Oorlog ODM vs -?-

DeletedUser68249

Guest
Stabbers die odm, aanvallen liepen al op killerstyle vanaf ridly de dag dat ridly leavde. Killerstyle had moestuin gecleared en ridly was zo sociaal hem voor de neus van killer weg tw edelen. Waarna killerstyle ook aanvallen kreeg.

Od van killerstyle schiet erg sn omhoog! Verliest alleen wel al 3 dorpen aan odm. 1 heeft hij terug geedelt. Zeker geen deff gekregen van zijn ztam voor de aanvallen?
 

DeletedUser68249

Guest
Voor alle stammen rondom ODM. Alle exleden van -?- staan gestackt! Makkelijk edelvoer voor HW, oeps, cruise enzovoorts
 
Reactiescore
372
Dus,ze rekruteren in jullie stam,en vervolgens verklaren ze de oorlog? of heb ik het mis?

Stabbers die odm, aanvallen liepen al op killerstyle vanaf ridly de dag dat ridly leavde. Killerstyle had moestuin gecleared en ridly was zo sociaal hem voor de neus van killer weg tw edelen. Waarna killerstyle ook aanvallen kreeg.

Werkelijk lachwekkend dit, ODM heeft dus totaal geen eergevoel.
 

DeletedUser75767

Guest
Stabbers die odm, aanvallen liepen al op killerstyle vanaf ridly de dag dat ridly leavde. Killerstyle had moestuin gecleared en ridly was zo sociaal hem voor de neus van killer weg tw edelen. Waarna killerstyle ook aanvallen kreeg.

Od van killerstyle schiet erg sn omhoog! Verliest alleen wel al 3 dorpen aan odm. 1 heeft hij terug geedelt. Zeker geen deff gekregen van zijn ztam voor de aanvallen?

Allereerst klopt er niks van dat een stam een 'stabber' is zodra een speler overloopt, dus mocht er wat tussen ridly en killerstyle gespeeld hebben staat de stam hierbuiten.

Zoals ik al had aangegeven waren jullie degene die gister begonnen met aanvallen, wat daarna gebeurd heet actie reactie. Zou nogal vreemd zijn als wij geen reactie zouden geven hé :rolleyes:

Zou wel een beetje raar zijn als de ODD van kllerstyle niet omhoog zou gaan lijkt me? Betekent dus dat jullie gewoon samen werken, wat natuurlijk niet zo vreemd is als je in een stam zit.

Betreft het dorp verlies van dat ene dorp van ODM, dat was mijn eigen domme fout. Kan gebeuren, maar dat dorpje komt nog wel hoor ;)

Nu we het toch over aantallen hebben, wat is het verschil qua aantallen van veroverde dorpen tussen deze 2 stammen?

Snap je laatste post niet? Wie is makkelijk edelvoer op het moment? Leden van ODM die niet tegen -?- aanliggen? Grappig dit :D
 

DeletedUser75767

Guest
Ik wil graag zien of het klopt dat -?- aanvallen kreeg van Ridly, de dag dat hij naar ODM vertrok. Wat ik hier namelijk zie is twee partijen die elkaar beschuldigen, maar niemand levert bewijs om zijn beschuldigingen te ondersteunen.

Zodra ik thuis ben zal ik met bewijs komen over het feit dat ze gister aanvallen hadden verstuurd. Ben nu ook wel benieuwd naar dat verouderde rapportje ;)
 

DeletedUser75767

Guest
Screenshot_2015-06-19-18-42-30.jpg

Kan je je deze ook nog herinneren?

Nog steeds benieuwd naar een daadwerkelijk rapport ;)
 
Bovenaan