Onwaarschijnlijke boeken geschreven door W42 spelers

DeletedUser

Guest
Tuurlijk ben ik er heilig van overtuigd, je kan iets zeker weten en je kan iets 100% zeker weten. Als je het niet eens bent met nog maar 1 post van mij, toon aan waar ik fout zit.



Ik wacht al 2 weken hoe jij de aanval op TUF zou gedeft hebben. Aangezien ik maar een nuub deffer ben en jij w18 gespeeld hebt, ik ook al had aangetoond waarom blokken beter was als reacappen ging jij al heel lang met een tegenreactie komen.
Het sterkste argument dat je aanhaalde was dat nu al mijn mobiele def gesloopt was en jullie beweerde dat jullie OFF eerder gemaakt zou zijn en het nadelig was voor ons account. Helaas pindakaas mijn troepen zijn alweer 100% Blijkbaar zat ik toch bij het rechte eind :D Wel pijnlijk dat je ongelijk had tegen een interner zoals mij :(

Waarom lieg je Jannes?
http://prntscr.com/9e8ctk
Nee tis ook geen nieuw dorp.
http://prntscr.com/9e8d6m
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Om deze lappen tekst even te doorbreken, nog een onwaarschijnlijk boek

Hoe bb's edelen, de ultieme gids - Il Burattinaio

vduclg6sfmq.png

Als je steeds jezelf edelt bij het edelen van bb's, ben je niet echt een kenner qua bb's edelen. Snap dat het met geluk te maken heeft, maar het was dan ook sarcastisch bedoeld. Altijd vreselijk als je een mop moet uitleggen :(

5 edels per dorp hè :cool:
En 3 uit 14, je hoort mij niet klagen.
Verder inderdaad weinig ervaring met bb's edelen, niet echt ons ding, misschien eens een bijspijkercurses nemen :(
Ps; reageer later op de lange post.
 
Reactiescore
3.536

DeletedUser

Guest
Ben jij dom of probeer je Mike gewoon na te doen? Wel duidelijk dat ik na zoveel dagen/weken wel verder ben gekomen dan de troepen in dat dorp. Wellicht een dodg fout geweest of dergelijke. Raar dat je 1 dorp uitkiest terwijl als ik naar mijn groep mobiele def ga kijken zowat op enkele dorpen na alles 100% is.

Wat heeft dit met dom te maken of Mike imiteren? lol..
Jij zegt letterlijk dat je TROEPEN 100% zijn, ik toon je een berichtje waar dat DUIDELIJK niet het geval is. dat het een aantal dagen scheelt maakt dan is deze situatie ook niet uit omdat je never in een weekje tijd met dat aantal op 100% komt, zoals ik al zei Jannes, je hebt `t fout.
Snap natuurlijk dat je wat geërgerd bent omdat je het niet aan het rechte eind hebt terwijl je wel komt stoefen tegen Jasey dat je dat hebt.
 

DeletedUser3435

Guest
Ben jij dom of probeer je Mike gewoon na te doen? Wel duidelijk dat ik na zoveel dagen/weken wel verder ben gekomen dan de troepen in dat dorp. Wellicht een dodg fout geweest of dergelijke. Raar dat je 1 dorp uitkiest terwijl als ik naar mijn groep mobiele def ga kijken zowat op enkele dorpen na alles 100% is.
Als er enkele dorpen niet volzitten dan is het niet 100% hé.. Casimodo is ook 100% zeker? :D
 
Reactiescore
254
Hey, sterke P&P'er, ik wacht nog steeds op een screentje of een bewijs waar ik over een 'onveranderd feit' van Vitae anders geoordeeld heb. Ik herhaal het maar even voor de 10de keer aangezien iedereen van Vitae weer gaat lopen rennen van het AF als ik dit vraag. :D

Dat is heel de essentie niet. Overigens ga ik ook die tijd niet in je steken om een 'quote' te pakken waarin je, je opeens anders zou opstellen. Dat doe je in het algemeen continue al, je gehele houding is veranderd en dat weet jij en iedereen die actief is op het W42 forum. Je was eerst pro-Vitae (in de tijd van fratre) en nu plotseling geheel anti-Vitae en pro-Seau. Om dit te zien is er geen 'quote' nodig. Toen wij recentelijk deze discussie al voerde, bleek het al dat 80% het gewoon met me eens was en inzag dat je houding tegenover Vitae veranderd is. Kan je wel zeggen dat Vitae er minder op is geworden door o.a. een CbC & Zaeres die gestopt zijn (of minder spelen), maar dat veranderd niks aan het feit dat de switch er wel plotseling is gekomen... iets wat Roald op dit moment Underground Tacticz. verwijt.

Nogmaals:
Immers join je vitae, en in één keer ben je pro vitae, in plaats van objectief of pro Seau. Zo een visie omslag indiceert al dat je eigenlijk een ''meeloper'' of iemand met een zwakke eigen mening bent.

Dit slaat ook perfect op jou. 'Immers join je Seau. en in één keer ben je pro Seau., in plaats van objectief of pro Vitae.' simpelweg de stamnamen omwisselen. Het tweede gedeelte zou dus volgens je eigen stamgenoot evengoed op jou slaan als op UT.
 

DeletedUser3435

Guest
Dat is heel de essentie niet. Overigens ga ik ook die tijd niet in je steken om een 'quote' te pakken waarin je, je opeens anders zou opstellen. Dat doe je in het algemeen continue al, je gehele houding is veranderd en dat weet jij en iedereen die actief is op het W42 forum. Je was eerst pro-Vitae (in de tijd van fratre) en nu plotseling geheel anti-Vitae en pro-Seau. Om dit te zien is er geen 'quote' nodig. Toen wij recentelijk deze discussie al voerde, bleek het al dat 80% het gewoon met me eens was en inzag dat je houding tegenover Vitae veranderd is. Kan je wel zeggen dat Vitae er minder op is geworden door o.a. een CbC & Zaeres die gestopt zijn (of minder spelen), maar dat veranderd niks aan het feit dat de switch er wel plotseling is gekomen... iets wat Roald op dit moment Underground Tacticz. verwijt.
Dat is heel de essentie wel haha, wat een sterke post weer. Je gaat iets beweren maar je kan het niet staven? Dan scheelt er toch iets denk ik, of ga je weer een paar posts iets zitten roepen en hopen dat je uiteindelijk gelijk krijgt? Zoals de meerderheid van Vitae het doet eigenlijk. Je gaat weer veralgemenen, niet iedereen weet dat. Ik zal eens op hetzelfde niveau gaan posten.. Heel het AF weet dat Vitae anders bekeken wordt door de spelers. Sterk argument hé, wauw heb ik echt lang over moeten nadenken hoor.

Die mensen die het met je eens zijn, zijn heel toevallig allemaal mensen waar ik tegen post, wat heb jij geluk dat ze jou steunen. :D Vergelijk UT alsjeblieft niet met mij, dat was ooit een slijmbal bij Seau voor binnen te geraken en nu bij Vitae omdat hij er binnengelaten werd, iets heel anders. Voor de 11de keer, ik heb mijn houding tegenover Vitae aangepast omdat er nog heel weinig is om respect voor te hebben. Op het AF is meer dan de helft precies een bende pubers die es een keertje een uur op de computer mogen van hun ouders, IG veranderen ze hun standaarden en morele waarden naargelang dat het hun uitkomt. Dat is geen topstam, laat staan een stam die respect verdient.

Nogmaals:


Dit slaat ook perfect op jou. 'Immers join je Seau. en in één keer ben je pro Seau., in plaats van objectief of pro Vitae.' simpelweg de stamnamen omwisselen. Het tweede gedeelte zou dus volgens je eigen stamgenoot evengoed op jou slaan als op UT.
Moet ik het even opfrissen dat ik al in Seau. zat? De manier van leiden stond me niet aan en ik zag toen weinig toekomst in het geheel. Uiteindelijk ben ik, ook voor de zoveelste keer, heel blij dat ik de stap heb gezet om terug te gaan. Niemand is objectief als je tegenover elkaar staat, ook al was je ooit deel van die stam. Kijk naar EV, hij werd gekicked van een account en zit nu ook in Vitae en ook al zijn 90% van zijn posts spam of bullshit is het ook altijd 'tegen' Seau.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.536
Als er enkele dorpen niet volzitten dan is het niet 100% hé.. Casimodo is ook 100% zeker? :D

Als je het in een belachelijke context wilt zetten om de discussie te ontlopen heb je wel gelijk natuurlijk. Alle troepen die we kwijt waren in de edelaanval van Seau zijn hersteld op ENKELE UITZONDERINGEN NA.

Dus nogmaals je haalde 2x aan nog te reageren op mijn post, na een week nog altijd geen reactie,...
 

DeletedUser3435

Guest
Als je het in een belachelijke context wilt zetten om de discussie te ontlopen heb je wel gelijk natuurlijk. Alle troepen die we kwijt waren in de edelaanval van Seau zijn hersteld op ENKELE UITZONDERINGEN NA.

Dus nogmaals je haalde 2x aan nog te reageren op mijn post, na een week nog altijd geen reactie,...
Ik heb hierboven nog een reactie waar jij niet op gereageerd hebt hoor. :D Ik ontloop niks, ik lach je uit, groot verschil.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.536
Ik zei toch dat we het wel gingen zien? Ik ben al weer dagen aan het genieten van rapportjes op Casimodo, heb het via Vv eens mogen bekijken.. Er wordt precies niet echt goed met de defence omgegaan.. Dus gho of de offence er sneller was dan jouw defence zullen we nooit weten, aangezien je na drie dagen al aan het liegen was dat het terug was. Dat jullie defence te weinig hebben en er weer heel wat dorpjes verloren gaan, dat is een feit.

Dacht dat Mike enkel dingen van jouw leerde maar blijkbaar ook omgekeerd. Dat ik zei dat mijn def na 3dagen al terug was (wat ook duidelijk in die post te zien was) was ook maar een dikke joke.
Geen idee wat Casimodo met TUF te maken heeft. Het ging erover dat jij een uitleg ging geven waarom mijn manier slecht was en die van jouw goed was. Ik heb al uitgelegd waarom het omgekeerd is en tevens word dat nu ook bevestigd doordat mijn mobiele def ondertussen ook al werkelijk terug vol is. Dus nogmaals waar blijft je uitleg?
 

DeletedUser3435

Guest
Dacht dat Mike enkel dingen van jouw leerde maar blijkbaar ook omgekeerd. Dat ik zei dat mijn def na 3dagen al terug was (wat ook duidelijk in die post te zien was) was ook maar een dikke joke.
Geen idee wat Casimodo met TUF te maken heeft. Het ging erover dat jij een uitleg ging geven waarom mijn manier slecht was en die van jouw goed was. Ik heb al uitgelegd waarom het omgekeerd is en tevens word dat nu ook bevestigd doordat mijn mobiele def ondertussen ook al werkelijk terug vol is. Dus nogmaals waar blijft je uitleg?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik je sowieso niet echt serieus kan nemen omdat je heel clownesk overkomt. :D Laat staan dat ik een vorm van sarcasme kan bespeuren in jouw posts, je lult zo vaak.. Casimodo heeft toch defence te weinig, jullie zijn stamgenoten dus dan is er toch defence te weinig? Of wil je zeggen dat jij massas defence hebt maar niks aan Casimodo wilt geven?

Zoals ik al zei, wil het best nog wel een paar keer herhalen, zullen we uiteindelijk wel zien waarom jouw manier van deffen slecht is. Het is overigens ook dezelfde manier van deffen als heel WAO, werpt niet echt zijn vruchten af zo te zien aan de stats.
 
Reactiescore
3.536
Ik moet eerlijk zeggen dat ik je sowieso niet echt serieus kan nemen omdat je heel clownesk overkomt. :D Laat staan of ik een vorm van sarcasme kan bespeuren in jouw posts, je lult zo vaak.. Casimodo heeft toch defence te weinig, jullie zijn stamgenoten dus dan is er toch defence te weinig? Of wil je zeggen dat jij massas defence hebt maar niks aan Casimodo wilt geven?

Zoals ik al zei, wil het best nog wel een paar keer herhalen, zullen we uiteindelijk wel zien waarom jouw manier van deffen slecht is. Het is overigens ook dezelfde manier van deffen als heel WAO, werpt niet echt zijn vruchten af zo te zien aan de stats.

Conclusie je kan niet aantonen dat mijn manier slecht was en de jouw beter?
 
Reactiescore
3.536
Ga even naar je stampagina, klik op stamakte. Is toch al meer dan genoeg bewijs ofniet? :D

Bij mijn weten ging het over TUF en dwaal jij af naar WAO. Nogmaals kan je aantonen dat mijn manier slecht was en de jouwe beter? Zo niet geef je toe dat je een loze uitspraak gedaan hebt doordat je hem niet kan staven. Wat je enkele posten geleden iemand anders nog verweet.
 

DeletedUser3435

Guest
Bij mijn weten ging het over TUF en dwaal jij af naar WAO. Nogmaals kan je aantonen dat mijn manier slecht was en de jouwe beter? Zo niet geef je toe dat je een loze uitspraak gedaan hebt doordat je hem niet kan staven. Wat je enkele posten geleden iemand anders nog verweet.
Dus wanneer een individu slecht omgaat met zijn defence en de stam daar zware verliezen door zou kunnen lijden, is dat nog steeds een goeie tactiek? Ja, geen wonder dat het zo makkelijk gaat tegen WAO als je zo een leider hebt. :D Nee ik blijf erbij hoor, Seau. en Vitae kunnen zich dit nog permitteren. WAO overduidelijk niet..
 
Reactiescore
3.536
Dus wanneer een individu slecht omgaat met zijn defence en de stam daar zware verliezen door zou kunnen lijden, is dat nog steeds een goeie tactiek? Ja, geen wonder dat het zo makkelijk gaat tegen WAO als je zo een leider hebt. :D Nee ik blijf erbij hoor, Seau. en Vitae kunnen zich dit nog permitteren. WAO overduidelijk niet..

Jij maakt de conclusie dat de stam daaronder lijd, maar hebt geen kennis hoe de def verhoudingen binnen WAO zijn laat staan dat je weet waar ze geplaatst staan. Het zijn dan ook maar foute aannames van jouw kant uit.
Makkelijk gaat tegen WAO?

Jullie vragen Aftersky te helpen op Casimodo, vragen SWAT te helpen op Casimodo, proberen meerdere leden uit WAO te halen,... Wij zijn echt een tussendoortje die jullie makkelijk weg spelen ja, vandaar dat er zoveel diplomatische pogingen ondernomen zijn ons tegen te werken :rolleyes:

Wat heeft Seau al klaar gespeeld? Enkele winsten op Casimodo, en het acc Amen weg gespeeld wat niet was gebeurd moest KP niet random in de massa 100 def hebben terug getrokken. Gefeliciteerd dikke prestatie's. Seau heeft het gewoon hartstikke moeilijk tegen een stam vol interners :eek:

Nog te vergeten dat je wederom de kern van de discussie ontloopt, jij haalde aan dat mijn manier van deffen slecht was in de situatie dat ik verkeerde en haalde een manier aan die beter was met als argument dat je minder troepen verlies zou hebben wat nadelig is voor de volgende aanvals wave. Ik ontkrachte alles en deelde nog mee dat mijn Def optijd terug volledig zou zijn, wat nu ook in de praktijk blijkt te zijn. Dus is mijn vraag aan jouw leg het nog eens uit wat precies beter was geweest in mijn situatie. Aangezien ik er van overtuigd ben dat mijn oplossing de beste is laat staan niet slecht want het heeft perfect uitgepakt. Indien je weer met een onzin post komt waardoor je alles weer ontwijkt zal ik dat ook zien als een bevestiging dat ik het ook effectief allemaal beter weet als jouw.
 

DeletedUser3435

Guest
Jij maakt de conclusie dat de stam daaronder lijd, maar hebt geen kennis hoe de def verhoudingen binnen WAO zijn laat staan dat je weet waar ze geplaatst staan. Het zijn dan ook maar foute aannames van jouw kant uit.
Makkelijk gaat tegen WAO?

Jullie vragen Aftersky te helpen op Casimodo, vragen SWAT te helpen op Casimodo, proberen meerdere leden uit WAO te halen,... Wij zijn echt een tussendoortje die jullie makkelijk weg spelen ja, vandaar dat er zoveel diplomatische pogingen ondernomen zijn ons tegen te werken :rolleyes:

Wat heeft Seau al klaar gespeeld? Enkele winsten op Casimodo, en het acc Amen weg gespeeld wat niet was gebeurd moest KP niet random in de massa 100 def hebben terug getrokken. Gefeliciteerd dikke prestatie's. Seau heeft het gewoon hartstikke moeilijk tegen een stam vol interners :eek:

Nog te vergeten dat je wederom de kern van de discussie ontloopt, jij haalde aan dat mijn manier van deffen slecht was in de situatie dat ik verkeerde en haalde een manier aan die beter was met als argument dat je minder troepen verlies zou hebben wat nadelig is voor de volgende aanvals wave. Ik ontkrachte alles en deelde nog mee dat mijn Def optijd terug volledig zou zijn, wat nu ook in de praktijk blijkt te zijn. Dus is mijn vraag aan jouw leg het nog eens uit wat precies beter was geweest in mijn situatie. Aangezien ik er van overtuigd ben dat mijn oplossing de beste is laat staan niet slecht want het heeft perfect uitgepakt. Indien je weer met een onzin post komt waardoor je alles weer ontwijkt zal ik dat ook zien als een bevestiging dat ik het ook effectief allemaal beter weet als jouw
.
Ja blijkbaar zijn die verhoudingen verschrikkelijk slecht hé? Foute aannames? De stats spreken voor zich hoor haha, WAO heeft nog geen enkele vuist kunnen maken tegen Seau. SWAT helpen op WAO? Oh nog niks van gelezen, Aftersky is echt een hulp geweest ja, enorm. Tussendoortje zeg ik toch nergens? Het is wel een makkelijk front voor een stam die ooit dacht dat ze mee gingen doen voor eindwinst.

300+ dorpen winst is niet moeilijk hebben, maar goed als jij nog steeds in je droomwereldje wilt leven ga ik je daar niet uithalen. Nee jij snapt gewoon heel weinig van TW, daarom dat je de essentie van het verhaal gewoon niet begrijpt. Bovendien is er niks gebleken in de praktijk buiten verliezen op Casimodo want zover ik weet heb jij geen aanvallen meer gekregen na je geweldig deffwerk hé, ofwel? Is slim dat ze nu op Casimodo gaan. Moest jouw defence volledig terug zijn, doen jullie het gewoon echt echt verschrikkelijk slecht.
 
Reactiescore
3.536
Ja blijkbaar zijn die verhoudingen verschrikkelijk slecht hé? Foute aannames? De stats spreken voor zich hoor haha, WAO heeft nog geen enkele vuist kunnen maken tegen Seau. SWAT helpen op WAO? Oh nog niks van gelezen, Aftersky is echt een hulp geweest ja, enorm. Tussendoortje zeg ik toch nergens? Het is wel een makkelijk front voor een stam die ooit dacht dat ze mee gingen doen voor eindwinst.

300+ dorpen winst is niet moeilijk hebben, maar goed als jij nog steeds in je droomwereldje wilt leven ga ik je daar niet uithalen. Nee jij snapt gewoon heel weinig van TW, daarom dat je de essentie van het verhaal gewoon niet begrijpt. Bovendien is er niks gebleken in de praktijk buiten verliezen op Casimodo want zover ik weet heb jij geen aanvallen meer gekregen na je geweldig deffwerk hé, ofwel? Is slim dat ze nu op Casimodo gaan. Moest jouw defence volledig terug zijn, doen jullie het gewoon echt echt verschrikkelijk slecht.

Stats ben je weer daar ja? :rolleyes: Ik denk dat je wel weet wat ik over stats denk. Je trekt ook weer foute conclusies ik heb nergens gezegd dat jullie samen werken met SWAT ik heb gezegd dat SWAT door een Seau speler gecontacteerd is met de vraag om mee op Casimodo aan te vallen. Om preciezer te zijn om Casimodo zijn achterland aan te vallen want dat staat leeg. Dat Aftersky geen hulp is geweest neemt ook niets van het feit af dat jullie zijn hulp wel gevraagd hebben. Dat toont toch wel een onmacht als je aan dergelijke partijen hulp gaat vragen tegen een stam die je makkelijk op kan rollen? WAO is en blijft maar een stam met interners. Je slaat wederom weer dingen over zoals het poging tot WAO leden uit onze stam te krijgen en dan doel ik nog niet eens op KP en KD. Er zijn genoeg signalen die aantonen dat Seau d.m.v diplomatie WAO tracht te ontwrichten. Wij 'dachten' niet dat wij de wereld gingen winnen wij denken dat nog altijd. Ook daar zit je fout.

300 dorpen winst over hoeveel tijd? Als je de verhoudingen vergelijkt zal de conclusie alsnog luiden dat Seau het moeilijk heeft tegen ons. Amen was een klein account die nog eens genaaid werd door KP midden een massa, ik zeg niet dat er anders geen verliezen waren maar het account was anders nooit gevallen. Zoals Casimodo die er ook nog altijd staat. Buiten beschouwing gelaten dat WAO nog nooit grote druk op Seau heeft gelegd. En Seau die buiten WAO maanden en maanden geen degelijke tegenstand heeft gehad. BG Vitae, Stuff/SWAT/Vestri tja veel middelen heb je daar niet nodig.
Heel je stam benoemd GT en DS als jullie beste aanvallers tevens de beste aanvallers van de wereld. Nou zo slecht doet WAO het dan toch niet?

Echter stel je wederom veel verkeerde conclusies, wij van TUF krijgen sinds de edelaanval nog dagelijks aanvallen van Seau, van verschillende spelers. Ook daar toon je jouw gebrek aan kennis weer. Niet te vergeten dat je de hele essentie van de discussie ontloopt want je haalt wederom niet aan waarom ik slecht gedeft heb, wat betere opties waren en waarom recappen volgens jouw beter was. Je argument dat je toen aan haalde dat ik minder mobiele def heb tegen de volgende keer kan je ook weer in de vuilbak smijten samen met je gehele post want zoals ik al zei is die def alweer optimaal (op enkele dorpen na).

Met SWAT zijn nooit samenwerkingen geweest.

Zoals ik hierboven al meedeelde heb ik nergens gezegd dat er een samenwerking is geweest. Ik haalde aan dat Seau of 1 van zijn spelers SWAT heeft aangesproken met de vraag of ze wouden helpen op Casimodo. Wat toch net zoals bij Aftersky een teken van onmacht blijkt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69813

Guest
@Jannes, dus samenwerken is een teken van onmacht, oke. Leuk dat die onmacht dan alsnog zonder samenwerking gewoon dorpen van casimodo blijft pakken.

@Vitalise, nee het is fckin logisch je eigen stam af te breken en de vijandelijke stam de hemel in te prijzen... Ja houdoe
 
Bovenaan