Only vs TNW.

DeletedUser69459

Guest
Ja...

Als je bij Fear! zit, wat dus het geval is, weet je dat hij rond de 25ste mei een massa over zich heen kreeg. Alleszins daarrond, vorige week van Detoost en dan nu weer 1800 inc. ^^

Dat is 3 als ik nog kan tellen :p
 

DeletedUser

Guest
De eerste aanval op missions was alleen IamFamous. en zelfs als je dat een massa noemt dan was missions geen lid van TNW.
Vorige week was er idd een aanval op missions dus dan maakt dit de tweede.

Waar ik het over had was 1 massa voor dit weekend begon dan he want de odd die moet nog komen kan ik niet in de stats terugvinden :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
Met die eerste massa deed ik VV dus was even in verwarring :p

Dus je hebt idd gelijk :p
 

DeletedUser

Guest
Wist ik wel haha, als buurman van Missions moet ik dat toch weten :p
Maar daarnaast wens ik jullie natuurlijk wel veel succes dat het een mooie strijd mag worden :D
 

DeletedUser

Guest
Ze zeggen dat hij nooit slaapt. Ze zeggen ook dat zijn paarden zo bang voor hem zijn dat ze nooit stil staan. Maar wij kennen hem als de onverslaanbare!
 

DeletedUser59349

Guest
pff, het enige wat jullie tegen ons hebben is wat backstabs van een tijdje gelede xD

Jullie spannen samen tegen on en nog steeds staan we overeind ^^

ons*

En beweer niet dat het zo is want toevallig op dezelfde dagen komen er massa's van Team! op ons, massa van Fear! en dan van Only.

Jaa, want jullie zijn ook al echt getest :rolleyes: Jullie hebben al zoveel moeten doorstaan, niet normaal gewoon...

Er is inderdaad samengewerkt, is daar wat mis mee? ;)
Hebben jullie weer een excuus voor jullie ondergang :)
 

DeletedUser

Guest
pff, het enige wat jullie tegen ons hebben is wat backstabs van een tijdje gelede xD

Jullie spannen samen tegen on en nog steeds staan we overeind ^^

ons*

En beweer niet dat het zo is want toevallig op dezelfde dagen komen er massa's van Team! op ons, massa van Fear! en dan van Only.

Hoeveel inzicht hebben jullie in het spelletje vraag ik mij toch echt af????
Jullie nemen Missions aan in de stam en verwachten dan dat wij geen aanvallen gaan lanceren naar jullie toe??? Ik snap jullie manier van denken niet precies.

Ook weet iedereen er al vanaf dat wij BG met Team! zijn, dus is het dan heel erg raar dat wij een datum afspreken? Sorry hoor maar ik hoor zoveel argumenten van jullie die kant nog wal raken. Als het aan jullie ligt mag er totaal geen enkele vorm van teamwork meer gebruikt worden, want anders is het niet eerlijk.

Ga toch een eind fietsen man....
 

DeletedUser

Guest
Ik heb niets tegen wie dan ook, ik snap alleen zijn reacties niet. Als men gewoon logisch nadenkt (hoef je nog niet eens tactisch te zijn) kan je gewoon al inschatten wat de gevolgen zijn van een speler rekruteren. Dan vind ik als je daarvoor kiest dat je niet aan moet komen met, we worden nu ook nog aangevallen door Fear! en ook nog is in samenwerking met Team!

Dat vind ik niveau lik me vestje en dan meld ik dat even ;)
 

DeletedUser55041

Guest
Ja...

Als je bij Fear! zit, wat dus het geval is, weet je dat hij rond de 25ste mei een massa over zich heen kreeg. Alleszins daarrond, vorige week van Detoost en dan nu weer 1800 inc. ^^

Dat is 3 als ik nog kan tellen :p

Dat boefje toch....:rolleyes:
 

DeletedUser65185

Guest
Lol

@ Mellow of wie dan ook die daar nu speelt... vrees je ons zo hard dat je al externe hulp nodig hebt?
En dat allemaal omdat 2 kleinere spelers 2 grotere aanvallen :p
Het geeft me wel goed gevoel dat je al hulp inschakelt om Corsar aantevallen, zegt voor mij genoeg :D
Jammer dat we niet alles op jou gegooid hebben goede week geleden, tenslotte waren het de "restjes" maar die terug kwamen van Boendal lol :D Anders had het wel anders afgelopen ;)

Momenteel is het mellow geurt wutang doking larabarbera vs corsar
Nu alleen hopen dat je hiermee nog iets ga bereiken he :D:rolleyes:

Ach zal wel meer geweest zijn dan restjes he slimmerik, als je eens gaat nadenken met je backstab heel dat deel stond zonder OS dus niet moeilijk om dorpen binnen te halen lijkt me...
 

DeletedUser

Guest
Nee dat was boendal die had de volle lading.... toen daar na ben ik op mellow gegaan omdat die weer grote bb dorpen innam. dus was even verwisselt van target :p
Dus je stelling is verkeerd...
 

DeletedUser59349

Guest
Nee dat was boendal die had de volle lading.... toen daar na ben ik op mellow gegaan omdat die weer grote bb dorpen innam. dus was even verwisselt van target :p
Dus je stelling is verkeerd...

Niet lullig bedoelt, maar jou stelling is verkeerd... Boendal suggereert dat het clearen van zijn front niet veel clears gekost heeft en dus er veer clears over waren (dus niet de restjes zoals jij beweert)
 

DeletedUser62248

Guest
Ze zeggen dat hij nooit slaapt. Ze zeggen ook dat zijn paarden zo bang voor hem zijn dat ze nooit stil staan. Maar wij kennen hem als de onverslaanbare!

Ik ken hem nu als IamFamous en niemand anders :p Ik dacht dat jij andere handtekening had enzo dus daarom de verwarring. Jij bent wel de orginele speler? Want die ken ik wel een soort van vanuit /dome.
 

DeletedUser

Guest
Jawel want ik heb 8 dagen boendal aangevallen.
Dus telkens opnieuw gegooid naar hem als ze weder waren ;)
Na de 2de dag aanvallen kwamen er al flink wat def troepjes in de fronten.
Daar ben ik ook op gegaan. Na de 3de dag stond er al veel gestackt. En niet alle dorpen stonden daar leeg. Anders had ik daar ook wel blijven aanvallen om de muur omlaag te houden ;)
75 procent was stuk gelopen. dan was ik op mellow gegaan met de overige 20-25 procent.
Reden dat ik bij mellow door zijn stacks geraakte was dat zijn def verdeling/opbouw op niets trok.
enkel speer zwaard en handjes vol ZC :p 60k elke troep en 8-9 clears weg was de stack.
Daarom lijkt het misschien dat het veel offence was ;)
 

DeletedUser62038

Guest
Jawel want ik heb 8 dagen boendal aangevallen.
Dus telkens opnieuw gegooid naar hem als ze weder waren ;)
Na de 2de dag aanvallen kwamen er al flink wat def troepjes in de fronten.
Daar ben ik ook op gegaan. Na de 3de dag stond er al veel gestackt. En niet alle dorpen stonden daar leeg. Anders had ik daar ook wel blijven aanvallen om de muur omlaag te houden ;)
75 procent was stuk gelopen. dan was ik op mellow gegaan met de overige 20-25 procent.
Reden dat ik bij mellow door zijn stacks geraakte was dat zijn def verdeling/opbouw op niets trok.
enkel speer zwaard en handjes vol ZC :p 60k elke troep en 8-9 clears weg was de stack.
Daarom lijkt het misschien dat het veel offence was ;)

Te
Veel
Tekst
 
Bovenaan