Oorlog ODM vs -?-

DeletedUser76027

Guest
Bij deze heeft de stam Oderint Dum Metuant (ODM) de oorlog verklaard aan de stam Anonymous (-?-).

14xl30l.jpg
VS.
312d387.jpg


Kaartje:
vijrj6.png


We wensen beide stammen veel succes!

Mvg,
Oderint Dum Metuant
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61174

Guest
Laat ik het zo zeggen, ik verwacht niet zoveel van Anonymous :p
 

DeletedUser76027

Guest
Zou ik nog zo zeker niet van zijn, ze hebben een geheel plan op ons ^^ ze zijn namelijk oop 6de op ranglijst en zijn doorzettertjes (heb er ook nog ingezeten bij de helft van de huidige stam) Mijn buurt alvast zal niet in 123 opgeruimd zijn. Dus ik vind het persoonlijk wel een topic waard. Maar elk zijn mening, en we gaan wel zien wat het word!
 

DeletedUser23144

Guest
Nah, Nr 1 vs Nr 6 is altijd wel noemenswaardig, zeker als niet heel Nr1 mee doet (zal door ligging lastig gaan
 

DeletedUser

Guest
ODM heeft dit nog niet gewonnen. wij kunnen ook zeker nog wel wat dorpjes pakken.
 

DeletedUser73972

Guest
Wauw, zo'n knappe oorlogsverklaring zag ik zelden :eek: Als dat het P&P niveau is van de rang 1 stam...
Maar succes aan -?-, ze zullen het nodig hebben
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ODM gaat winnen, ze gaan zwak staan en die topspeler abstract energy gaat van de gebeurtenis gebruik maken ol ODM als edelvloer te gebruiken. End of story :p
 

DeletedUser73972

Guest
ODM gaat winnen, ze gaan zwak staan en die topspeler abstract energy gaat van de gebeurtenis gebruik maken ol ODM als edelvloer te gebruiken. End of story :p

Topper! hulp nodig?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75767

Guest
Dit zat er natuurlijk aan te komen, aangezien de stammen half in elkaar lopen. Ben benieuwd hoe dit gaat eindigen.
succes aan beide kanten! :)
 

DeletedUser63354

Guest
Interessant. Ik geef Anonymous best een goede kans als ze goed gebruik maken van hun compacte cluster en vijanden 1 voor 1 opruimen.
 
Bovenaan