Oorlog Acro. VS «C» & M «C»

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Jullie kunnen het nog net zo mooi vertellen, maar helaas is het niet anders geweest.
Jullie stam was zoals jullie zelf ook al aangeven, een grote drama.
 

DeletedUser

Guest
Jullie kunnen het nog net zo mooi vertellen, maar helaas is het niet anders geweest.
Jullie stam was zoals jullie zelf ook al aangeven, een grote drama.

Ach, we fleuren de boel graag op.
En ik wil niet zeggen dat het een drama was, ina anvallend opzicht wel. maar het was een van de gezelligste stammen, forsure
 

DeletedUser

Guest
Jullie kunnen het nog net zo mooi vertellen, maar helaas is het niet anders geweest.
Jullie stam was zoals jullie zelf ook al aangeven, een grote drama.

Meneer krijgt ook wat commentaar op zijn gebrekkige lees kunsten en lult er direct over heen :)

Groot drama is lomp gezegd, dat het een perfect geolliede machine was is weer het andere uiterste.
Zoals muchas al zegt, was het erg gezellig. Soms iets te gezellig :p

Helaas hebben we dat niet in aanvallend opzicht kunnen laten zien. In acro. zaten zeker sterke, ervaren top (sub top) spelers.
Aan het individuele kracht lag het dus zeker niet. helaas hebben we de losse einden niet bij elkaar kunnen krijgen.
 

DeletedUser

Guest
ik vind jullie wel cool. Ik vind teutonic cool, ik vind hargorn cool ik vind tempert cool!


De enige die ik niet cool vind is degene die mijn in goed vertrouwen heeft misbruikt!! Ik weet niet meer wie het was maar ik zat op VV bij absurd en had een leuk gesprek met iemand en toen hadden we het over festivals en toen zei ik dat ik naar mysteryland zou gaan. Gaan jullie stiekem die massa plannen op die dag.........Schandalig:p
 

DeletedUser

Guest
Thats me :D

Ja sorry hoor :p Maar info lekken moet je gewoon niet doen x'D
Plus jij kreeg fakes.... maar dankzij jullie o zo goede spionage tactieken (klakeloos alles aannemen van iedereen) stond jij gestacked en "klootzakkie" en "rubberen fuck draak" wat minder :p

Moest wel lachen, had kozacky en vuurdraak zoals hier boven benoemd en 2 uur later stond er een lang verhaal op het profiel van Vuurdraak :p
 

DeletedUser18446

Guest
Daarbij heb ik mijn aanvallen we redelijk getimed hargorn zelf kwam er namelijk snachts 10x voor uit zijn bed:p En ook het fake gesprek is door hargorn in elkaar gezet:p
 

DeletedUser

Guest
ik vind jullie wel cool. Ik vind teutonic cool, ik vind hargorn cool ik vind tempert cool!


De enige die ik niet cool vind is degene die mijn in goed vertrouwen heeft misbruikt!! Ik weet niet meer wie het was maar ik zat op VV bij absurd en had een leuk gesprek met iemand en toen hadden we het over festivals en toen zei ik dat ik naar mysteryland zou gaan. Gaan jullie stiekem die massa plannen op die dag.........Schandalig:p

mmm en ik dan?
 

DeletedUser28156

Guest
tijdje hier niet geweest (2,5 jaar) maar he slappe geleuter is niet veranderd zie ik. Tot over 2,5 jaar, verzinnen jullie dan wel eens iets nieuws om af te zeiken, het wordt een beetje eentonig allemaal.
 

DeletedUser

Guest
tijdje hier niet geweest (2,5 jaar) maar he slappe geleuter is niet veranderd zie ik. Tot over 2,5 jaar, verzinnen jullie dan wel eens iets nieuws om af te zeiken, het wordt een beetje eentonig allemaal.

Omg. Topic bumpen ftw.

PS: Je was hier 15 Augustus nog, wat is een jaar bij jou?
 

DeletedUser

Guest
tijdje hier niet geweest (2,5 jaar) maar he slappe geleuter is niet veranderd zie ik. Tot over 2,5 jaar, verzinnen jullie dan wel eens iets nieuws om af te zeiken, het wordt een beetje eentonig allemaal.

Speelde jij niet ook op w12? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan