DeletedUser19123
Guest
Hebben de stammen wel eens gehoord van het gezegde;
'Geen woorden, maar daden'
Move ya ass(es) back inside the court!
Eindelijk iemand die het begrijpt
Hebben de stammen wel eens gehoord van het gezegde;
'Geen woorden, maar daden'
Move ya ass(es) back inside the court!
pfew op 12.02.2013 om 16:50 uur Bedanken Citaat
zo in ieder geval voor degene die gestuurd hebben bedankt..t ging niet zo zeer dit keer om ons om resultaat te behalen..al zou dat mooi zijn..( kan nog ) maar om enigzins wat afleiding aan deze kant van insect te zorgen..aangezien Oh No vandaag hun massa ging starten..dus dit was bedoelt een beetje als afleiding..en om te zien of mensne bereidt waren om ad hoc wat te sturen..en om fakes te sturen..kost alleen maar wat moeite..dus ben enigzins teleurgesteld in hoeveel mensen gestuurd hebben..maar om het positief te bezien..t kan alleen maar beter...
t ging niet om alles van te voren te plannen zoals je nu misschien begrijpt maar gewoon maar om afleiding ..en als we een gaatje zien proberen..nogmaals kan nog steeds^^
en op de vraag waarom zei je dat dan niet in de 1e plaats .. wel omdat mij gevraagt is om het niet te zeggen..heb het gedeeld met 1 van de leiders en that was it...
pfew
Omdat CFA geen fusie mocht aangaan met Evil Twin van me en geilde op die dorpjes. Papzak was in zijn broek aan het ***** omdat er een massa van Lw. op hem kwam. Naja, ik wou ze al lang geleden uit stam zetten, blij dat ze vertrokken zijn .
Oud nieuws
Ik had al een vermoeden dat jullie met stammen gingen praten die in onze rug liggen
Bg met ctrl. / bg met MT / naps ...
Blijkbaar is tribalhugs terug in
owja sorry voor mijn gelul maar het was nogal stil hier.
.ED. - Cultivator op 20.02.2013 om 15:59 uur Bedanken
Oh no staat aan onze kant. we zijn geen BG maar hebben dezelfde vijand.... Insect.
dus niet gelijk piepen.
In jullie dromen!
Dat is alleen aan jack besteed......
Maarre ff terug op de oorlog tussen Oh No en Insect, ben ik de enige of zijn er meer mensen die het behoorlijk sneu en triest vinden dat Insecten Info moeten halen van een kleine stam omdat de naam Oh No erin voorkomt...
als je het mij vraagt is Oh NO duidelijk aan de winnende hand, anders zouden de Insecten dat niet nodig hebben.....