"Oorlog" *MLP* (n° 1) vs GDB (n° 2)

DeletedUser14725

Guest
Het woordje van de voorstanders van gdb is toch echt wel praatjesmaker :-D.

Gdb, is altijd een stille, degelijke stam geweest.
Maar nu met de nieuwkomers :) Er zijn er toch bij die af en toe op het af komen/kwamen.
Daarbij, heb je nu toch ook een aantal figuren die flink naast hun schoenen gaan lopen zijn :p.

Ik hoop echt, dat ze er nog iets van gaan bakken, want anders wordt het hier wel erg eentonig.
 

DeletedUser

Guest
Het woordje van de voorstanders van gdb is toch echt wel praatjesmaker :-D.

Gdb, is altijd een stille, degelijke stam geweest.
Maar nu met de nieuwkomers :) Er zijn er toch bij die af en toe op het af komen/kwamen.
Daarbij, heb je nu toch ook een aantal figuren die flink naast hun schoenen gaan lopen zijn :p.

Ik hoop echt, dat ze er nog iets van gaan bakken, want anders wordt het hier wel erg eentonig.

Demo is gewoon Demo en zo is hij altijd al geweest... Je hoeft het niet eens te zijn met wat hij te melden heeft maar gezien zijn staat van dienst en wat hij bereikt heeft binnen dit spel heeft hij alle recht om hier zijn zegje te doen. Hem een praatjesmaker noemen zet jij alleen maar jezelf voor lul.

Gezien jou rol en aanwezigheid hier en wat jij hebt bereikt denk ik juist dat jij een toontje lager mag gaan zingen ;)
 

DeletedUser14725

Guest
Demo is gewoon Demo en zo is hij altijd al geweest... Je hoeft het niet eens te zijn met wat hij te melden heeft maar gezien zijn staat van dienst en wat hij bereikt heeft binnen dit spel heeft hij alle recht om hier zijn zegje te doen. Hem een praatjesmaker noemen zet jij alleen maar jezelf voor lul.

Gezien jou rol en aanwezigheid hier en wat jij hebt bereikt denk ik juist dat jij een toontje lager mag gaan zingen ;)

Lekker over te serieus hé jonge, last van frustratie?
Waar zie je mij demo een 'praatjesmaker' noemen? Het viel me op dat jij & demo dezelfde zever proberen verkopen en daar niet in slagen. :rolleyes:.
Maar kom, lezen is al niet je sterkste kant;

T'och, ik zing ook niet hoog hoor ;).
Ik stel eerder vast, blijkbaar mag je deze dagen al geen mening geven over stat's?
Daarbij, laat het mij echt onverschillig wat een speler al allemaal 'heeft bereikt' in een online spelletje.
Kwestie, dat er nog iets anders is dan TW. En dat ik me helemaal niet hoef te bewijzen laat staan de drang daartoe in te zien.

Het zou me ook duidelijk maken dat ik echt met TW moest stoppen als ik dankzij mijn 'staat van dienst' meer beteken dan een andere speler :rolleyes:.
Ik zie tw als een spel, niet meer. En iets bereiken in een spel? Is fijn soms, maar het feit is dat als je iets in TW bereikt, je ook erveel moet opzitten.
Dus, liever de gulden middenweg ;).

Iedereen heeft hier evenveel recht van spreken lijkt me:), welke staat van dienst dan ook.
Zolang hij geen grote mond heeft & niet naast zijn schoenen gaat lopen, laat hem maar doen.
En aangezien ik enkel de stat's interpreteer, hoef ik dus echt geen toontje lager te gaan zingen zoals je nog maar probeert te suggereren hier ;).
 

DeletedUser

Guest
Oh, dus Kendo die tegelijkertijd aanvalt hebben jullie niks mee te maken?:rolleyes::D

Kendo heeft frontspelers van visser (fidei en mij) aangeboden te helpen toen ze doorhadden dat we visser aan het edelen waren, daar zegt een mens toch geen nee tegen? ^^

Wat ik wel minder vind is dat jullie kendo wel aanvallen terugsturen maar MLP niet..... :D:D
 

DeletedUser25273

Guest
Kendo heeft frontspelers van visser (fidei en mij) aangeboden te helpen toen ze doorhadden dat we visser aan het edelen waren, daar zegt een mens toch geen nee tegen? ^^

Wat ik wel minder vind is dat jullie kendo wel aanvallen terugsturen maar MLP niet..... :D:D

Hmm, ik denk dat er dan even wat mis gaat met de communicatie binnen *MLP*.:D:D:D
 

DeletedUser

Guest

Vooral laten kletsen die kerel. Niks van aantrekken.

Wat hij aan het doen is, heet hééél simpel: propaganda. Hij zit dan gelukkig in het goeie forum! Jammer dat ik daar niet voor val.

Admit it Demo. De eerste slag is gewonnen door MLP. Ik kijk met plezier vooruit naar de 2e.

En stel, wij als stam hebben hulp gevraagd bij Kendo. Dan zie ik nog het probleem niet. Stammen met een gezamenlijke vijand, kunnen een voortreffelijke samenwerking hebben.

Of is de BG tussen 300! en GDB nu alweer de doofpot in gegaan?
 

DeletedUser25273

Guest
Vooral laten kletsen die kerel. Niks van aantrekken.

Wat hij aan het doen is, heet hééél simpel: propaganda. Hij zit dan gelukkig in het goeie forum! Jammer dat ik daar niet voor val.

Admit it Demo. De eerste slag is gewonnen door MLP. Ik kijk met plezier vooruit naar de 2e.

En stel, wij als stam hebben hulp gevraagd bij Kendo. Dan zie ik nog het probleem niet. Stammen met een gezamenlijke vijand, kunnen een voortreffelijke samenwerking hebben.

Of is de BG tussen 300! en GDB nu alweer de doofpot in gegaan?

De eerste slag is voor *MLP*, heb ik eerder ook al gezegd en helemaal geen moeite mee toe te geven.

Heeft niks met propaganda te maken, ik weet dat ik sowieso al een paar 100 aanvallen op *MLP* heb lopen, dus als dat niet bekend is binnen *MLP*, dan gaat er toch echt wat mis met de communicatie daar. Niks propaganda dus, mijn troepen doen in game het woord wel.
 

DeletedUser

Guest
De eerste slag is voor *MLP*, heb ik eerder ook al gezegd en helemaal geen moeite mee toe te geven.

Heeft niks met propaganda te maken, ik weet dat ik sowieso al een paar 100 aanvallen op *MLP* heb lopen, dus als dat niet bekend is binnen *MLP*, dan gaat er toch echt wat mis met de communicatie daar. Niks propaganda dus, mijn troepen doen in game het woord wel.

Oooh dat is zeker bekend hoor. Ik heb zelf VV'tje nog gedraaid. ;)

Onze communicatie draait goed hoor. Ik vraag me af of die bij jullie wel zo goed loopt.. Of hoe verklaar jij die 90 verloren dorpen in de afgelopen week?
 

DeletedUser

Guest
De eerste slag is voor *MLP*, heb ik eerder ook al gezegd en helemaal geen moeite mee toe te geven.

Heeft niks met propaganda te maken, ik weet dat ik sowieso al een paar 100 aanvallen op *MLP* heb lopen, dus als dat niet bekend is binnen *MLP*, dan gaat er toch echt wat mis met de communicatie daar. Niks propaganda dus, mijn troepen doen in game het woord wel.

grapjas, ik heb het over zuidelijk deel dat kendo terugpakt en niet MLP'ers. En voor zover ik weet liepen die aanvallen van GDB op TWD en Pimp al:rolleyes::rolleyes:

En jullie communicatie dan? Het duurde wel een paar dagen voor ik de eerste os dorpjes richting visser zag komen :D:D
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop voor MLP niet hetzelfde verhaal als in der tijd het geval was voor EIT toen ze tegen 300! streden. Toen dacht iedereen ook al dat het verdict gevallen was na een weekje.
Nog even wachten met de conclusie is het beste denk ik, al zie ik MLP minder snel vallen dan EIT.
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop voor MLP niet hetzelfde verhaal als in der tijd het geval was voor EIT toen ze tegen 300! streden. Toen dacht iedereen ook al dat het verdict gevallen was na een weekje.
Nog even wachten met de conclusie is het beste denk ik, al zie ik MLP minder snel vallen dan EIT.

Nee hoor. Integendeel. We're just getting started.
 

DeletedUser25273

Guest
Oooh dat is zeker bekend hoor. Ik heb zelf VV'tje nog gedraaid. ;)

Onze communicatie draait goed hoor. Ik vraag me af of die bij jullie wel zo goed loopt.. Of hoe verklaar jij die 90 verloren dorpen in de afgelopen week?

Ik hoef geen verklaring te geven voor verloren dorpen. Redenen zijn intern bekend en dat volstaat voor ons.

grapjas, ik heb het over zuidelijk deel dat kendo terugpakt en niet MLP'ers. En voor zover ik weet liepen die aanvallen van GDB op TWD en Pimp al:rolleyes::rolleyes:

En jullie communicatie dan? Het duurde wel een paar dagen voor ik de eerste os dorpjes richting visser zag komen :D:D

Wij hebben zo onze redenen om Kendo aan te pakken, lijkt me toch niet nodig dat we jullie wijs gaan maken waarom we dat doen. Zodra tuanne uit de weg is kunnen we TWD en P.I.M.P. ook wat beter aanpakken, maak je geen zorgen, ze zijn nog lang niet met ons klaar.

Het is ook niet de bedoeling dat jij OS van ons aan ziet komen, dan is er wat mis gegaan.:D:D
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor. Integendeel. We're just getting started.

Is leuk om te horen ;)
Nu nog hopen dat GDB wat terug begint te vechten en we hebben terug een oorlog op de wereld. Wereld 15 was maar stil de laatste weken.
 

DeletedUser

Guest
Klets niet uit je nek man. Ik weet iets meer dan jij denkt.

vertel mij dan eens,
want zover ik weet werken wij niet echt samen met MLP,
ligt meer aan ons dan aan hen, wij hebben andere prioriteiten,
waardoor ook onze frontspelers met GDB overstapten,
dus echt samenwerking wil ik het niet noemen,
kan altijd nog komen,
maar het is niets noemenswaardigs, want het isniets :)
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop voor MLP niet hetzelfde verhaal als in der tijd het geval was voor EIT toen ze tegen 300! streden. Toen dacht iedereen ook al dat het verdict gevallen was na een weekje.
Nog even wachten met de conclusie is het beste denk ik, al zie ik MLP minder snel vallen dan EIT.

Vergelijk jij MLP met Eit :eek::eek:
 

DeletedUser25273

Guest
vertel mij dan eens,
want zover ik weet werken wij niet echt samen met MLP,
ligt meer aan ons dan aan hen, wij hebben andere prioriteiten,
waardoor ook onze frontspelers met GDB overstapten,
dus echt samenwerking wil ik het niet noemen,
kan altijd nog komen,
maar het is niets noemenswaardigs, want het isniets :)

Die opmerking ging over Kendo, maar lezen schijnt moeilijk te zijn. Waar het jullie aangaat, moet je een hoop pagina's teruglezen, daar wordt door een stamgenoot van jou heel wat anders beweerd betreffende hun overstap.
 

DeletedUser

Guest
GDB niets bereikt? Als je kijkt waar ze weg komen en wat ze bewerkstelligt hebben dan is dat veel meer dan jou schreeuw om bevestiging en aandacht dat je +/- 30 min op plek 1 hebt gestaan. GDB heeft altijd al als beleid gehad zo min mogelijk op AF posten dus hou eens op met je domme gelul zeg.

Je zit nog maar een geringe tijd binnen MLP maar je profileert jezelf alsof je er al jaren zit.

Praatjesmaker dat je bent :rolleyes:

Wtf waar heb jij last van. Iets teveel gezopen of met verkeerde been uit bed gestapt?:rolleyes:

Ik bedoelde ermee dat GDB in deze oorlog nog niet tot weinig heeft laten zien. Inderdaad, ze hebben hier en daar wat clears op spelers lopen maar de edels laten zich nog niet spreken.

Wat maakt het uit dat ik net in MLP zit? mag ik me hier toch ook wel lekker laten horen? Jij hebt hier niet eens een account en schreewt van alle daken.

Praatjesmaker dat je bent:rolleyes:
 
Bovenaan