Oorlog Acro. VS «C» & M «C»

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Liggen maar 2 echt grote stammen tegen Acro aan. Op s.inc na dan die in het zuiden een kleine grens heeft.

Dus denk vooral Crows en Sweet.
 

DeletedUser

Guest
Liggen maar 2 echt grote stammen tegen Acro aan. Op s.inc na dan die in het zuiden een kleine grens heeft.

Dus denk vooral Crows en Sweet.

Ik vind het nogsteeds lame dat die stam acro heet?:mad:

Beetje mijn naam rapen:mad:
 

DeletedUser

Guest
Altijd jammer dat ze zeggen dat het nooit aan de oorlog ligt, en dat alles aan de inaktieve spelers ligt.

Jullie zeggen steeds groot tegen klein, bullshit dames.
Jullie waren op jullie grootst ook 47,992,621 pnt en stonden rang 3, wat is dat dan steeds voor gelul van groot tegen klein?

Jullie hebben geen eens wat tegen gas gegeven, het was 1 richtingsverkeer.

Ik wil er mee zeggen dat ik het jammer vind dat alles schuldig is aan de val van Acro. behalve de CROWS.
 

DeletedUser

Guest
5zh36a.jpg
 

DeletedUser18446

Guest
Altijd jammer dat ze zeggen dat het nooit aan de oorlog ligt, en dat alles aan de inaktieve spelers ligt.

Jullie zeggen steeds groot tegen klein, bullshit dames.
Jullie waren op jullie grootst ook 47,992,621 pnt en stonden rang 3, wat is dat dan steeds voor gelul van groot tegen klein?

Jullie hebben geen eens wat tegen gas gegeven, het was 1 richtingsverkeer.

Ik wil er mee zeggen dat ik het jammer vind dat alles schuldig is aan de val van Acro. behalve de CROWS.

Yep en toen we zo groot waaren? Hadden we toen al oorlog met jullie? En inderdaad we konden geen tegen gas geven omdat het toen al slecht ging we hadden het kwa def redelijk op orde hoewel we het front meer hadden kunnen stacken maar er speelden er een paar uit eigen belang. Jullie hebben mooie acties opgezet maar denk je dat een stam uit elkaar valt door een massa op Tempert en TO? jullie hebben flink met clears gegooid. Dat waren mooie duels. Maar de leden als malakagirl etc waaren goed maar in jullie voordeel...

Overigens veel succes met jullie nieuwe afwinst. hij prestreerde in een oorlog 10 clears vrij te geven tegen jullie.
Ik hoop dat jullie hem wat SAMENSPEL kunnen bijbrengen
 

DeletedUser

Guest
Altijd jammer dat ze zeggen dat het nooit aan de oorlog ligt, en dat alles aan de inaktieve spelers ligt.

Jullie zeggen steeds groot tegen klein, bullshit dames.
Jullie waren op jullie grootst ook 47,992,621 pnt en stonden rang 3, wat is dat dan steeds voor gelul van groot tegen klein?

Jullie hebben geen eens wat tegen gas gegeven, het was 1 richtingsverkeer.

Ik wil er mee zeggen dat ik het jammer vind dat alles schuldig is aan de val van Acro. behalve de CROWS.

Jij bent lollig, want ik noem het meer GEENrichtingsverkeer

Nee oke, jullie hebben toch het meeste druk gegeven, al vind ik 2a 3 aanvals golven in zo'n oorlog niet veel.
Maar al met al, succes met deze "nieuwe" oorlog.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
jullie vinden jezelf veels te zielig. En dan proberen op ons geweten in te praten door herhaaldelijk te zeggen dat het zwak is om zo'n klein stammetje aan te vallen, dat we ons zelf voor lul zetten door de oorlogverklaring. Dan hopen jullie dat we denken ja ze hebben gelijk we vallen ze niet meer aan?

Hou toch is op met dat gedoe over grote stam kleine stam, er staat nergens dat je evengrote tegenstander moet aanvallen. Wij vallen aan wie we willen en wie er in de weg liggen of ze nou groot zijn of klein. Als je jezelf zielig vind dat een grote stam op de deur komt kloppen dan had je moeten zorgen dat je zelf sterker was of in een sterkere stam zat.
 

DeletedUser

Guest
jullie vinden jezelf veels te zielig. En dan proberen op ons geweten in te praten door herhaaldelijk te zeggen dat het zwak is om zo'n klein stammetje aan te vallen, dat we ons zelf voor lul zetten door de oorlogverklaring. Dan hopen jullie dat we denken ja ze hebben gelijk we vallen ze niet meer aan?

Hou toch is op met dat gedoe over grote stam kleine stam, er staat nergens dat je evengrote tegenstander moet aanvallen. Wij vallen aan wie we willen en wie er in de weg liggen of ze nou groot zijn of klein. Als je jezelf zielig vind dat een grote stam op de deur komt kloppen dan had je moeten zorgen dat je zelf sterker was of in een sterkere stam zat.

Maar lieve nerd, waar schrijf ik dat wij zielig zijn, waar schrijf ik dat wij de kleinere stam zijn en daarom zielig zijn? want als ik dat zal beweren, dan mag je al nummer1 stam niemand de oorlog verklaren?

Ik geef alleen aan dat ik het dom vind dat jullie deze oorlog naar ons doorzetten, maar ik kan het wel begrijpen, immers waren jullie al in oorlog met ons en vind ik het logisch dat je die doorzet.
Dat je zegt dat jullie de sterkere stam zijn, daar ben ik het niet mee eens, al is het aan ons om het tegendeel te bewijzen uiteraard. Jullie stam heeft een super cluster (waarom jefrades aannemen, ligt er niet echt dichtbij), en heeft ook bewezen dat jullie goede aanvallen kunnen uitvoeren. Maar de ik gaf enkel aan dat IK het DOM vind. dat jij steeds door begint te zeuren over het feit dat wij kleiner zijn, tja dat is niet mijn mening. een oorlog is een oorlog.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jij bent lollig, want ik noem het meer GEENrichtingsverkeer

Nee oke, jullie hebben toch het meeste druk gegeven, al vind ik 2a 3 aanvals golven in zo'n oorlog niet veel.
Maar al met al, succes met deze "nieuwe" oorlog.


heheheh meer golven waren er ook niet nodig blijkbaar ;)
 

DeletedUser

Guest
heheheh meer golven waren er ook niet nodig blijkbaar ;)

Dat is dan jullie winst, maar ik denk niet dat jullie tot de intentie hadden om onze stam te laten vallen en weinig dorpen te pakken. ik had persoonlijk liever gehad dat mn tegenstanders bleven bestaan en veel dorpen verloren.
 

DeletedUser

Guest
Muchas ga jij nog maar is dit hele topic doorspitten dan heb je gauw genoeg door wat acro constant uitstraalt. Je hoeft echt niet exact te zeggen "ik vind dat wij zielig zijn en crows is zwak om ons aan te vallen" om die boodschap toch door te geven. Dat is nu wel duidelijk
 

DeletedUser

Guest
Muchas ga jij nog maar is dit hele topic doorspitten dan heb je gauw genoeg door wat acro constant uitstraalt. Je hoeft echt niet exact te zeggen "ik vind dat wij zielig zijn en crows is zwak om ons aan te vallen" om die boodschap toch door te geven. Dat is nu wel duidelijk

hehe, ik ontken niet dat mensen uit acro dit gezegt hebben, begrijp me niet verkeerd. Ik ben het gewoon met jullie eens dat dat geen smoes is van Jullie zijn groter.
 

DeletedUser

Guest
Kunnen hier een einde loze discussie gaan voeren maar het komt er op neer dat Crows ten eerste op het goede moment de oorlog starte. Er waren interne probleempjes die door de oorlog wat minder snel tot een oplossing kwamen.

Tevens heeft Crows Acro laten inzien dat er meer probleempjes waren dan we al dachten. Denk aan leden die vinden dat persoonlijke groei boven de stam staat (jullie nieuwe lid is daar het perfecte voorbeeld van).

Heb zelf 1 aanval weten te plannen, de aanval was deels geslaagd. Onze list om jullie op het verkeerde been te zetten ging perfect. Dorpen stonden verkeerd gestacked of de dorpen die wij daadwerkelijk aanviellen stonden minder goed gestacked.

Helaas "vergaten" leden te sturen, communicatie was rond uit klote en uiteindelijk was ik de enige die een paar treintjes de deur uit gooide. Helaas zijn die dood gelopen.

Deze aanval was direct de laatste die ik zou plannen aangezien het me 2 weken heeft gekost. Leden reageren niet tot traag, de info die nodig is voor de aanval krijg je zelfs naar uren fysiek martelen nog niet uit ze etc.

Het "gemotiveerde" gedrag en het egoistiche gedrag van sommigen is uiteindelijk de doodsklap geweest voor Acro.

Kwam het door het dorpen verlies of de vele aanvallen van Crows? Nee zoals jullie hebben gezien (vooral in het begin) stond de def goed georganiseerd.
Komt het door het feit dat we DANKZIJ CROWS gezamelijk iets terug moesten doen? Ja dat wel. Dus uiteindelijk is crows een indirecte reden van het uit elkaar vallen.

Hoop dat dit de zaak wat opheldert!
 

DeletedUser

Guest
Heb zelf 1 aanval weten te plannen, de aanval was deels geslaagd. Onze list om jullie op het verkeerde been te zetten ging perfect. Dorpen stonden verkeerd gestacked of de dorpen die wij daadwerkelijk aanviellen stonden minder goed gestacked.

Hoezo geslaagd?

Het is tot zover geslaagd dat N3rd goed gestacked was omdat wij dachten dat hij de target zal worden.
Maar hij was niet de target maar ik, alleen ik had het gelukl dat er geen 1 getimde aanval tussen zat en dat ik zeer rustig mijn eigen def kon verschuiven.
Dus jullie eigenlijk mislukte en geen geslaagde massa heb ik met eigen troepen gedeft en niet eens om os van mijn matties gevraagd.

Wel jammer dat er niet meer uit deze oorlog is gekomen, ik had nog genoeg in petto en had er behoorlijk zin in, want hier draait het spel toch allemaal om?
Mensen die bbtjes edelen en internen heb ik een pest aan, en zonde voor de Stats.

Maar goed Acro. boys mischien de volgende keer beter in de toekomst, van mij mag dit topic worden afgesloten.

Ik wens iedereen het beste verder.

MVG Koz
 

DeletedUser

Guest
Hoezo geslaagd?

Het is tot zover geslaagd dat N3rd goed gestacked was omdat wij dachten dat hij de target zal worden.
Maar hij was niet de target maar ik, alleen ik had het gelukl dat er geen 1 getimde aanval tussen zat en dat ik zeer rustig mijn eigen def kon verschuiven.
Dus jullie eigenlijk mislukte en geen geslaagde massa heb ik met eigen troepen gedeft en niet eens om os van mijn matties gevraagd.

Wel jammer dat er niet meer uit deze oorlog is gekomen, ik had nog genoeg in petto en had er behoorlijk zin in, want hier draait het spel toch allemaal om?
Mensen die bbtjes edelen en internen heb ik een pest aan, en zonde voor de Stats.

Maar goed Acro. boys mischien de volgende keer beter in de toekomst, van mij mag dit topic worden afgesloten.

Ik wens iedereen het beste verder.

MVG Koz

Ik denk dat ik het overal mee eens ben, de aanval was juist niet geslaagd omdat niemand meewerkte, aan het getimede etc.
Maar het geslaagde was dat jullie dachten dat nerd het target was.
maar verder heb je gelijk.
 

DeletedUser

Guest
Hoezo geslaagd?

Het is tot zover geslaagd dat N3rd goed gestacked was omdat wij dachten dat hij de target zal worden.
Maar hij was niet de target maar ik, alleen ik had het gelukl dat er geen 1 getimde aanval tussen zat en dat ik zeer rustig mijn eigen def kon verschuiven.
Dus jullie eigenlijk mislukte en geen geslaagde massa heb ik met eigen troepen gedeft en niet eens om os van mijn matties gevraagd.

Wel jammer dat er niet meer uit deze oorlog is gekomen, ik had nog genoeg in petto en had er behoorlijk zin in, want hier draait het spel toch allemaal om?
Mensen die bbtjes edelen en internen heb ik een pest aan, en zonde voor de Stats.

Maar goed Acro. boys mischien de volgende keer beter in de toekomst, van mij mag dit topic worden afgesloten.

Ik wens iedereen het beste verder.

MVG Koz

Zoals onze grote vriend hier boven aan geeft was het gedeelte om jullie op het verkeerde been te zetten geslaagd.
De aanval was een flop.

Eerst lezen dan klagen! :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan