"Oorlog" *MLP* (n° 1) vs GDB (n° 2)

DeletedUser25273

Guest
Boka boka boka :).
Voorlopig is dat dus bagger weinig & loopt mlp steeds verder uit.
De +100 dorpen grens komt er snel aan lijkt me.

Zeg praatjesmaker, wat heb jij zoal allemaal bereikt en bewezen in heel je TW-leven?:rolleyes:
 

DeletedUser14725

Guest
Zeg praatjesmaker, wat heb jij zoal allemaal bereikt en bewezen in heel je TW-leven?:rolleyes:

Het feit dat ik tw als een spel zie & niet als een leven ;).
Ik hoef weinig te bereiken als het van mij afhangt :).

Blijft grappig dat je je op de man probeert te richten terwijl dit topic toch eerder gaat over wat GDB & MLP aan het doen zijn ;).
 

DeletedUser

Guest
ik krijg vanzelf wel bericht als ik eventjes moet helpen in *MLP* :D


Succes aan beide stammetjes :)
 

DeletedUser25273

Guest
Zeg praatjesmaker, wat heeft GDB in deze oorlog bereikt?

Aangezien de oorlog pas net echt begonnen is en *MLP* de eerste zet heeft gedaan, lijkt het me een beetje voorbarig om nu al conclusies te gaan trekken. Feit blijft dat ownage in geen van beide stammen zit en een enorm grote mond heeft vanaf de zijlijn.

Daarnaast werkt *MLP* nauw samen met NOT! en zijn er ook recent wat spelers van NOT! naar *MLP* gegaan.

Zijde 1:
Stammen: *MLP*, NOT!
Zijde 2:
Stammen: GDB

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 256
Kant 2: 446
Verschil: 190

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,472,111
Kant 2: 4,185,327
Verschil: 1,713,216

chart
 

DeletedUser14725

Guest
Waw, je bent echt bezig met alles van respect te verliezen ;).

Grote mond? Neen hoor, wat moet ik anders zeggen als ik naar de stat's kijk, proficiat gdb, jullie zijn goed bezig!
Beter? ;).
Eerlijk :rolleyes:
Ik stel alleen maar vast dat momenteel GDB mij zwaar teleurstelt, en jij vind dat een grote mond? ;).
Ik had op zen minst verwacht dat ze min of meer stand gingen houden; maar als je in minder dan een week +100 dorpen in het krijt staat(morgen?),
kan je het nog draaien & keren als je wil, dat lijkt me moeilijk positief te noemen...


Daarnaast werkt *MLP* nauw samen met NOT! en zijn er ook recent wat spelers van NOT! naar *MLP* gegaan.
En, jullie mogen dan ook op jullie beide knieën blijven bidden dat not er zich van tussen houdt denk ik :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Boka boka boka :).
Voorlopig is dat dus bagger weinig & loopt mlp steeds verder uit.
De +100 dorpen grens komt er snel aan lijkt me.

ik vraag me toch af, wat heb jij met die +100 grens. je zit er constant over te zeveren maar dat is niets waard je kunt nog zoveel dorpen pakken als je wilt van een stam maar als je geen spelers breekt win je niets.
en zoals gezegd wordt de eerste slag is door MLP gezet maar dat wil nog niet zeggen dat GDB niets terug gaat doen.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien de oorlog pas net echt begonnen is en *MLP* de eerste zet heeft gedaan, lijkt het me een beetje voorbarig om nu al conclusies te gaan trekken. Feit blijft dat ownage in geen van beide stammen zit en een enorm grote mond heeft vanaf de zijlijn.

Daarnaast werkt *MLP* nauw samen met NOT! en zijn er ook recent wat spelers van NOT! naar *MLP* gegaan.

Dat is wel triest hoor, dat je nou *MLP* en NOT! over één kam scheert. Wie zegt dat wij nauw samenwerken? Heeft NOT... samen met ons aangevallen? Zijn NOT en wij bezig over.. een fusie? Allemaal niet waar. Je baseert je standpunt op 0 feiten. En als je dan toch de statistieken liever niet de laatste week hebt, maar voor altijd, doe ik dat ook maar hè...

Zijde 1:
Stammen: *MLP*
Zijde 2:
Stammen: GDB

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 117
Kant 2: 20
Verschil: 97

chart


Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 87
Kant 2: 4
Verschil: 83

chart


Hieruit kun je tot de conclusie komen dat het inderdaad pas net is losgegaan. En hoezo maakt dat uit, dat wij "de eerste zet" hebben gezet? Jullie zouden ook wat bereikt kunnen hebben als iedereen gewoon netjes gedef't wordt en niet zoveel dorpen verliezen in een paar daagjes tijd. Maar dat is niet gebeurd. Wij hebben met "de eerste zet" een flinke voorsprong opgebouwd en een paar spelers van GDB hebben we wel teleurgesteld.

Ik heb geen grote mond. Ik trek conclusies op basis van feiten. Jij niet.
 

DeletedUser14725

Guest
ik vraag me toch af, wat heb jij met die +100 grens. je zit er constant over te zeveren maar dat is niets waard je kunt nog zoveel dorpen pakken als je wilt van een stam maar als je geen spelers breekt win je niets.
en zoals gezegd wordt de eerste slag is door MLP gezet maar dat wil nog niet zeggen dat GDB niets terug gaat doen.

Omdat ik dan jullie in de hemel moet prijzen :(.
Bwa, als een stam honderd dorpen in het krijgt staat begint het volgens mij pas echt te tellen, zeker als je dat binnen een week gaat bereiken.
Dat geeft gewoon aan dat een stam niet echt goed bezig is, als je zwaar onder aanval ligt, kan je inderdaad dorpen verliezen en nog stand houden.
Maar zomaar 100 dorpen gaan verliezen, kan je dan al niet meer klein noemen.

Ik heb geen grote mond. Ik trek conclusies op basis van feiten. Jij niet.
Ik had een grote mond, niet jij :( :p.

Heeft ook weinig te maken of ik in 1 van die stammen zit of niet, ik zie de stat's, en merk daaraan dat MLP het beter doet dan GDB, dat is nou echt geen grote mond hebben.
Onder grote mond versta ik meer, als iemand hier zou zeggen, 'ik rol GDB in men eentje op'.
Maar ieder zijn versie van grote mond zeker boka? ;).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Aangezien de oorlog pas net echt begonnen is en *MLP* de eerste zet heeft gedaan, lijkt het me een beetje voorbarig om nu al conclusies te gaan trekken. Feit blijft dat ownage in geen van beide stammen zit en een enorm grote mond heeft vanaf de zijlijn.

Daarnaast werkt *MLP* nauw samen met NOT! en zijn er ook recent wat spelers van NOT! naar *MLP* gegaan.


man man hoe kom jij daar nu op xD
zoals je kan zien regelt mlp zijn zaakjes helemaal alleen,

_______________
w1: Jeffat
W15: glowinthedark
 

DeletedUser

Guest
Oh, dus Kendo die tegelijkertijd aanvalt hebben jullie niks mee te maken?:rolleyes::D

Toevallig niet. Zij zien dat wij de oorlog beginnen, en zijn zéér slim en maken van de situatie gebruik.

Dus stel: NOT zou op ons de aanval inzetten.. Dan houden jullie je natuurlijk in hè? Collegiaal heet dat.

You get the point.
 

DeletedUser14725

Guest
Oh, dus Kendo die tegelijkertijd aanvalt hebben jullie niks mee te maken?:rolleyes::D

Bij mijn weten lag kendo ook voor de aanval van MLP geregeld met 300 in de clinch.
Aangezien GDB, zeer veel 300 leden bevat, lijkt het me logisch dat ze gewoon de zelfde koers blijven varen.
En, nu maken ze ook wat gebruik van de aanval van MLP, maar welke stam zou dit niet doen?
 

DeletedUser27722

Guest
Dat is wel triest hoor, dat je nou *MLP* en NOT! over één kam scheert. Wie zegt dat wij nauw samenwerken? Heeft NOT... samen met ons aangevallen? Zijn NOT en wij bezig over.. een fusie? Allemaal niet waar. Je baseert je standpunt op 0 feiten. En als je dan toch de statistieken liever niet de laatste week hebt, maar voor altijd, doe ik dat ook maar hè...

Zijde 1:
Stammen: *MLP*
Zijde 2:
Stammen: GDB

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 117
Kant 2: 20
Verschil: 97

chart


Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 87
Kant 2: 4
Verschil: 83

chart


Hieruit kun je tot de conclusie komen dat het inderdaad pas net is losgegaan. En hoezo maakt dat uit, dat wij "de eerste zet" hebben gezet? Jullie zouden ook wat bereikt kunnen hebben als iedereen gewoon netjes gedef't wordt en niet zoveel dorpen verliezen in een paar daagjes tijd. Maar dat is niet gebeurd. Wij hebben met "de eerste zet" een flinke voorsprong opgebouwd en een paar spelers van GDB hebben we wel teleurgesteld.

Ik heb geen grote mond. Ik trek conclusies op basis van feiten. Jij niet.

Ik zou een fusie wel zien zitten hoor. ^^
 

DeletedUser

Guest
GDB heeft toch nu toe nog niks bereikt. maar wat niet is kan nog komen;)

Ben wel beniewd waar iedereen van GDB opeens is gebleven. Na mijn weten zaten er een tijd geleden toch aardig wat meer:D. Is het stilte voor de storm of is het pure schaamte:rolleyes:
 

DeletedUser14725

Guest
GDB heeft toch nu toe nog niks bereikt. maar wat niet is kan nog komen;)

Ben wel beniewd waar iedereen van GDB opeens is gebleven. Na mijn weten zaten er een tijd geleden toch aardig wat meer:D. Is het stilte voor de storm of is het pure schaamte:rolleyes:

Ik hoop nog steeds dat het maar stilte voor de storm is, een aardig tegen stootje van GDB zou de wereld toch ook een stuk aardiger maken, niet? :D
 

DeletedUser25273

Guest
Toevallig niet. Zij zien dat wij de oorlog beginnen, en zijn zéér slim en maken van de situatie gebruik.

Dus stel: NOT zou op ons de aanval inzetten.. Dan houden jullie je natuurlijk in hè? Collegiaal heet dat.

You get the point.

Klets niet uit je nek man. Ik weet iets meer dan jij denkt.
 

DeletedUser

Guest
GDB heeft toch nu toe nog niks bereikt. maar wat niet is kan nog komen;)

Ben wel beniewd waar iedereen van GDB opeens is gebleven. Na mijn weten zaten er een tijd geleden toch aardig wat meer:D. Is het stilte voor de storm of is het pure schaamte:rolleyes:

GDB niets bereikt? Als je kijkt waar ze weg komen en wat ze bewerkstelligt hebben dan is dat veel meer dan jou schreeuw om bevestiging en aandacht dat je +/- 30 min op plek 1 hebt gestaan. GDB heeft altijd al als beleid gehad zo min mogelijk op AF posten dus hou eens op met je domme gelul zeg.

Je zit nog maar een geringe tijd binnen MLP maar je profileert jezelf alsof je er al jaren zit.

Praatjesmaker dat je bent :rolleyes:
 
Bovenaan