Oorlog TDR vs. EQUI, LEF & *SF*

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ja ok als je liever hebt dat we vanaf nu 3 stammen tegen 2 spelers zeggen is het voor mij ook goed ;)
ik vind het wel grappig hoe jullie niet meer lachen als er in een bepaald statistiek te voren komt dat bliow en scalp winnen :p
en ik weet meer van dat gebied af dan je denkt :D
owja scalpzor vraagt zich af wrm jullie 3 scouts sturen dreamboy :)
het had niet veel nut precies :D
 

DeletedUser

Guest
Als je zoveel van het gebied af weet als je denkt dan had je die statestieken niet gepost want er zijn maar 2 winstgevende spelers uit de -free- geschiedenis en dat zijn idd bliow en Scalpz0r en de rest negeren jullie steeds met zijn allen
 

DeletedUser

Guest
Ja ok als je liever hebt dat we vanaf nu 3 stammen tegen 2 spelers zeggen is het voor mij ook goed ;)
ik vind het wel grappig hoe jullie niet meer lachen als er in een bepaald statistiek te voren komt dat bliow en scalp winnen :p
en ik weet meer van dat gebied af dan je denkt :D
owja scalpzor vraagt zich af wrm jullie 3 scouts sturen dreamboy :)
het had niet veel nut precies :D

doe maar niet alsof je niet scalpzor bent.. ;)

mag ik nu wel mn mond open houden??
speciaal voor jouw 'voor altijd'

Zijde 1:
Spelers: Constantius
Zijde 2:
Spelers: ScalpzOr, bliow

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 7
Kant 2: 3
Verschil: 4

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 66,548
Kant 2: 27,864
Verschil: 38,684

chart
 

DeletedUser

Guest
mag ik ook wat leuke rapportjes van jouw geweldige treintje posten?

nummer 1
en 2
3
laatste..

erg slim om edels te sturen zonder clear ervoor ofso.. je moet het ervan hebben als er niemand online is he ^^
wees blij met die 7 dorpjes die je hebt gepakt. het is duidelijk dat er niemand online was, met die lachwekkende treintjes van je was het nooit gelukt als er iemand aanwezig was...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
mag ik ook wat leuke rapportjes van jouw geweldige treintje posten?

nummer 1
en 2
3
laatste..

erg slim om edels te sturen zonder clear ervoor ofso.. je moet het ervan hebben als er niemand online is he ^^
wees blij met die 7 dorpjes die je hebt gepakt. het is duidelijk dat er niemand online was, met die lachwekkende treintjes van je was het nooit gelukt als er iemand aanwezig was...

funny :p
 

DeletedUser

Guest
Allé constanius je hebt gelijk ik ben een speler van scalpzor :D
nu blij ? --'
 

DeletedUser

Guest
mag ik ook wat leuke rapportjes van jouw geweldige treintje posten?

nummer 1
en 2
3
laatste..

erg slim om edels te sturen zonder clear ervoor ofso.. je moet het ervan hebben als er niemand online is he ^^
wees blij met die 7 dorpjes die je hebt gepakt. het is duidelijk dat er niemand online was, met die lachwekkende treintjes van je was het nooit gelukt als er iemand aanwezig was...

niet geschoten is altijd mis he.. begrijp je zeker niet..:p
looptijd van 35 minuten.. waarom moeilijk doen..

@Croob.
nee niet blij.. krijg medelijden:p

dus jij was die gene dat 20 clears en een treintje van 20 uur naar me stuurde.. naar 1 dorp in mn cluster:p
 

DeletedUser

Guest
overdrijf niet :D
en nee was ik niet was iemand anders op scalpzOr weet niet precies wie ;)
 

DeletedUser

Guest
niet geschoten is altijd mis he.. begrijp je zeker niet..:p
looptijd van 35 minuten.. waarom moeilijk doen..

ooh zekers begrijp ik dat wel, maar gisteren probeerde je het ook al;)
er is toch zo'n spreekwoord... een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen? :rolleyes:
 

DeletedUser54999

Guest
ooh zekers begrijp ik dat wel, maar gisteren probeerde je het ook al;)
er is toch zo'n spreekwoord... een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen? :rolleyes:

Zo zie je maar een ezel doet dat niet, Constantius blijkbaar wel... Dus Constantius is geen ezel xD

Maar dan nog? Waarom geen poging wagen... you never know dat dat dorp leeg is n.n
 

DeletedUser

Guest
ooh zekers begrijp ik dat wel, maar gisteren probeerde je het ook al;)
er is toch zo'n spreekwoord... een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen? :rolleyes:

en dat zeg jij.. een persoon die stuk of 3/4 keer een massa naar me toestuurde.. zonder enig succes;)
 

DeletedUser

Guest
en dat zeg jij.. een persoon die stuk of 3/4 keer een massa naar me toestuurde.. zonder enig succes;)

12 aanvallen noem ik geen massa..

Misschien op jullie niveau in *SF* is dat super veel, maar bij ons is dat dus niet.
Gelieve je dan ook aan te passen aan ons niveau.;)
 

DeletedUser54999

Guest
12 aanvallen noem ik geen massa..

Misschien op jullie niveau in *SF* is dat super veel, maar bij ons is dat dus niet.
Gelieve je dan ook aan te passen aan ons niveau.;)

Hé, Acertje, waar bemoei jij je mee?
*SF* had onlangs nog niet eens de helft van hun clears ter beschikking gesteld voor een massa-aanval samen met LEF en EQUI.
De incommings (ZONDER FAKES) stonden al snel boven 1000 clears. (met een 15-tal leden die meededen!)

Dus hou nu maar je grote waffel en ga maar wat vechten tegen Eiland. Bewijs daar maar eens dat jij beter kan doen!!
 

DeletedUser

Guest
Zo zie je maar een ezel doet dat niet, Constantius blijkbaar wel... Dus Constantius is geen ezel xD

Maar dan nog? Waarom geen poging wagen... you never know dat dat dorp leeg is n.n

speciaal voor jou de betekenis van het spreekwoord :

Een ezel stoot zich in geen tweemaal aan dezelfde steen
Het is erg dom om twee keer dezelfde fout te maken.

snap je de hint? ;)
 

DeletedUser54999

Guest
speciaal voor jou de betekenis van het spreekwoord :

Een ezel stoot zich in geen tweemaal aan dezelfde steen
Het is erg dom om twee keer dezelfde fout te maken.

snap je de hint? ;)

Ik snap de hint, maar dit gaat niet om een FOUT :) het is een poging om zeer goedkoop dorpjes af te snoepen als jij op Bliow's VV niet aandachtig bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan