(OORLOG) Insect vs Oh No!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
80 procent


Samenwerking van een paar leden noem ik nog altijd een mass atk en niet vergeten dat swords ook mee deed ;)

Dat was trouwens geen mass attack, gewoon samenwerking van een paar spelers.


Blijkbaar ontwijkt je het feit dat smoochie info gaf :rolleyes:


Enkel Smoochie en Blije Dries omdat ik met hen een goede verstandhouding had in het verleden.
Dat met jou was dikke zever, als je dat niet doorhad dan ... wel... sorry :eek:
 

DeletedUser3166

Guest
Welke info heeft hij dan volgens jou gegeven? Van die massa? Ja hoor, dat kwam van hem. Je hebt gelijk, je stam is nu waterdicht :D
 

DeletedUser67973

Guest
Misschien ben ik de enige die dit denkt hoor, maar persoonlijk vind ik het gebruik van een spion of meerdere gewoon vals spelen. We zijn hier met z'n allen een spel aan het spelen, laten we het gewoon eerlijk houden dan blijft het veel langer leuk.
 

DeletedUser3166

Guest
Misschien ben ik de enige die dit denkt hoor, maar persoonlijk vind ik voeren van een dictatuur onmenswaardig. We zijn hier met z'n allen een spel aan het spelen, laten we gewoon rekening houden met iedereen in je stam en niet alleen aan je eigen pens denken, dan blijft het veel langer leuk ;)
 

DeletedUser62448

Guest
Wat een heen & weer gegooi hier, neem een voorbeeld aan I. & MT.
Zijn in oorlog, maar gaan als beste maatjes met elkaar om:)
 

DeletedUser67973

Guest
Wat een heen & weer gegooi hier, neem een voorbeeld aan I. & MT.
Zijn in oorlog, maar gaan als beste maatjes met elkaar om:)

Ik heb geen enkel probleem met enige speler in oh no! hoor:), hoogstens een algemene dislike tegen spionnen.
 

DeletedUser

Guest
Wat een heen & weer gegooi hier, neem een voorbeeld aan I. & MT.
Zijn in oorlog, maar gaan als beste maatjes met elkaar om:)

Sommigen zeggen zelfs dat Mlicka meer voor me voelt dan enkel vriendschap...
 

DeletedUser

Guest
Misschien ben ik de enige die dit denkt hoor, maar persoonlijk vind ik voeren van een dictatuur onmenswaardig. We zijn hier met z'n allen een spel aan het spelen, laten we gewoon rekening houden met iedereen in je stam en niet alleen aan je eigen pens denken, dan blijft het veel langer leuk ;)

hey moraalridder bij een dictatuur is er maar 1leider en volgens mij hebben wij hier in insect ongeveer 4leiders :)
 

DeletedUser67973

Guest
Een dictatuur is een regeringsvorm waarin absolute macht doorgaans bij één persoon (een dictator) of bij een kleine groep mensen (bijvoorbeeld een politieke partij, junta of familie) berust.
 

DeletedUser3166

Guest
Er moet maar eens iets niet volgens jouw zin gaan. Oei oei, dan organiseer je weer stemmingen zodat je die zijn rechten ook kan afnemen.
 

DeletedUser67973

Guest
Niemand is verplicht om in een stam te blijven, als je het niet eens ben met hoe het geregeld word dan kan je altijd weggaan.
 

DeletedUser3166

Guest
Haha grapjas, ik was het constant niet met je eens. Dan heb ik voor 3 werkstukken een deadline + een eindwerk. Dan organiseer je plots zoiets.

Bovendien was er pas een fusie geweest en had ik jouw stam terug bij elkaar verzameld en dan is dat jouw dank je.

Je wou mij al lange tijd weg, ik was te moeilijk voor jou. Ik ben geen brave ja-knikker.
 

DeletedUser

Guest
Te moeilijk ? :rolleyes:

Is misschien de reden dat je amper stemmen kreeg lol omdat je constant alles tegenspreekt :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan