"Oorlog" *MLP* (n° 1) vs GDB (n° 2)

DeletedUser25273

Guest
Hé, kijk een gdb'er die zich eindelijk komt bemoeien en dan nog triestig gaat doen ook. Boka, het is gewoon duidelijk dat jullie om 1 of andere reden een aangekondigde aanval duidelijk niet kunnen pareren. En, als ze zo voort gaan zitten ze voor zondag +100 en dat is toch een aardig verschil.

Ik ga men mond voor jou niet houden, als je het niet wilt lezen zet je me op je negeer lijst & klaar is kees kneus.
En daarbij, als jij niets gaat toevoegen aan dit topic, ben jij eerder degene die moet zwijgen.
Ipv je in schaamte weg te steken zou je beter eens proberen verklaren waarom MLP op dit moment over jullie walst & of er wel nog een tegenactie komt.

Maar ach, zo te horen is de mening aan de andere kant van GDB; Ach, die verliezen edelen we er weer langs deze kan bij... tja...

En boka, ga nou aub niet de respect die je bijmij op w6 hebt opgewekt in een paar posts omzeep helpen :D.

Jouw respect ga ik me echt niet druk om maken.

Jij voegt in ieder geval niks toe aan dit topic, hooguit dat je met andermans veren loopt te pronken. Natuurlijk ga ik me niet uitlaten over het hoe en waarom en welke acties langs onze zijde gepland staan. Kunnen we net zo goed direct even de leiding van *MLP* inlichten, kunnen ze alles alvast klaarzetten. Als je ook maar een beetje op de hoogte bent van de geschiedenis van GDB, dan weet je dat er altijd teruggeslagen wordt en hard ook. Ik schaam mij helemaal nergens voor, sterker nog, ik ben trots op de samenwerking binnen GDB. Als je bedenkt dat er over heel GDB de afgelopen 3 dagen zeker al 15k aanvallen zijn langs geweest op meerdere accounts, dan kun je zeggen dat ze idd een mooie actie hebben opgezet en (voorlopig) een mooi resultaat neerzetten. Betekent echter bij lange na niet dat de strijd gestreden is. Mighty heeft bijvoorbeeld al 4k clears om de oren gehad en slechts 5 dorpjes verloren. Als je ziet hoe lang die grens is, is dat voorwaar geen slecht resultaat voor de speler en onze stam.
 

DeletedUser49143

Guest
lol

de eerste speler is uit GDB vertrokken :S

wie volgt?

en egt he alleen Boka zie ik hier verschijnen ;)
 

DeletedUser49143

Guest
haha ja dan kan je lagge xD

maar idd hij is nog geen eens aangevallen.
 

DeletedUser

Guest
zoals iedereen al zei heeft GDb nog niets ondernomen..
GDb zal wel nog iets in petto hebben..
enige wat ik hier kan zeggen is dat de pony's gewoon hun spel moeten spelen en de voetjes op de grond houden.
Laten we er op hopen dat dit een heel sportieve en langdurige strijd mag zijn !


__________________
w1: Jeffat
W15: glowinthedark
 

DeletedUser

Guest
Jouw respect ga ik me echt niet druk om maken.

Jij voegt in ieder geval niks toe aan dit topic, hooguit dat je met andermans veren loopt te pronken. Natuurlijk ga ik me niet uitlaten over het hoe en waarom en welke acties langs onze zijde gepland staan. Kunnen we net zo goed direct even de leiding van *MLP* inlichten, kunnen ze alles alvast klaarzetten. Als je ook maar een beetje op de hoogte bent van de geschiedenis van GDB, dan weet je dat er altijd teruggeslagen wordt en hard ook. Ik schaam mij helemaal nergens voor, sterker nog, ik ben trots op de samenwerking binnen GDB. Als je bedenkt dat er over heel GDB de afgelopen 3 dagen zeker al 15k aanvallen zijn langs geweest op meerdere accounts, dan kun je zeggen dat ze idd een mooie actie hebben opgezet en (voorlopig) een mooi resultaat neerzetten. Betekent echter bij lange na niet dat de strijd gestreden is. Mighty heeft bijvoorbeeld al 4k clears om de oren gehad en slechts 5 dorpjes verloren. Als je ziet hoe lang die grens is, is dat voorwaar geen slecht resultaat voor de speler en onze stam.

We zullen zien. De aanval op Mighty pareren jullie inderdaad goed. Als jullie 5 dorpen verliezen over 4k aanvallen is dat niet slecht. Dit was ook de speler met de meeste clears.

Wat mij wel opvalt, spelers als visser en Elijah hebben toch zeker veel minder front en veel minder aanvallen gehad. Toch hebben zij beide al ong. 30 dorpen verloren.

Toch hoop ik dat GDB is op houd met troependumps en echte clears gaat verzenden:D
 

DeletedUser25273

Guest
We zullen zien. De aanval op Mighty pareren jullie inderdaad goed. Als jullie 5 dorpen verliezen over 4k aanvallen is dat niet slecht. Dit was ook de speler met de meeste clears.

Wat mij wel opvalt, spelers als visser en Elijah hebben toch zeker veel minder front en veel minder aanvallen gehad. Toch hebben zij beide al ong. 30 dorpen verloren.

Toch hoop ik dat GDB is op houd met troependumps en echte clears gaat verzenden:D

Echte clears krijg je pas als je tot primair doelwit bent uitgeroepen. Voorlopig hebben jouw buurtjes dus meer prioriteit dan jij. In elke stam worden foutjes gemaakt, het gaat erom wat je van die fouten leert en wat je er tegenover stelt.
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen: *MLP*
Zijde 2:
Stammen: GDB

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 87
Kant 2: 4
Verschil: 83

chart
 

DeletedUser14725

Guest
Echte clears krijg je pas als je tot primair doelwit bent uitgeroepen. Voorlopig hebben jouw buurtjes dus meer prioriteit dan jij. In elke stam worden foutjes gemaakt, het gaat erom wat je van die fouten leert en wat je er tegenover stelt.

Boka boka boka :).
Voorlopig is dat dus bagger weinig & loopt mlp steeds verder uit.
De +100 dorpen grens komt er snel aan lijkt me.
 

DeletedUser

Guest
Boka boka boka :).
Voorlopig is dat dus bagger weinig & loopt mlp steeds verder uit.
De +100 dorpen grens komt er snel aan lijkt me.

Ja, het gaat heel goed. We kunnen niet klagen.

Mighty ikke staat inderdaad goed gestacke'd. Maar tja.. als de reset dat nu eens ook was, deed ik me petje af. Maar nu: niet.
 

DeletedUser14725

Guest
Ja, het gaat heel goed. We kunnen niet klagen.

Mighty ikke staat inderdaad goed gestacke'd. Maar tja.. als de reset dat nu eens ook was, deed ik me petje af. Maar nu: niet.

Nja, klopt 1 speler stacken is nou niet zo super moeilijk, zeker als die aanval van mlp er gewoon dik op lag.
Dan verwacht ik toch dat de meeste spelers aan het front klaar zijn. Zeker Elijah/visser die toch verondersteld worden zeer goede spelers te zijn..

Valt me eigenlijk een beetje tegen, ofwel doet mlp het gewoon super :p

Natuurlijk ga ik me niet uitlaten over het hoe en waarom en welke acties langs onze zijde gepland staan. Kunnen we net zo goed direct even de leiding van *MLP* inlichten, kunnen ze alles alvast klaarzetten. Als je ook maar een beetje op de hoogte bent van de geschiedenis van GDB, dan weet je dat er altijd teruggeslagen wordt en hard ook.

Dat is het nu net, jullie zijn zeker niet meer het oude GDB. Dus, het een totaal andere groep, dat wil zeggen dat naar de geschiedenis kijken ook redelijk uhm... nutteloos is.
En, je gaat je er niet over uitlaten? Ja, want jullie zullen zeker niet geweten hebben wanneer mlp ging aanvallen ;).
 
Bovenaan