DeletedUser69813
Guest
Hoe niet floppen op een wereld? - Ichronic
Zoals ik zei, ik schaam me vooral niet
Maar ik heb nog een vacature open staan voor mn W45 account, mag je me het spelletje wel even komen uitleggen

Hoe niet floppen op een wereld? - Ichronic
Hoe niet weggespeelt worden door een MB-Stam en naabs - iChronic
Was ook maar een grapje he, moet niet altijd even serieus zijn![]()
Toen had hij mij nog niet hé.![]()
Op W38 begon onze samenwerking, alleen deed je daar geen reet. W40 idem dito![]()
En nu is het andersom![]()
De maagdelijke wereld - Dragonshield3 aka laurens![]()
Jaja, snel terugkrabbelen he, als je de kans krijgt mij het spelletje te leren! stiekem bak je er zelf ook gewoon geen kont van!![]()
Ik leer niks aan newgens.![]()
Jaja, snel terugkrabbelen he, als je de kans krijgt mij het spelletje te leren! stiekem bak je er zelf ook gewoon geen kont van!
Op W38 begon onze samenwerking, alleen deed je daar geen reet. W40 idem dito![]()
Ik speel pas 8-9 jaar fsow.....
nee ik heb geen talent.
Ach, je bent een laatbloeier Jop/Job/idk
ben jij niet jop/job:$
Omdat je niet eens op mijn safe ging, derde of in sommige gevallen tweede linie is geen safe hoor.. Zeker niet aangezien je zo een mini front hebt.Weet ik, had ook wel een beetje gehoopt misschien wat domme foutjes bij jou. Waarom zou die aanval verschrikkelijk slecht zijn? Omdat jij alles blockt of? Dus even voor de duidelijkheid, als wij jouw 'aanvalletjes' hadden geblockt was jouw aanval ook verschrikkelijk slecht. Enkel hebben wij in die situatie anders gehandeld dan jij, dus is onze aanval verschrikkelijk slecht?
Omdat je niet eens op mijn safe ging, derde of in sommige gevallen tweede linie is geen safe hoor.. Zeker niet aangezien je zo een mini front hebt.Was ook gewoon heeeeel voorspelbaar. Ja waren alleen maar fakes hoor, was geen ramp geweest moest je die geblocked hebben. Die 'als' is ook overbodig, aangezien het niet zo is.
Stoer verhaal..Niks liep op de 2e linie, niet eens de 3e. Ver daarachter, ook ver achter bij Il burittanaio zelfs.
kom ik weer actief spelen![]()
Baas PTevens credits naar onze baas Perry en ons farmsletje André trouwens.
Niks liep op de 2e linie, niet eens de 3e. Ver daarachter, ook ver achter bij Il burittanaio zelfs.
True.Wij hebben keuzes moeten maken welke accounts we vol zouden zetten, gezien FU de grootste noobs zijn staat het daar tot in het achterland vol.
Stoer verhaal..
3 uur van het front, is zeker safezone hoor, zeker in de termen van iemand die altijd alles overstacked als er zelfs geen dreiging is.Vayne
Herkomst: Victrix Mortalis (615|582) C56
Aantal: 0 0 6170 315 2911 0 321 0 0
Verliezen: 0 0 6170 315 2911 0 321 0 0
Verdediger: Frank Underwood
Doel: Proximity to power (597|625) C65![]()
Wij hebben keuzes moeten maken welke accounts we vol zouden zetten, gezien FU de grootste noobs zijn staat het daar tot in het achterland vol.