. zonde dat planet het zo gaat spelen.......
 
Reactiescore
47
een ban aansmeren en vervolgens aanvallen is wel het meest trieste wat ik heb mee gemaakt op TW, helaas is dit de 2e keer dat dit gebeurd... vorige keer was tegen @Calamity. w60, gelukkig was ik toen zo gul en galant het te regelen en bijna alle dorpen gingen netjes terug naar joachim met een NAP.. zonde dat planet het zo gaat spelen.......
Maak je er ook zelf van. Alles uit eigen kamp blijven geloven. Maarja snap ik als underdog.
Uitgaan van triest spel vanuit planet terwijl al weken lang niet te praten valt met jullie gekken
 
Reactiescore
76
volgens mij leef jij onder een steen, ik kom bijna altijd voor planet op en dit is volgns mij wel beetje bekend en anders heb ik aantal screens voor je dat ik gewoon instem met alles wat jullie bepalen. enkel dit gast gaat echt veeeeeelste ver, ban aansmeren en edelen. GG met de eerste dorpjes die jullie zonder enige moeite nu binnen harken! lekker de wereld winnen op deze manier xddddddddd
 
Reactiescore
385
volgens mij leef jij onder een steen, ik kom bijna altijd voor planet op en dit is volgns mij wel beetje bekend en anders heb ik aantal screens voor je dat ik gewoon instem met alles wat jullie bepalen. enkel dit gast gaat echt veeeeeelste ver, ban aansmeren en edelen. GG met de eerste dorpjes die jullie zonder enige moeite nu binnen harken! lekker de wereld winnen op deze manier xddddddddd
TBH is er discussie geweest over die ban en of we erop gingen handelen. Dan stond de beloofde cf die teruggegeven zou worden niet leeg, terwijl die al 6h had moeten leegstaan (kunnen we ook screens van geven). Dat heeft de doorslag gegeven om aan te vallen. Want waarom zouden wij ons eervol gedragen als er niet eens 1 dorp kan leeggezet worden, zoals de bedoeling was? De eerste clears en edels zijn pas hierna beginnen lopen.

Het is een spijtig einde van een toch al verziekte wereld. Beide kampen hebben blame in die verzieking en beiden hebben een hand gehad in het uiteindelijke einde ervan
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
een ban aansmeren en vervolgens aanvallen is wel het meest trieste wat ik heb mee gemaakt op TW, helaas is dit de 2e keer dat dit gebeurd... vorige keer was tegen @Calamity. w60, gelukkig was ik toen zo gul en galant het te regelen en bijna alle dorpen gingen netjes terug naar joachim met een NAP.. zonde dat planet het zo gaat spelen.......

Ik vind bans aansmeren extreem lullig, zeker wanneer het om milde scheldvormen gaat of iets in die strekking. W60 inderdaad geband omdat mijn co "kut" zei. Zag langskomen dat de ban ditmaal zelfs voor een soort grap werd gegeven over betalen voor dorpen. Vind het in ieder geval extreem hard de strijd verpesten als daarna een partij er gretig gebruik van maakt en iemand opedelt. Die hoeven in ieder geval niet op mijn sympathie te wachten. Als je een man bent boek je winsten dmv massa's en niet dit soort knullige, lage tactieken. Wat de sentimenten ook zijn op de wereld.
 
Reactiescore
3.457
Ik vind bans aansmeren extreem lullig, zeker wanneer het om milde scheldvormen gaat of iets in die strekking. W60 inderdaad geband omdat mijn co "kut" zei
Bwa niet helemaal hé?:p
Was iets erger dan jij het nu doet schetsen.
Moet je ook vertellen dat jullie tijdens een cf overeenkomst toch een bb dorp edelde in het cluster van de vijand om een geheim snel weg te loodsen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Bwa niet helemaal hé?:p
Was iets erger dan jij het nu doet schetsen.
Moet je ook vertellen dat jullie tijdens een cf overeenkomst toch een bb dorp edelde in het cluster van de vijand om een geheim snel weg te loodsen.

Ja goh, arrogante kutjes, heftige belediging natuurlijk :redface: als er met kanker of nazi wordt gescholden begrijp ik het, of wanneer opmerkingen echt grof zijn, maar anders is het gewoon aanstellerij imo.

En beetje irrelevant om dat geheim erbij te gooien, dat is ook een actie die ik achteraf niet had moeten doen daar.
 
Bovenaan