Onwaarschijnlijke boeken geschreven door tw-spelers |w36

DeletedUser72044

Guest
"Hoe overleef ik het internet met mensen zoals Edelman op Nikies?" - Door Francine Oomen
 

DeletedUser

Guest
'spelers met een deftig intelect aan de macht op w36 AF' -> speciaal voor edelman op nikies en pikante soep
 

DeletedUser66265

Guest
jij irriteert mij mateloos, dus dan zijn we met 3 denk ik?
Hoe kan ik menig forumganger irriteren" - vendetta pro tutti & acracakarbra & Pikante soep


niet alleen :'( al ben ik inderdaad eerder dan hem gestopt, en dan wat zitten mee draaien op elk acc binnen MMD xD
maar hij was idd lange tijd mijn lief dierbaar co'tje :) (en hij is nog stil beetje fan van me :$)

maar milan farmt tenminste als co-zijnde, jij niet:mad:
 

DeletedUser66036

Guest
Begin eerst maar met jezelf te leren kennen voor je over anderen een "boek" gaat schrijven.
Ik ga maar een slotje aanvragen voor dit onnozel topic

Ja, want dat is waar een forum dat 'Politiek&Propoganda' heet voor is, toch? Niks over anderen mogen zeggen omdat je eerst jezelf moet leren kennen... :rolleyes:
 

DeletedUser56459

Guest
Ja, want dat is waar een forum dat 'Politiek&Propoganda' heet voor is, toch? Niks over anderen mogen zeggen omdat je eerst jezelf moet leren kennen... :rolleyes:

Waar kom jij nu nog mee af, zijn begin post was bewerkt nadat ik dit zei...
 

DeletedUser

Guest
Waar kom jij nu nog mee af, zijn begin post was bewerkt nadat ik dit zei...

Waarop reageerde je dan wat er nu niet staat? Ik heb de post inderdaad bewerkt, volgens mij echter enkel om er een verwijzing naar Sebastian Valmonts' originele post te verwijzen en om er dingen aan toe te voegen.
 

DeletedUser56459

Guest
Waarop reageerde je dan wat er nu niet staat? Ik heb de post inderdaad bewerkt, volgens mij echter enkel om er een verwijzing naar Sebastian Valmonts' originele post te verwijzen en om er dingen aan toe te voegen.

Over jouw stond er dat je super geweldig was en nog wat dingen bij elkaar. Daarop doelde ik dus, een discussie starten om jezelf de perfecte persoon te noemen ...
 
Reactiescore
2.303
Waarop reageerde je dan wat er nu niet staat? Ik heb de post inderdaad bewerkt, volgens mij echter enkel om er een verwijzing naar Sebastian Valmonts' originele post te verwijzen en om er dingen aan toe te voegen.

Ik heb je bijna gemist!
 

DeletedUser64057

Guest
als het niveau van tw zakt is het tijd voor een MONSTERPACT - iMmen
 

DeletedUser33379

Guest
ik pak plunderaar door een autoclicker te gebruiken - zuurtje
 

DeletedUser19172

Guest
"Hoe laat je je clears geblockt worden." - Wie houdt ons tegen??
 

DeletedUser

Guest
Het vinden van de knop 'Stam verlaten' is doenbaar -> Vendetta pro Tutti
 

DeletedUser72044

Guest
"Het knopje account verwijderen is vooralsnog spoorloos..." - vendetta pro tutti
 
Bovenaan