Only vs TNW.

DeletedUser

Guest
Lol

@ Mellow of wie dan ook die daar nu speelt... vrees je ons zo hard dat je al externe hulp nodig hebt?
En dat allemaal omdat 2 kleinere spelers 2 grotere aanvallen :p
Het geeft me wel goed gevoel dat je al hulp inschakelt om Corsar aantevallen, zegt voor mij genoeg :D
Jammer dat we niet alles op jou gegooid hebben goede week geleden, tenslotte waren het de "restjes" maar die terug kwamen van Boendal lol :D Anders had het wel anders afgelopen ;)

Momenteel is het mellow geurt wutang doking larabarbera vs corsar
Nu alleen hopen dat je hiermee nog iets ga bereiken he :D:rolleyes:
 

DeletedUser62248

Guest
Ik ga van het weekend weer lekker eens ODD scoren :D:rolleyes:

<3 <3 <3

850 aanvalletjes momenteel op de teller :D
Haast meer aanvallen dan ze dorpen hebben.

Sinds wanneer stuur je 2 of meerdere aanvallen vanuit 1 dorp :p :p

Er bestaat zoiets als je scouts apart sturen met een paar katas erbij? :) Of 26 katas apart sturen... Kijk maar wat jij er van maakt. Ik wilde het eerst bij al mijn dorpen doen, zodat je ruim 2000 aanvallen op de teller zou krijgen, maar helaas had ik afgelopen week geen tijd voor jou... :(

Lol

@ Mellow of wie dan ook die daar nu speelt... vrees je ons zo hard dat je al externe hulp nodig hebt?
En dat allemaal omdat 2 kleinere spelers 2 grotere aanvallen :p
Het geeft me wel goed gevoel dat je al hulp inschakelt om Corsar aantevallen, zegt voor mij genoeg :D
Jammer dat we niet alles op jou gegooid hebben goede week geleden, tenslotte waren het de "restjes" maar die terug kwamen van Boendal lol :D Anders had het wel anders afgelopen ;)

Momenteel is het mellow geurt wutang doking larabarbera vs corsar
Nu alleen hopen dat je hiermee nog iets ga bereiken he :D:rolleyes:


Heb je de looptijden van lara en van doking gezien? :) Is meer een aanval als symbool voor het oneens zijn met jullie werkwijze. Jullie backstabs etc...

Verder kan ik helaas niet deffen, daar ben ik echt zo slecht in hoor, dus het is zeker jammer dat jij niet je hele stammetje tegelijkertijd ons (boendal en wij) liet backstabben... Gelukkig is niet heel TNW zoals jij en je vriendje Just. Helaas kun je niet maar aan 2 spelers van een hele stam de oorlog officieel verklaren, dus hebben we maar gelijk aan heel TNW de oorlog verklaard. Er zijn namelijk nog wel wat spelers voor TNW waar ik respect voor heb, maar dat zijn jullie in ieder geval niet.
 

DeletedUser59349

Guest
Corsar, stiekum is dit het werk van Team! wij kunnen jullie niet in ons eentje aan :(
 

DeletedUser

Guest
Weet ik wel dat jij hier achter zit :D
Jou beurt komt later nog wel ;)
 

DeletedUser

Guest
Lol

@ Mellow of wie dan ook die daar nu speelt... vrees je ons zo hard dat je al externe hulp nodig hebt?
En dat allemaal omdat 2 kleinere spelers 2 grotere aanvallen :p
Het geeft me wel goed gevoel dat je al hulp inschakelt om Corsar aantevallen, zegt voor mij genoeg :D
Jammer dat we niet alles op jou gegooid hebben goede week geleden, tenslotte waren het de "restjes" maar die terug kwamen van Boendal lol :D Anders had het wel anders afgelopen ;)

Momenteel is het mellow geurt wutang doking larabarbera vs corsar
Nu alleen hopen dat je hiermee nog iets ga bereiken he :D:rolleyes:

Dus jij vraagt je stam niet om defens of om vv, ik geloof er niks van :D
 

DeletedUser

Guest
Er bestaat zoiets als je scouts apart sturen met een paar katas erbij? :) Of 26 katas apart sturen... Kijk maar wat jij er van maakt. Ik wilde het eerst bij al mijn dorpen doen, zodat je ruim 2000 aanvallen op de teller zou krijgen, maar helaas had ik afgelopen week geen tijd voor jou... :(




Heb je de looptijden van lara en van doking gezien? :) Is meer een aanval als symbool voor het oneens zijn met jullie werkwijze. Jullie backstabs etc...

Verder kan ik helaas niet deffen, daar ben ik echt zo slecht in hoor, dus het is zeker jammer dat jij niet je hele stammetje tegelijkertijd ons (boendal en wij) liet backstabben... Gelukkig is niet heel TNW zoals jij en je vriendje Just. Helaas kun je niet maar aan 2 spelers van een hele stam de oorlog officieel verklaren, dus hebben we maar gelijk aan heel TNW de oorlog verklaard. Er zijn namelijk nog wel wat spelers voor TNW waar ik respect voor heb, maar dat zijn jullie in ieder geval niet.

:D:D:D Jaaaaaaaaaaaaa daar is het woordje backstab weer.
Nogmaals wat hadden wij met jullie te maken dan ? BG ? NAP?........... dus wat nou backstabs.
Kom eens met wat nieuws aub.

Toch wel raar dat er mensen mee doen die ons ook helpen en ook aanvallen sturen....:p:eek:
 

DeletedUser62248

Guest
Als ik me niet vergis hadden we een edellijn opgesteld, omdat we een NAP hadden en edelde ik daarom niet eerder de dorpen van nuevo :p Anders had ik die voor jullie backstab bij boendal wel geëdeld. Jullie hebben mij niet gebackstabbed, maar boendal wel. Hij had namelijk zo'n NAP met jullie stam en daar hebben corsar en just zich niet aan gehouden.

@ Corsar; leuk zo dat dorp de hele tijd wisselen xD Er gaan zo wel veel edels doorheen, maar gelukkig staan er genoeg van ons beide zodat we nog even door kunnen gaan...
 

DeletedUser69459

Guest
Als ik me niet vergis hadden we een edellijn opgesteld, omdat we een NAP hadden en edelde ik daarom niet eerder de dorpen van nuevo :p Anders had ik die voor jullie backstab bij boendal wel geëdeld. Jullie hebben mij niet gebackstabbed, maar boendal wel. Hij had namelijk zo'n NAP met jullie stam en daar hebben corsar en just zich niet aan gehouden.


Als je zo gaat beginnen dan vind ik wel een backstab die totaal niets met jou te maken heeft, maar met iemand anders, maar toch ga ik jou aansprakelijk stellen :p

Op wat slaagt jouw uitleg nu weer? xD
 

DeletedUser62248

Guest
Therots vroeg over welke backstab ik het had, dus ik antwoord netjes :)

therots zei:
Jaaaaaaaaaaaaa daar is het woordje backstab weer.
Nogmaals wat hadden wij met jullie te maken dan ? BG ? NAP?........... dus wat nou backstabs.
Kom eens met wat nieuws aub.

Zie je?
 

DeletedUser69459

Guest
pff, het enige wat jullie tegen ons hebben is wat backstabs van een tijdje gelede xD

Jullie spannen samen tegen on en nog steeds staan we overeind ^^

ons*

En beweer niet dat het zo is want toevallig op dezelfde dagen komen er massa's van Team! op ons, massa van Fear! en dan van Only.
 

DeletedUser

Guest
pff, het enige wat jullie tegen ons hebben is wat backstabs van een tijdje gelede xD

Jullie spannen samen tegen on en nog steeds staan we overeind ^^

ons*

En beweer niet dat het zo is want toevallig op dezelfde dagen komen er massa's van Team! op ons, massa van Fear! en dan van Only.


Hoelang is die strijd nou bezig? Als je verwacht had dat jullie na 1 aanval neer waren dan vind je jezelf dus wel heel slecht :eek:
Maar jullie staan idd NOG overeind :p
 

DeletedUser69459

Guest
1 aanval? Jij moet oorlogstatistieken nog eens doornemen denk ik :p
En we blijven nog wel overeind ^^
 

DeletedUser

Guest
1 aanval? Jij moet oorlogstatistieken nog eens doornemen denk ik :p
En we blijven nog wel overeind ^^


Die heb ik doorgenomen en wat mij opvalt is dat Missions de meeste ODD heeft gescoort in de lopende oorlog. Aangezien Missions 1 aanvalletje heeft gehad gedurende zijn tijd in TNW (is nog niet zo lang lid), vraag ik me toch af waar die vele andere aanvallen dan zijn geweest?
 

DeletedUser69459

Guest
Dit is al de derde massa op missions in minder als een maand ^^
Kwenie welke stats jij hebt bekeken :p
 
Bovenaan