(OORLOG) Insect vs Oh No!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3166

Guest
De reden is omdat je geen NW3 leden toeliet, toch niet zoveel als peito leden. Bovendien kon jij een hele waslijst vol zever posten omdat jij de tijd had. Ik had niet eens kunnen solliciteren door tijdsgebrek en toch 1/3 van de stemmen halen.

Maar doe zo voort, ik hou van mensen die mij onderschatten. :cool:
 

DeletedUser13822

Guest
Te moeilijk ? :rolleyes:

Is misschien de reden dat je amper stemmen kreeg lol omdat je constant alles tegenspreekt :D

En hier is hij een modellid, toch raar hé. Misschien ligt dat aan de omgeving....soms moet je gewoon met leden kunnen omgaan ipv dergelijk bestuur te hebben in je stam.
Het is niet de enige speler die overstapt om dergelijke reden......en dan moeten u leden nog oppassen dat ze geen dorpen verliezen, anders worden ze gekicked voor de stats.
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk moet je het zien net als mij... Ik was een rankingspeler en nu een stamspeler.. Steek er niet meer de tijd in die ik normaal deed, maar nu help ik me maten waar ik kan. vincke wil winnen, maar heeft geen enkel vooruitzicht waarom ie zou moeten winnen.. Beetje dom zoals maxyima zou zeggen. ;):|
 

DeletedUser

Guest
Pj zie naar papzak , cfa , ... met welke reden zijn die vertrokken :rolleyes:

@132dutch is er dan een vooruitzicht nodig waarom wij moeten winnen lijkt me gewoon logisch als je de kaart bekijkt :confused:

@ Nachtwaker ik moet je niet en ook je ex leden niet dus gelukkig zijn die er uit einde discussie.
 

DeletedUser66258

Guest
Pj zie naar papzak , cfa , ... met welke reden zijn die vertrokken :rolleyes:

@132dutch is er dan een vooruitzicht nodig waarom wij moeten winnen lijkt me gewoon logisch als je de kaart bekijkt :confused:

@ Nachtwaker ik moet je niet en ook je ex leden niet dus gelukkig zijn die er uit einde discussie.

Omdat CFA geen fusie mocht aangaan met Evil Twin van me en geilde op die dorpjes. Papzak was in zijn broek aan het ***** omdat er een massa van Lw. op hem kwam. Naja, ik wou ze al lang geleden uit stam zetten, blij dat ze vertrokken zijn :cool:.
 

DeletedUser

Guest
-- Thomas

Smoochie 19.02.13 19:21
Is Lordje niet veel mooier doelwit? :p


Mvg, Smoochie

-- Thomas

Vincke. 19.02.13 19:22
Waarom wil je dat ik van target switch ?

Smoochie 19.02.13 19:25
Hoef ik account niet hele tijd in gaten te houden


Mvg, Smoochie

-- Thomas

Vincke. 19.02.13 19:26
Had dan gewoon neutraal gebleven ipv naar oh no te gaan

Smoochie 19.02.13 19:29
Lordje had goed woordje gedaan en kreeg kans en ja neutraal zat er niet in, kan ik geen kant op en zou ik op delete gaan.
Zonder Lordje was account al weg geweest, weken geleden al ;)
Je hebt wel veel off hé


Mvg, Smoochie

-- Thomas

Is dit ook jullie modellid ? :rolleyes:
 

DeletedUser3166

Guest
Haha faalhaas die je bent. Ik had hem gezegd dat hij ze naar mij moest sturen. Ik wou wel wat incomings.

Je plan om onrust te zaaien tussen ons faalt constant.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Leuk dat je het zelf toegeeft nachtwaker ...

voor de rest begrijp ik niet echt de reactie waarom ik naar jouw clears moet sturen aangezien je toch alles ontwijkt en gewoon rustig verder internt jij ?

Als ik iets stuur verwacht ik ook iets van jouw terug en niet alleen maar praatjes...
 

DeletedUser3166

Guest
Ik heb alles ontwijkt? Mag je zomaar liegen?

Ik geef gewoon toe dat je veel ontevreden leden hebt ja, dat is jouw fout en niet de mijne.

Trouwens, soms gaan interns voor. Dat weet jij als geen ander normaal gezien. Elite was trouwens geen intern, niet gemerkt dat jullie daar een boel dorpen verloren zijn? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Pff waarom discussier ik nog met jouw je begint over dingens te praten waar je geen weet van hebt of geen bewijzen enz.

Ontevreden leden wie dan geef me eens een paar voorbeelden nu direct liefst met pm,s er bij en argumenten :)

Elitesquad was gestopt zou jij toch moeten weten aangezien hij in nw3 zat of had je toch niet het optimale contact met al je leden daar ? ;s
 

DeletedUser3166

Guest
Gestopt, maar nog steeds moeten clearen en officieel waren het dorpen van jullie.

PM's hier droppen? Ik ben niet gelijk jij, ik probeer geen onrust te zaaien. Die ontstaat er toch vanzelf met jou als leider :)
 

DeletedUser

Guest
cadeau voor jouw dan anders zijn het weer extra dorpen die ik moet stacken dan.

En true jij stuurt die pm,s door naar de vijand rat :eek:

In ieder geval zolang ik geen bewijzen zie is er geen vuiltje aan de lucht ps als je goed nadenkt is het toch wel een soort van onrust zaaien.

Ik geef gewoon toe dat je veel ontevreden leden hebt ja, dat is jouw fout en niet de mijne.

Ook al weet ik dat het gewoon bluff is :rolleyes:
 
Reactiescore
2.039
Pff waarom discussier ik nog met jouw je begint over dingens te praten waar je geen weet van hebt of geen bewijzen enz.

Ontevreden leden wie dan geef me eens een paar voorbeelden nu direct liefst met pm,s er bij en argumenten :)

Elitesquad was gestopt zou jij toch moeten weten aangezien hij in nw3 zat of had je toch niet het optimale contact met al je leden daar ? ;s

Pot verwijt de ketel? :p
 

DeletedUser

Guest
Ik kom toch met duidelijke pm bewijzen of niet soms ?

En over het feit smoochie ik weet dat hij liever niet onder aanval ligt aangezien hij niet meer actief wou spelen en grotendeels zijn co nu op het account komt maar ook niet vaak was ook de reden dat pj vv deed en wie weet nog andere op het account.

Is ook de reden dat hij in de nacht weer zijn dorpje kwijt was van nobody dus ja redelijk logisch dat smoochie geen aanvallen op hem wou mede doordat hij liever neutraal wou blijven maar met het probleem zit dat hij dan geen enkele kant op kan en dus toch voor nachtwaker koos aangezien die al langer in de stam zitten :)

Niet dat ik iets tegen smoochie heb is tenslotte een goede kerel maar ja hij heeft teminste ballen om fouten toe te geven , die andere rat komt alleen met leugentjes af en internt er op los ;)
 

DeletedUser66258

Guest
Ik kom toch met duidelijke pm bewijzen of niet soms ?

En over het feit smoochie ik weet dat hij liever niet onder aanval ligt aangezien hij niet meer actief wou spelen en grotendeels zijn co nu op het account komt maar ook niet vaak was ook de reden dat pj vv deed en wie weet nog andere op het account.

Is ook de reden dat hij in de nacht weer zijn dorpje kwijt was van nobody dus ja redelijk logisch dat smoochie geen aanvallen op hem wou mede doordat hij liever neutraal wou blijven maar met het probleem zit dat hij dan geen enkele kant op kan en dus toch voor nachtwaker koos aangezien die al langer in de stam zitten :)

Niet dat ik iets tegen smoochie heb is tenslotte een goede kerel maar ja hij heeft teminste ballen om fouten toe te geven , die andere rat komt alleen met leugentjes af en internt er op los ;)

Zo is het weer goed geweest.
 

DeletedUser51794

Guest
Hebben de stammen wel eens gehoord van het gezegde;

'Geen woorden, maar daden'

Move ya ass(es) back inside the court! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan