Oorlog Acro. VS «C» & M «C»

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser18446

Guest
Shit ik val door de mand:p

We hebben trouwens weer een oorlogs verklaring weet je van wie?

Crows en weet je wat er stond?

"You can run but you cannot hide"

Ze snappen onze reden nog steeds niet heb ik het idee.
 

DeletedUser

Guest
Achja, verstoppertje is niet voor iedereen weg gelegd :p
Beetje jammer dat mijn acc niet een week later lam gelegd werdt :p

Had net 80 clears klaar staan :mad:
 

DeletedUser

Guest
Achja, verstoppertje is niet voor iedereen weg gelegd :p
Beetje jammer dat mijn acc niet een week later lam gelegd werdt :p

Had net 80 clears klaar staan :mad:

Heb je eigenlijk al een nieuw account (toegewezen gekregen)? :)
 

DeletedUser

Guest
Heb je eigenlijk al een nieuw account (toegewezen gekregen)? :)

Zat :p
Neem alleen ff pauze, concentreer ik me ff vol op me .net account :)
Zodra het acc daar wat groter is en minder tijd vergt komt ik wel weer op 21 aanwaaien :)
 

DeletedUser

Guest
wat is precies de reden van de doorstart van acro?

Doorstart van acro is het niet, andere leiding. ikzelf triplexxx en quinthay zitten niet meer in leiding.

Ik heb als leider mijn "taken" niet naar behoren uitgevoerd, nouja dat is mijn visie, iedereen spreekt het tegen maar ach.
ik heb destijds voor gekozen om nieuwe leden aan te nemen, om activiteit weer op te krikken. dit werkte averechts want men kende elkaar niet meer en gunde elkaar, blijkbaar, geen os meer. toen besloten ik en hargorn eruit te stappen. enkele dagen later is de nieuwe stam ontstaan, toevallig met spelers van ex acro, maar niets te maken met acro.
 

DeletedUser

Guest
proficiat aan crows met hun overwinning :)

Hopelijk komt er snel een nieuwe strijd maar die zullen ze zelf wel zien aankomen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
proficiat aan crows met hun overwinning :)

Hopelijk komt er snel een nieuwe strijd maar die zullen ze zelf wel zien aankomen :rolleyes:

ik denk meer dat het iets interns is, en niet aan crows te danken, misschien dat sommige mensen versteld stonden van de 2 oorlogen, maar van crows apart niet, want het was niet echt een denderende oorlog hoor. ze zetten zichzelf ook weer voor schut bij de nieuwe verklaring.
 

DeletedUser

Guest
Waarom is dat onszelf voor schut zetten?

De vorige oorlog wonnen jullie al niet denderend, enkel de subtoppers van de stam snoepten jullie veel dorpen af, of ze waren inactief. waar jullie dan een perfecte timing voor kozen, jullie verdienste. maar deze stam heeft, als het goed is, niet van die subtoppers.

Kortom: Jullie als grootste stam, tegen het kleine stammetje wonnen al nauwlijks met grote verschillen, denk je dat dit nu veranderd dan?
 

DeletedUser

Guest
ik denk meer dat het iets interns is, en niet aan crows te danken, misschien dat sommige mensen versteld stonden van de 2 oorlogen, maar van crows apart niet, want het was niet echt een denderende oorlog hoor. ze zetten zichzelf ook weer voor schut bij de nieuwe verklaring.

ook al is het intern het blijft een overwinning,

Zo zijn er veel stammenoorlogen gewonnen doordat de andere stam gewoon stopt of uit elkaar valt.
 

DeletedUser

Guest
ook al is het intern het blijft een overwinning,

Zo zijn er veel stammenoorlogen gewonnen doordat de andere stam gewoon stopt of uit elkaar valt.

Denk dat de meeste oorlogen zo gewonnen worden. Constant druk uit oefenen op de vijand. Uiteindelijk vervliegt daar door het moraal bij sommigen spelers wat zo zijn interne problemen met zich mee brengt.

Als je dat lang genoeg vol houd lopen de irritaties binnen een stam op, en BAM de stam knalt uit elkaar.
 

DeletedUser

Guest
Denk dat de meeste oorlogen zo gewonnen worden. Constant druk uit oefenen op de vijand. Uiteindelijk vervliegt daar door het moraal bij sommigen spelers wat zo zijn interne problemen met zich mee brengt.

Als je dat lang genoeg vol houd lopen de irritaties binnen een stam op, en BAM de stam knalt uit elkaar.

inderdaad een spijtige zaak voor acro. ben benieuwd welke stammen er voordelen gaan uit doen nu acro. is gevallen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan