Only vs TNW.

DeletedUser69205

Guest
hahahah, volgens mij heeft ie niet in de gaten dat t een grap was :D
 

DeletedUser62248

Guest
Striker, iemand waarbij ik bijna 2 jaar in de stam heb gezeten, valt mij nu ook aan. Beetje triest en nog een domme zet ook om aanvallen te sturen met een looptijden van boven de 100 uur. Verder valt ook UWS nu aan, alleen snap ik het nut van die aanvallen niet, omdat het duidelijk voor het grootste deel fakes zijn.
 

DeletedUser62248

Guest
Kom maar op met jullie 'tactiek' dan. Al zie ik er het nut niet van in om uit een deffdorp 20 fakes te sturen met als langzaamste eenheid zwaard ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Wie weet zit er een nieuwe tacktiek achter ^^
Ik heb ze toch overduidelijk een plan zien maken :p
 

DeletedUser55041

Guest
Misschien moet ik dat dan ook eens proberen bij missions. :zwaard: sturen dan denkt ie vast dat er een mooi plan achterzit:rolleyes:
 

DeletedUser69459

Guest
Ach, je moet eens creatief zijn :)
Altijd hetzelfde doen is maar saai :p
Wie weet vinden we wel iets nieuws zo ^^
 

DeletedUser59349

Guest
Ach, je moet eens creatief zijn :)
Altijd hetzelfde doen is maar saai :p
Wie weet vinden we wel iets nieuws zo ^^

Volgens mij doe je ook hetzelfde? :rolleyes:

Je vult troepen in en drukt op 'aanvallen' -> 'ok'
 

DeletedUser

Guest
De speler op striker is niet diegene die er al zo lang opzit.
 

DeletedUser

Guest
Misschien moet ik dat dan ook eens proberen bij missions. :zwaard: sturen dan denkt ie vast dat er een mooi plan achterzit:rolleyes:


Mooi plan heb jij.....

Meni ....roepen detoost en IamFamous.

Kan jij helpen aub???

Want wij krijgen de dorpen maar niet leeg daar :p
Wij hebben alle off erdoorheen gejaagd.:(

Meni zegt :ja goed plan maar ik maak ze wel leeg, kunnen jullie ze edelen.
:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser56496

Guest
teamwork heet dat ofc staat dit niet in jullie woordenboek. daarbij mocht er daar wel wat oplettendheid geweest zijn 2 dorpen waarvan de edels 5+ uur liepen werden zo geedelt en heb bij aantal dorpen wel wat oda gekregen dmv de lage muren ;) dus tot n u toe werkt het
 

DeletedUser

Guest
teamwork heet dat ofc staat dit niet in jullie woordenboek. daarbij mocht er daar wel wat oplettendheid geweest zijn 2 dorpen waarvan de edels 5+ uur liepen werden zo geedelt en heb bij aantal dorpen wel wat oda gekregen dmv de lage muren ;) dus tot n u toe werkt het

Dat is mooi gedaan en wens je veel geluk met die 2 dorpjes.
Heb ook veel edels geblokt,maar die had ik even gemist.....soms heb je ook wel eens wat anders te doen toch.

Zullen we het erop houden dat je ze even mag lenen...en anders ach er liggen nog zat andere dorpen.:cool:

Mooi plan heb jij.....

Meni ....roepen detoost en IamFamous.

Kan jij helpen aub???

Want wij krijgen de dorpen maar niet leeg daar :p
Wij hebben alle off erdoorheen gejaagd.:(

Meni zegt :ja goed plan maar ik maak ze wel leeg, kunnen jullie ze edelen.
:rolleyes:

Meni ....roept weer terug : ik krijg het ook niet voor elkaar :confused::confused::confused:
 
Bovenaan