(OORLOG) Insect vs Oh No!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3166

Guest
Laat Vincke toch ratelen, ik vind het wel tof om te lezen allemaal. :D
 

DeletedUser

Guest
Oud nieuws


pfew op 12.02.2013 om 16:50 uur Bedanken Citaat
zo in ieder geval voor degene die gestuurd hebben bedankt..t ging niet zo zeer dit keer om ons om resultaat te behalen..al zou dat mooi zijn..( kan nog ) maar om enigzins wat afleiding aan deze kant van insect te zorgen..aangezien Oh No vandaag hun massa ging starten..dus dit was bedoelt een beetje als afleiding..en om te zien of mensne bereidt waren om ad hoc wat te sturen..en om fakes te sturen..kost alleen maar wat moeite..dus ben enigzins teleurgesteld in hoeveel mensen gestuurd hebben..maar om het positief te bezien..t kan alleen maar beter...

t ging niet om alles van te voren te plannen zoals je nu misschien begrijpt maar gewoon maar om afleiding ..en als we een gaatje zien proberen..nogmaals kan nog steeds^^

en op de vraag waarom zei je dat dan niet in de 1e plaats .. wel omdat mij gevraagt is om het niet te zeggen..heb het gedeeld met 1 van de leiders en that was it...

pfew

Ik had al een vermoeden dat jullie met stammen gingen praten die in onze rug liggen :D

Bg met ctrl. / bg met MT / naps ...

Blijkbaar is tribalhugs terug in :p

owja sorry voor mijn gelul maar het was nogal stil hier.
 

DeletedUser44415

Guest
Omdat CFA geen fusie mocht aangaan met Evil Twin van me en geilde op die dorpjes. Papzak was in zijn broek aan het ***** omdat er een massa van Lw. op hem kwam. Naja, ik wou ze al lang geleden uit stam zetten, blij dat ze vertrokken zijn :cool:.

Wreed... De spelers die me het meest geholpen hadden (behalve Pope., Evil twin & ibra gonzaa) zijn vertrokken :(.
 

DeletedUser

Guest
Oud nieuws




Ik had al een vermoeden dat jullie met stammen gingen praten die in onze rug liggen :D

Bg met ctrl. / bg met MT / naps ...

Blijkbaar is tribalhugs terug in :p

owja sorry voor mijn gelul maar het was nogal stil hier.


Jammer.... Oh No praatte niet met ons, maar wij met hun...
zij hebben geen contact gezocht maar wij met hun...
de volgende keer als je een vraag hebt Vincke, kun je me gewoon Pm'en.
toen je me bij Insect wilde hebben kon je me ook vinden....

greetz Cultivator
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik moet geen vragen aan jouw stellen ik volg gewoon het forum met jullie mee.



.ED. - Cultivator op 20.02.2013 om 15:59 uur Bedanken
Oh no staat aan onze kant. we zijn geen BG maar hebben dezelfde vijand.... Insect.
dus niet gelijk piepen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
zou je per direct mijn prive informatie van het AF willen afhalen! hier heb ik GEEN toestemming voor gegeven
 

DeletedUser

Guest
dank daarvoor.
Graag volgende keer even nadenken voor je iets post....
 

DeletedUser

Guest
Maarre ff terug op de oorlog tussen Oh No en Insect, ben ik de enige of zijn er meer mensen die het behoorlijk sneu en triest vinden dat Insecten Info moeten halen van een kleine stam omdat de naam Oh No erin voorkomt...
als je het mij vraagt is Oh NO duidelijk aan de winnende hand, anders zouden de Insecten dat niet nodig hebben.....
 

DeletedUser19123

Guest
haha idd maar zonder info zijn ze nog minder waard als ze nu al zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
Maarre ff terug op de oorlog tussen Oh No en Insect, ben ik de enige of zijn er meer mensen die het behoorlijk sneu en triest vinden dat Insecten Info moeten halen van een kleine stam omdat de naam Oh No erin voorkomt...
als je het mij vraagt is Oh NO duidelijk aan de winnende hand, anders zouden de Insecten dat niet nodig hebben.....

Lees even dit topic en je zult zien dat oh no juist het zelfde doet ;-) voor de rest waarom zou ohno aan de winnende hand zijn ?
Moet ik ze misschien feliciteren dat ze onze interns kunnen edelen :O
 

DeletedUser67973

Guest
Ik wou ook net zeggen dat ik niet kan zeggen dat 1 van de kanten nou minder met modder aan het gooien is;)
 
Reactiescore
509
Ze gooien wel minder met modder, wanneer ze met mij fronten.
Muahahaha
 
Reactiescore
2.506
Lol, Krijgen wij info van anderen stammen :eek:
Ik moet weer eens met Mlicka praten, sta er niet achter ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan