Oorlog ODM vs -?-

DeletedUser

Guest
Wat meer info is wel welkom, ledenlijst, 'actievere frontjes' etc, dit is wel héél erg globaal :p

Succes aan beide partijen.
 

DeletedUser76027

Guest
Wat meer info is wel welkom, ledenlijst, 'actievere frontjes' etc, dit is wel héél erg globaal :p

Succes aan beide partijen.

De stamaktes van beide stammen staan gelinkt als je op de naam klikt. Dan zie je alles (+ kaart staat er ook bij, zie je meteen de fronten toch? liggen door elkaar)
 
Reactiescore
372
Slappe oorlogspost, beetje jammer. Veel succes aan beide partijen, persoonlijk ben ik altijd een fan van underdogs.
Vergeet niet af en toe wat rapportjes etc te posten! :)
 

DeletedUser31924

Guest
Voor Anonymous is het een zware strijd maar dit komt vooral door het feit dat wij ondertussen al 7 leden in ODM hebben zitten. Verder zien wij nog steeds mogelijkheden in de strijd hoewel we natuurlijk een stuk kleiner zijn.

Zou ik nog zo zeker niet van zijn, ze hebben een geheel plan op ons ^^ ze zijn namelijk oop 6de op ranglijst en zijn doorzettertjes (heb er ook nog ingezeten bij de helft van de huidige stam) Mijn buurt alvast zal niet in 123 opgeruimd zijn. Dus ik vind het persoonlijk wel een topic waard. Maar elk zijn mening, en we gaan wel zien wat het word!
Hee buurman :)
 

DeletedUser75767

Guest
Volgende oorlogspost zal wat beter worden :D

Zodra ik een paar leuke rapportjes zie zal ik ze hier plaatsen :)
 
Reactiescore
3.457
Voor Anonymous is het een zware strijd maar dit komt vooral door het feit dat wij ondertussen al 7 leden in ODM hebben zitten. Verder zien wij nog steeds mogelijkheden in de strijd hoewel we natuurlijk een stuk kleiner zijn.


Hee buurman :)

Dus,ze rekruteren in jullie stam,en vervolgens verklaren ze de oorlog? of heb ik het mis?
 

DeletedUser73082

Guest
Beide kanten suc6. Wellicht kan Anonymous een verrassen!
 

DeletedUser67299

Guest
beide kanten succes maar denk niet dat een 4.8 mil stam moeite zou mogen hebben met een 1.9 mil stam ;)
 

DeletedUser63354

Guest
Hoezo is een goede openingspost een must have. Je kunt toch ook gewoon praten en propageren over de oorlog zonder eerst 100 bladzijdes vol met onzin te moeten lezen?
 

DeletedUser75767

Guest
Denk dat een beetje hierover praten inderdaad geen kwaad kan, aangezien er voor de rest weinig gezegd wordt op dit gedeelte van het forum :p
 

DeletedUser

Guest
Ik geef -?- best een kans. Voornamelijk door de gespreide ligging van ODM. Ken er ook een paar uit -?- die niet zomaar terug deinzen.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Succes aan Anonymous:)
 

DeletedUser73972

Guest
Hoezo is een goede openingspost een must have. Je kunt toch ook gewoon praten en propageren over de oorlog zonder eerst 100 bladzijdes vol met onzin te moeten lezen?

Het oorspronkelijke doel van het AF was om de neutrale lezer te laten sympathiseren voor jou. Lange openingsposts zijn geen musts, maar ik ben van mening dat als je een post maakt je even goed de moeite kan nemen om de geschiedenis/ aanleiding uiteen te zetten, of niet, als je tot de spammers behoort :p
 

DeletedUser63354

Guest
Het oorspronkelijke doel van het AF was om de neutrale lezer te laten sympathiseren voor jou. Lange openingsposts zijn geen musts, maar ik ben van mening dat als je een post maakt je even goed de moeite kan nemen om de geschiedenis/ aanleiding uiteen te zetten, of niet, als je tot de spammers behoort :p

Uiteraard is het doel van propaganda om jezelf, of dit geval je stam, zo goed mogelijk neer te zetten en de tegenpartij te kleineren ofwel zwart te maken.

Een openingspost is wel als een soort 'eerste zet', waarbij je veel neutrale lezers voor je kunt winnen als je een goed stuk weet neer te zetten. Dat er mensen geërgerd reageren als die optie niet wordt gebruikt, vind ik dus raar.

Vaak zit in er zo'n openingspost ook een flink aantal messteekjes die het arrogantiegehalte een stuk opkrikken, waardoor ik het al minder leuk vind om te lezen. Dat is uiteraard vaker bij mensen die zichzelf heel goed vinden.
 

DeletedUser73972

Guest
Uiteraard is het doel van propaganda om jezelf, of dit geval je stam, zo goed mogelijk neer te zetten en de tegenpartij te kleineren ofwel zwart te maken.

Een openingspost is wel als een soort 'eerste zet', waarbij je veel neutrale lezers voor je kunt winnen als je een goed stuk weet neer te zetten. Dat er mensen geërgerd reageren als die optie niet wordt gebruikt, vind ik dus raar.

Vaak zit in er zo'n openingspost ook een flink aantal messteekjes die het arrogantiegehalte een stuk opkrikken, waardoor ik het al minder leuk vind om te lezen. Dat is uiteraard vaker bij mensen die zichzelf heel goed vinden.

True, en dan kan het modder gooien beginnen :D
Nja ik vind het gewoon mooi zo'n openingspost, als die goed is heb je de eerste morele slag al gewonnen.
Dat is dus misschien iets voor de toekomst.
 
Bovenaan