Onwaarschijnlijke boeken geschreven door tw-spelers |w36

DeletedUser

Guest
Hallo Kyla :) Ik speel terug, gestart in de rim op de 20ste. O.a. Bubblegum. op 17, dat klopt... heb mijn eerste dorpen al gepakt en ga richting de core. Ik wil straks die 'fantastische' spelers van PACT. wel eens testen op echte skills.
 

DeletedUser

Guest
Hallo Kyla :) Ik speel terug, gestart in de rim op de 20ste. O.a. Bubblegum. op 17, dat klopt... heb mijn eerste dorpen al gepakt en ga richting de core. Ik wil straks die 'fantastische' spelers van PACT. wel eens testen op echte skills.

hha geloof me, ik ben w32 terug begonnen en de tegenwoordig is het niveau van 95% van de 'toppers' dieptreurig, geloof me :) welk accie speel je? stuur privé bericht :)
 

DeletedUser

Guest
Hallo Kyla :) Ik speel terug, gestart in de rim op de 20ste. O.a. Bubblegum. op 17, dat klopt... heb mijn eerste dorpen al gepakt en ga richting de core. Ik wil straks die 'fantastische' spelers van PACT. wel eens testen op echte skills.

ah, nog iemand die richting core gaat, welk acc zit je? (mag in pm)
 

DeletedUser67466

Guest
Oh ik wist niet dat jij medeauteur was :s

"Hoe kan ik menig forumganger irriteren" - vendetta pro tutti & acracakarbra
 

DeletedUser

Guest
Minder werk, even sterk; Strategisch inzetten van PP tijdens evenementen - Clerq

Elke beginner vanaf nu een winner; handleiding voor Pay to Win evenementen in Tribal Wars - Clerq
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Maak van elk online spel een financieel succes! - InnoGames
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Maak van elk online spel een financieel succes! - InnoGames

Daar zijn ze juist mee bezig en is geen "onwaarschijnlijke" titel. Een betere zou zijn:

Hoe leg je je toewijding bij je spelspelers? - Innogames
 

DeletedUser

Guest
Daar zijn ze juist mee bezig en is geen "onwaarschijnlijke" titel. Een betere zou zijn:

Hoe leg je je toewijding bij je spelspelers? - Innogames
Onwaarschijnlijk dus... oké, veel onwaarschijnlijker krijg je het niet:

Vriendelijke communiceren kan je leren - 24-7 Offline
 

DeletedUser59685

Guest
Nieuwe ideeën om PP binnen te halen zijn op - innogames
 

DeletedUser64057

Guest
help ons de winter door - innogames
al die opmerkingen over pact vallen me zwaar - zwaartje
nobelen met airmax - edelman op nikies
 

DeletedUser

Guest
Oh ik wist niet dat jij medeauteur was :s

"Hoe kan ik menig forumganger irriteren" - vendetta pro tutti & acracakarbra

jij irriteert mij mateloos, dus dan zijn we met 3 denk ik?
Hoe kan ik menig forumganger irriteren" - vendetta pro tutti & acracakarbra & Pikante soep

Kyla is toch Milan ?!
niet alleen :'( al ben ik inderdaad eerder dan hem gestopt, en dan wat zitten mee draaien op elk acc binnen MMD xD
maar hij was idd lange tijd mijn lief dierbaar co'tje :) (en hij is nog stil beetje fan van me :$)
 

DeletedUser

Guest
"Hoe maak ik originele moppen" - vendetta pro tutti

het was de 1e x al niet grappig, vervolgens post je het een 2e x. Ik haalde het dan aan om aan te tonen hoe belachelijk het wel was en vervolgens krijg ik nog een slechtere mop in de plaats omdat je kleine verstandje het niet doorhad?

Pikante soep: Een verstand als geen een
 

DeletedUser67466

Guest
het was de 1e x al niet grappig, vervolgens post je het een 2e x. Ik haalde het dan aan om aan te tonen hoe belachelijk het wel was en vervolgens krijg ik nog een slechtere mop in de plaats omdat je kleine verstandje het niet doorhad?

Pikante soep: Een verstand als geen een

Ach mens erger je niet en blijf in het vervolg on topic, ik ben niet geïnteresseerd in je emotionele reunies met vriendjes uit vorige werelden.
 
Bovenaan