Oorlog TDR vs. EQUI, LEF & *SF*

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Bijvoorbeeld dergelijke berichten; over "oorlogstopic of niet" of zoals "gezever over Phalanx" horen hier niet thuis.

Dus jullie klagen over onze spam, terwijl jullie zelf aan het spammen zijn.

Ga nu maar weer naar jullie eigen topic... verder gaan spammen ;)

Wij spammen niet in jullie topic wij vragen alleen om wat boeiende dingen te posten in dit oorlogs topic jullie zouden blij moeten zijn dat wij interesse tonen in deze oorlog. Het engie wat jullie doen is elkaar zwartmaken ipv te doen wat er in een oorlogstopic verwacht word.
 

DeletedUser54999

Guest
Wij spammen niet in jullie topic wij vragen alleen om wat boeiende dingen te posten in dit oorlogs topic jullie zouden blij moeten zijn dat wij interesse tonen in deze oorlog. Het engie wat jullie doen is elkaar zwartmaken ipv te doen wat er in een oorlogstopic verwacht word.

omdat er geen massa wordt uitgevoerd op een speler van TDR en dat die op Rito444 (die naar remain vluchtte) al achter de rug is... met succes.

Momenteel stellen wij hogere prioriteiten dan een prutsstam zoals TDR
 

DeletedUser

Guest
omdat er geen massa wordt uitgevoerd op een speler van TDR en dat die op Rito444 (die naar remain vluchtte) al achter de rug is... met succes.

Momenteel stellen wij hogere prioriteiten dan een prutsstam zoals TDR

mss moet hier dan een slotje op ?
 

DeletedUser

Guest
een slotje is hier idd dan van toepassing :)
als jullie het geen uitdaging meer vinden, heeft het geen zin om het een oorlog te noemen ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoh **** die SF'ers man,
jullie hebben niet eens door dat wat hier gebeurd spam is --'
ik weet ten minste van mezelf dat elk bericht dat ik hier post spam en geef dat ook toe,
vanaf nu zal het account scalpzOr alleen nog iets zeggen als er een rapportje of meerdere rapportjes in voorkomen ;)
alvast bedankt!
 

DeletedUser

Guest
Hè hè, het duurt even voordat mensen dit door hebben. Een van mijn eerste berichten in dit fantastische topic meldde al dat hier niet veel zou gebeuren. Behalve natuurlijk het geen wat er uiteindelijk toch gebeurt is. Wat had het een hoop nutteloos gespam gescheeld als dit topic toen al was gesloten. Mogen hier nu eindelijk een slotje op komen, dat wilt zeggen: als er een forommod weer eens de weg kwijt is geraakt om hier te komen kijken.
 

DeletedUser54999

Guest
Hè hè, het duurt even voordat mensen dit door hebben. Een van mijn eerste berichten in dit fantastische topic meldde al dat hier niet veel zou gebeuren. Behalve natuurlijk het geen wat er uiteindelijk toch gebeurt is. Wat had het een hoop nutteloos gespam gescheeld als dit topic toen al was gesloten. Mogen hier nu eindelijk een slotje op komen, dat wilt zeggen: als er een forommod weer eens de weg kwijt is geraakt om hier te komen kijken.

Uitstekend van je, we moeten meer luisteren naar jou ;)
 

DeletedUser1522

Guest
ff niet om het een of ander maar met die fakes gaat mijn ODD ook niet echt omhoog...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan