Oorlog Acro. VS «C» & M «C»

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Gebeurtenis
02.08.
22:07 M «C» heeft de stam de oorlog verklaard.
02.08.
20:41 «C» heeft de stam de oorlog verklaard.

Acro. VS «C» & M «C»

Kaart

Oorlogsverklaring «C»:
Geen...

Oorlogsverklaring M «C»:
Hardnekkige tumoren moet je bestrijden (Erg ongepast...)

en hen mass attack liep al even op ons..

naamloosyyd.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18446

Guest
Re: Oorlog

Misschien vanwege de gebrekkige ervaring in dit spel weten ze niet dat een oorlogs verklaring gepaard gaat met een Pm;-)
 

DeletedUser

Guest
Even de titel aangepast :rolleyes:

Misschien kan je interessantere openingsposts maken als je niet op je mobiel zit ;) Dan heeft het topic nog wat meer... kans op overleven.

Groetjes
 

DeletedUser

Guest
Dit loopt nu al uit op een spam topic xD

Achja... weer wat leven op het AF ^^

Hier alvast een kaartje voor de liefhebber:

Kaart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26141

Guest
aan alle leden van Crows en de mini's wens ik jullie allemaal veel succes en hopen dat het een eerlijk, maar ook een mooie oorlog gaat worden ;)
 

DeletedUser50691

Guest
aan alle leden van Crows en de mini's wens ik jullie allemaal veel succes en hopen dat het een eerlijk, maar ook een mooie oorlog gaat worden ;)

Ik wens jou ook veel succes en hopelijk mag het wat worden tussen als buren
naughty.gif
 

DeletedUser56594

Guest
Ik wens alle Acro. leden voor succes toe, op een sportieve oorlog. En laat de beste winnen ;)
 

DeletedUser

Guest
Wil ook iedereen even succes wensen in deze oorlog. Zou wel leuk zijn als de kraaien met een fatsoenlijke oorlogsverklaring kwamen.
 

DeletedUser29762

Guest
Ik wens ook iedereen veel succes, alhoewel ik dit toekomstgericht een domme oorlog vind, je hoeft maar een degelijke kaartje te maken om te zien dat dit taktisch niet zo´n goeie zet is. Maarja, daar zullen de pientere onder ons wel achter komen zeker?
 

DeletedUser

Guest
En ik ben weer de ongelukkige aan het front. Ach ja, het zat er aan te komen en dit brengt weer wat leven in TW. Slim van ze de oorlog te verklaren vlak voor dat de aanvallen aan kwamen, zo slaan ze de 1e slag.

Maar goed, dit wordt wel leuk inderdaad.
 

DeletedUser

Guest
En ik ben weer de ongelukkige aan het front. Ach ja, het zat er aan te komen en dit brengt weer wat leven in TW. Slim van ze de oorlog te verklaren vlak voor dat de aanvallen aan kwamen, zo slaan ze de 1e slag.

Maar goed, dit wordt wel leuk inderdaad.

Zeur niet, je verdediger vd dag award staat op het moment boven de mil :p
Op naar de 2 :D
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het allemaal wel best joh, daar is TW voor toch? TW zal saai zijn als je niks anders doet dan rekruteren en beetje bouwen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan