Oorlog TDR vs. EQUI, LEF & *SF*

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Begin van de oorlog:
op 29.03. om 17:25:50 uur


Deze oorlog is dus al een 27 dagen aan de gang.
Eerst leek TDR regelmatig wat dorpjes af te snoepen, vooral van de persoon SSdragon.
Dan kwam er een massa-aanval van TDR op Dreamer81 en Constantius, waarbij Locoid, Bliow en Marisjeh heel wat clears loslieten op *SF*
Ook SSdragon kreeg redelijk wat aanvallen en verloor toch een aanzienlijk aantal dorpjes.

Locoid bleef maar sturen en daarbij solliciteerde hij voor een massa-aanval...

Die kwam er ook...
Na een tamelijk lange aanvalspauze van het vergulden trio *SF*, EQUI en LEF, richten we onze pijlen op Locoid, en na een aanzienlijk aantal clears hebben we de statistieken meer dan recht getrokken!

Zijde 1:
Stammen: EQUI, *SF*, LEF
Zijde 2:
Stammen: [TDR]

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 66
Kant 2: 27
Verschil: 39

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 613,630
Kant 2: 243,010
Verschil: 370,620

chart


Het punten aantal van Locoid zakt zienderogen...


De vraag is nu; Wat doet TDR?!

Ondertussen zijn er al wat veranderingen gebeurd op het strijdveld;
- Locoid is uitgeschakeld

Nog 3 leden blijven in TDR, de rest is overgestapt naar Remain.
Echter blijven we rammen op onze vijanden, Remain zal geen schuilplaats zijn voor onze vijand!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26046

Guest
Succes TDR, het kwaliteitsverschil moet dit kwantiteitsverschil aankunnen, hoop ik.
 

DeletedUser

Guest
Succes TDR, het kwaliteitsverschil moet dit kwantiteitsverschil aankunnen, hoop ik.

Het is niet dat heel EQUI, LEF en *SF* die ene speler hebben aangevallen. Naar mijn schatting zelfs maar 1/4de - 1/5de.

De rest van EQUI is bezig met Bloodski en FreyFrey (wat ze trouwens goed doen :p)
 

DeletedUser26046

Guest
Het is niet dat heel EQUI, LEF en *SF* die ene speler hebben aangevallen. Naar mijn schatting zelfs maar 1/4de - 1/5de.

De rest van EQUI is bezig met Bloodski en FreyFrey (wat ze trouwens goed doen :p)

En de rest -> Masterkill. En die wordt vrij snel geïnternd... ;)
 

DeletedUser

Guest
Is dit een oorlogsverklaring? Of gewoon topic om stats bij te houden?

Toch succes aan TDR.
 

DeletedUser51974

Guest
Succes aan TDR. Laat maar zien dat je zelfs in de minderheid de vijand finaal af kan maken.
 

DeletedUser26046

Guest
Dat is toch zijn keuze? Heb ik daar iets over te beslissen? ;)
Nee, maar hij was de enige waar serieus gevaar van uitstraalde, en hij was ook de nachter die daardoor een erg groot voordeel had.

Nu dat wegvalt is EQUI nog zwakker als dat ze al waren, en wordt het opgeveegt door TDR ;). Misschien dat de OS van LEF ze kan helpen, maar verder...
 

DeletedUser

Guest
Nee, maar hij was de enige waar serieus gevaar van uitstraalde, en hij was ook de nachter die daardoor een erg groot voordeel had.

Nu dat wegvalt is EQUI nog zwakker als dat ze al waren, en wordt het opgeveegt door TDR ;). Misschien dat de OS van LEF ze kan helpen, maar verder...

Haha :p Dat zullen we dan allemaal wel nog zien ^^ wie zegt dat Masterkill73 volledig verdwijnt? ;)
 

DeletedUser48980

Guest
Dat de besten mogen winnen en er hier nog een hoop leuke rapportjes tevoorschijn worden getoverd :)
 

DeletedUser1522

Guest
HAHAHA de statistieken komen in de + dus moeten ze snel op het forum babbelen :D
Locoid jullie veel aanviel?????????
ff wat info:



bliow 14.237.473
Locoid 4.103.402

iets zegt mij dat ik jullie meer aanviel..
 

DeletedUser

Guest
Het account van Masterkill zal wellicht verdwijnen, maar de speler achter dat account niet. We zullen zien wat het brengt, alleen wat ik niet begrijp is waarom er nu (weer) een topic voor geopend moet worden? Werd er op de rest nog niet genoeg gespamd? De oorlog (??) als je het al zo mag noemen, want echt veel is er niet ondernomen. En het enige wat jullie kunnen is met drie (!!) stammen tegelijkertijd, is dit nou een kunst?

Daarbij komt dat alleen *SF* ons de oorlog heeft verklaard, niet LEF en EQUI ook niet. Als LEF en EQUI ons wel de oorlog hadden verklaard, dan waren die stats echt wel anders geweest. Want dan hadden de andere spelers ook wat aan te vallen zonder dat onze aanvallen ruim 30 uur moeten lopen. Maar we zullen zien wat jullie met deze fantastische topic willen bereiken.
 

DeletedUser

Guest
HAHAHA de statistieken komen in de + dus moeten ze snel op het forum babbelen :D
Locoid jullie veel aanviel?????????
ff wat info:



bliow 14.237.473
Locoid 4.103.402

iets zegt mij dat ik jullie meer aanviel..

Omdat jij dubbel zo groot bent is het logisch dat je meer verslagen tegenstanders hebt ;p en nu eenmaal niet op een ideale positie ligt om jou een massa-aanval aan te bieden (nog niet) ;p Locoid zit tussen EQUI en *SF* in, dus hij juist wel hé ;)

Ja, de statistieken komen in de + en dit omdat we nu pas onze eerste massa-aanval gedaan hebben die relevant is voor de statistieken. Als je dat zo erg vindt moest je zelf maar eerder een topic opgestart hebben?!

@ CivilAura.; Het is niet nieuw dat *SF*, EQUI en LEF aan hetzelfde touwtje trekken, dus BG's van ons zijn ook vijanden van jullie. Niemand van ons heeft jullie tegengehouden een aanval te doen om de leden van EQUI, Dus slechts excuus ;)
Als je iets tegen een forumtopic hebt, dan moet je die al helemaal niet meer lezen, ook dit is mijn keuze niet, maar wel de jouwe om hem toch te lezen.

Mvg,

Dreamer81
 

DeletedUser1522

Guest
Ja, de statistieken komen in de + en dit omdat we nu pas onze eerste massa-aanval gedaan hebben die relevant is voor de statistieken. Als je dat zo erg vindt moest je zelf maar eerder een topic opgestart hebben?!

waarom een topic starten voor een oorlog die niet veel voor stelt.. beetje herhaling vind je niet :)

Omdat jij dubbel zo groot bent is het logisch dat je meer verslagen tegenstanders hebt ;p en nu eenmaal niet op een ideale positie ligt om jou een massa-aanval aan te bieden (nog niet) ;p Locoid zit tussen EQUI en *SF* in, dus hij juist wel hé

"Locoid bleef maar sturen en daarbij solliciteerde hij voor een massa-aanval..." hier doelde ik op :) hoe vaak moet ik blijven solliciteren?
 

DeletedUser

Guest
@ CivilAura.; Het is niet nieuw dat *SF*, EQUI en LEF aan hetzelfde touwtje trekken, dus BG's van ons zijn ook vijanden van jullie. Niemand van ons heeft jullie tegengehouden een aanval te doen om de leden van EQUI, Dus slechts excuus ;)
Als je iets tegen een forumtopic hebt, dan moet je die al helemaal niet meer lezen, ook dit is mijn keuze niet, maar wel de jouwe om hem toch te lezen.

Mvg,

Dreamer81

Dat klopt, we weten dat jullie allemaal bij elkaar horen. Nou gezien het feit dat deze ons geen oorlog verklaard, doen ze er ook niet toe in de stats. Alleen *SF* heeft ons de oorlog verklaard, dat jullie je bg's wat mee willen laten snoepen is jullie zaak. Ik heb op zich niets tegen forumtopics, alleen wel iets waar het forum topic om draait. Het is geen oorlogverklaring, want jullie (*SF*) hadden ons de oorlog al verklaard. Wat is het dan? Wil je mensen er van op de hoogte stellen, hoe knap jullie zijn dat jullie met drie stammen één spelen kunnen aanpakken? Anders hebben we straks net zo'n fantastisch topic waar niets nuttigs gemeld wordt. Waar we straks elkaar pakken op spelfouten en nutteloos gespam.
 

DeletedUser10534

Guest
In tegenstelling tot de andere fora waar veel met modder gegooid werd, wil ik hier alle leden van [TDR] een hart onder de riem steken!!

Sinds ons vertrek uit SELECT zijn we nog sterker met nog meer vriendschap bij elkaar gekomen, met een grenzenloos vertrouwen in de leiding!!

Helden Van [TDR] complimenten voor jullie gedrag en optreden de laatste tijd!!
Ik weet dat deze "Ménage à trois" ook slechts een heuveltje is die genomen gaat worden!!

We zijn een klasse apart, en dat zal ook zeker naar voren komen in de komende weken...
 

DeletedUser

Guest
Succes aan beide kampen al neig ik toch iets meer naar TDR omdat ze toch een loner zijn tegen een overmacht.
Jullie krijgen (mits de oorlog doorzet) een paar lekker actieve weken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan